Marie E

Kærlighedsfesten 27.08.16 <3 så er vi klar

731 indlæg i dette emne

On 25/4/2016 at 7:03 PM, Marie E said:

I dag har jeg været ude og få lavet et Photoshoot til morgengave :cheerleader3: Det har simpelthen været den mest fantastisk og sjove dag, og de sommerfugle jeg havde på besøg i morges, forsvandt fuldstændig, armen altså jeg kan slet ikke få armene ned det var så fantastisk en oplevelse så selv min veninde som jeg havde med var hook på at sku ha taget nogle billeder :thumbsupsmileyanim:  glæder mig helt sindssygt til at se billederne som min veninde har set nogen af og siger de er hammer gode :loveboard:

samme frisør der har lagt makeup og sat håret skal står for det til brylluppet og føler mig sindssyg tryg ved hende :loveshower:  tag jer ikke at mit fjæs -HAHA-

13076576_10209672029704015_2670286095082267840_n.jpg

13091900_10209672029784017_7821895106031622883_n.jpg

13102806_10209672030064024_6709415537594421593_n.jpg

Lækkert med en frisør/make up artist du er tryg ved smukkesen, ved hvor vigtigt det er for dig :-D . OG fin ser du ud, lækkert hår, lækkert skår hehe!!!

Redigeret af Pinkyl
Ej, ok var slet ik det jeg ville svare på....KAN ikke hitte ud af det!!! hahahahaha
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, så prøver jeg på denne måde, da jeg åbenbart IKKE kan finde ud af det på andre måder hahahaha.
FEDT at der nu er styr på ALT tøjet,plus alt det andet!! Den store dag er også RET tæt på efterhånden smukkesen.

Glæder mig til billeder af dine 2 skønne døtre i deres kjoler. Hvornår modtager du billederne du fik taget til Stigs morgengave?? Håber du vil vise et par billeder derfra også....er RET sikker på du er HOT!!!

0

Del dette indlæg

10 hours ago, Karina og Dans Bryllup said:

Dejligt at det gik så stærkt med at få drt officelle ordnet. Det er jo endnu en ting du ikke skal bekymre dig om mere. Fedt at tøjet er i hus. Håber pigerne kan passe kjolerne ☺

Ja det er fantastisk, så det kan blive afleveret i morgen, desværre er kjolerne ikke pæne når de er på, så de bliver sendt retur :td: så må bare finde nogle nye sooon 

0

Del dette indlæg

7 hours ago, Pinkyl said:

Nå, så prøver jeg på denne måde, da jeg åbenbart IKKE kan finde ud af det på andre måder hahahaha.
FEDT at der nu er styr på ALT tøjet,plus alt det andet!! Den store dag er også RET tæt på efterhånden smukkesen.

Glæder mig til billeder af dine 2 skønne døtre i deres kjoler. Hvornår modtager du billederne du fik taget til Stigs morgengave?? Håber du vil vise et par billeder derfra også....er RET sikker på du er HOT!!!

Hehe det kører bare ikke for dig altid herinde smukkesen , og ja det er super fedt at vi har styr på tingene og vi kan tage det med ro resten af tiden :loveshower::loveshower:

desværre sidder kjolerne ikke særlig pænt, så derfor ryger de retur, og vi skal ud og finde nogle andre ...emm ang. morgengaven, så sku jeg gerne hører noget i løbet af næste uge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøvelsesattesten er nu afleveret :loveshower: og fik af vide at det med navneændringen også var i orden, dog skulle de lige sikre sig at  det kun var mig der skiftede navn :loveshower: så nu er der styr på alt det kirkelige, inkl. pyntning det eneste vi mangler er samtale med præsten, som vil være en 1-2 uger før dagen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

1 hour ago, Brineh said:

Hvor er det skønt at der nu allerede er styr på det :cheerleader3:

ja det er super fantastisk :loveshower: så kan bare bruge resten af tiden til at nyde de sidste ting der skal laves 

0

Del dette indlæg

On 6/5/2016 at 6:56 PM, Marie E said:

Prøvelsesattesten er nu afleveret :loveshower: og fik af vide at det med navneændringen også var i orden, dog skulle de lige sikre sig at  det kun var mig der skiftede navn :loveshower: så nu er der styr på alt det kirkelige, inkl. pyntning det eneste vi mangler er samtale med præsten, som vil være en 1-2 uger før dagen :cheerleader3:

Det er da Så fedt med alt der falder på plads :thumbsupsmileyanim:.
OG nu er der dæleme ikke lang tid til mere. Hvon har sommerfuglene det...er de begyndt at røre på sig eller er det lige lidt for tidligt, trods alt :)?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

46 minutes ago, Pinkyl said:

Det er da Så fedt med alt der falder på plads :thumbsupsmileyanim:.
OG nu er der dæleme ikke lang tid til mere. Hvon har sommerfuglene det...er de begyndt at røre på sig eller er det lige lidt for tidligt, trods alt :)?

Ja det er super fedt , og dejligt at man kan sæt hak ved de forskellige ting og nej der er ikke længe til, sommerfuglene er der ikke endnu og de må også gerne vente :lol:

0

Del dette indlæg

Det er så sjovt når man hører den med "at der ikke er længe til" :) Stod ude ved et bryllup her i fredags og checkede mails men selskabet holdte pause. Der lå 3 mails, alle med budskabet, nu er det lige op over. Det er så slutningen af maj og starten af juni. Dvs. noget som ligger 4-5 bryllupsfester/spillejobs fremme for mit vedkommende. Men forståeligt nok med tanke på den tid folk har brugt til forberedelserne. :)

0

Del dette indlæg

2 hours ago, diskobil said:

Det er så sjovt når man hører den med "at der ikke er længe til" :) Stod ude ved et bryllup her i fredags og checkede mails men selskabet holdte pause. Der lå 3 mails, alle med budskabet, nu er det lige op over. Det er så slutningen af maj og starten af juni. Dvs. noget som ligger 4-5 bryllupsfester/spillejobs fremme for mit vedkommende. Men forståeligt nok med tanke på den tid folk har brugt til forberedelserne. :)

-HAHA- Bent, selvfølgelig tænker du sådan, da du stort set spiller hele tiden, MEN i forberedelserne så er det altså snart :floejt:og tiden flyver bare afsted 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

8 hours ago, Pinkyl said:

Har du/I fundet andre brudepige kjoler nu dem I havde bestilt ikke sad pænt (det skal ik være helt nemt med de brudepige kjoler var :o)....

Nej desværre ikke endnu og nej det er dælme ikke nemt med de kræsne børn :rolleyes:og mor, for de skal bare sidde pænt men må heller ikke koste en bondegård ....men det må også gerne være en pæn kjole men det skal også være en de evt kan bruge igen 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

9 hours ago, Marie E said:

Nej desværre ikke endnu og nej det er dælme ikke nemt med de kræsne børn :rolleyes:og mor, for de skal bare sidde pænt men må heller ikke koste en bondegård ....men det må også gerne være en pæn kjole men det skal også være en de evt kan bruge igen 

Nej, det kan jeg godt fornemme :).
Hvilket prisleje, farve og skal kjolerne være korte eller lange? Vil gerne se OM jeg kan finde noget der MÅSKE kunne falde i tøsernes OG den kommende bruds smag hehe ()()

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg

45 minutes ago, Pinkyl said:

Nej, det kan jeg godt fornemme :).
Hvilket prisleje, farve og skal kjolerne være korte eller lange? Vil gerne se OM jeg kan finde noget der MÅSKE kunne falde i tøsernes OG den kommende bruds smag hehe ()()

gerne ja i vores farvetema, gerne kort og max 600 kr stykket, men gerne billigere hvis det kan lade sig gøre 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Just now, Marie E said:

Smukkesen elsker dig for at du prøver at hjælpe, men må lige sidde med ungerne når de begge er hjemme :rolleyes:og se hva det kan ende ud i 

Hehe bare i orden ;-) , det er jo også dem der skal ha kjolerne på.....:)<3:balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer