Marie E

Kærlighedsfesten 27.08.16 <3 så er vi klar

731 indlæg i dette emne

Just now, Pinkyl said:

Hehe bare i orden ;-) , det er jo også dem der skal ha kjolerne på.....:)<3:balloons:

ja begge var i kbh i  går Emma var på Blå mandag og Sarah er derovre forsat til i morgen aften, men jeg har en laaaaaang dag imorgen 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige booket underholdning til brylluppet som kommer på kl 22:30 :floejt: kan kun sige det bliver ganske underholdende men det er en hemmelighed for min H2B Så PinkyL og Diskobil ....i holder mund ....glæder mig så meget til at se hvordan han reagerer. men jeg har booket "Stripper Åse" ( hun kan googles )  DET er dælme humor 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

13 hours ago, Marie E said:

Har lige booket underholdning til brylluppet som kommer på kl 22:30 :floejt: kan kun sige det bliver ganske underholdende men det er en hemmelighed for min H2B Så PinkyL og Diskobil ....i holder mund ....glæder mig så meget til at se hvordan han reagerer. men jeg har booket "Stripper Åse" ( hun kan googles )  DET er dælme humor 

Spændende....jeg siger INTET!! Måske Bent har oplevet stripper Åse før, tænker ifbm andre spillejobs ;) 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forbindelse med andre "spillejobs" - øh :) Det har jeg måske nok men det ved jeg først når jeg ser hende. Der kan så ligge en udfordring for toastmaster i forhold til tidsplanen idet det jo er vanskeligt at forudsige om middagen fortsat er i gang på det tidspunkt eller om hun skal på i forbindelse med kaffen men det tager vi til den tid. Du skal i hvert fald forberede hende på at hun skal være lidt fleksibel :)

0

Del dette indlæg

14 hours ago, diskobil said:

I forbindelse med andre "spillejobs" - øh :) Det har jeg måske nok men det ved jeg først når jeg ser hende. Der kan så ligge en udfordring for toastmaster i forhold til tidsplanen idet det jo er vanskeligt at forudsige om middagen fortsat er i gang på det tidspunkt eller om hun skal på i forbindelse med kaffen men det tager vi til den tid. Du skal i hvert fald forberede hende på at hun skal være lidt fleksibel :)

Toastmasteren er inde over allerede :rolleyes: så det er der styr på 

0

Del dette indlæg

22 hours ago, Kastberg said:

Det glæder jeg mig til at høre om, hun er genial :lol::lol::lol: Det skal nok blive sjovt!!!

har jeg nemlig også og har set nogle videoer med hende -HAHA- armen altså jeg glæder mig sindsygt til at se hvordan folk reagerer 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

20 minutes ago, CamillaProvstgaard said:

Årh gud hvor er det smukt! Må man spørge hvad du har givet for sådan et hairpiece?

tusind tak det er håndlavet specifikt til mig, og det har koste 1350 :oops: MEN jeg er SÅ vild med det, at det er alle pengene værd :lol: men ved at hun gerne laver til andre også 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

16 minutes ago, Karina og Dans Bryllup said:

Hvor er det bare flot. Skal du  have slør på? 

Tusind tak, ja er bare vild med det. Nej har valgt ikke og skal ha slør på, da jeg er bange for det vil tage fokus fra min kjole <3 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Just now, Marie E said:

Tusind tak, ja er bare vild med det. Nej har valgt ikke og skal ha slør på, da jeg er bange for det vil tage fokus fra min kjole <3 

Ok. Jeg har også været igang med at prøve headpieces da jeg heller ikke skal have slør på. For det første lignede jeg noget der var løgn med slør på og for det andet har min kjole sådan en flot ryg som ville være synd at skjule. Da jeg var ude at prøve headpieces syntes jeg de var lidt pricey, men kan godt se at det slet ikke var tilfældet ift hvad du har givet. ( de lå mellem £50 - £90) og var bare mega flotte og i god kvalitet. 

0

Del dette indlæg

10 minutes ago, Karina og Dans Bryllup said:

Ok. Jeg har også været igang med at prøve headpieces da jeg heller ikke skal have slør på. For det første lignede jeg noget der var løgn med slør på og for det andet har min kjole sådan en flot ryg som ville være synd at skjule. Da jeg var ude at prøve headpieces syntes jeg de var lidt pricey, men kan godt se at det slet ikke var tilfældet ift hvad du har givet. ( de lå mellem £50 - £90) og var bare mega flotte og i god kvalitet. 

uh den følelse kender jeg kun alt for godt, ja ved godt mit er i den lidt dyre ende, men jeg elsker det, og det er håndlavet <3 og lavet efter mine ideer og ønsker 

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

1 minute ago, Marie E said:

uh den følelse kender jeg kun alt for godt, ja ved godt mit er i den lidt dyre ende, men jeg elsker det, og det er håndlavet <3 og lavet efter mine ideer og ønsker 

Det er også bare rigtig flot :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 12/5/2016 at 10:13 AM, Marie E said:

Gadegaard Design har lavet det smukkeste headpiece til mig :loveshower: og jeg er bare SÅ vild med det 

det bliver sendt til mig i dag <3 

13231071_720541574714825_1780217593_n.jpg

Hvor er det fint OG lige dig smukkesen <3:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 hour ago, Pinkyl said:

Hov....glemte da lige at spørge om du egentlig skal holde tale for din H2B :thumbsupsmileyanim:()() ? 

tusind tak til det ovenstående :rolleyes::oops:og nej holder ikke tale, i vil alligevel ikke fatte en dyt fordi jeg vil gennem tude hele vejen igennem og derfor har jeg valgt underholdning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

22 minutes ago, Brineh said:

Wow sikke et smukt hairpiece :loveshower:
Skal du have det siddende omme bagi? :)

tusind tak søde og ja det skal jeg som vist på billedet , jeg modtog det i går, DET er bare så fint 

12670728_10207406532335481_6599415706054138587_n.jpg

0

Del dette indlæg

6 minutes ago, Marie E said:

tusind tak søde og ja det skal jeg som vist på billedet , jeg modtog det i går, DET er bare så fint 

12670728_10207406532335481_6599415706054138587_n.jpg

Med samme frisure også :) ? 

Ihhhhh du blir simpelthen såååååååååååååååååååååååååååååååååååå fin :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

9 minutes ago, Marie E said:

tusind tak til det ovenstående :rolleyes::oops:og nej holder ikke tale, i vil alligevel ikke fatte en dyt fordi jeg vil gennem tude hele vejen igennem og derfor har jeg valgt underholdning :thumbsupsmileyanim:

Sålidt da :).

Det der med at tude kender jeg INTET til...sååååååååååååååååååååååååååååååå hahahahaha. Ej, du skal heller ik gøre det hvis ikke du er tryg ved det mm smukkesen 

0

Del dette indlæg

1 hour ago, Pinkyl said:

Med samme frisure også :) ? 

Ihhhhh du blir simpelthen såååååååååååååååååååååååååååååååååååå fin :cheerleader3:

Jep med samme frisure :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer