Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 posts in this topic

Annonce ♥

Synes godt det er med lidt blandede følelser at vi har fået ringene og min kjole hjem... Vi havde desværre nået at bestille begge dele inden vi rykkede brylluppet.

IMG-4103.JPG

IMG-4105.JPG

Heldigvis er det datoen vi blev gift på rådhuset der står i ringene og ikke den dag vi skulle have været gift i kirken :)

Jeg må dog indrømme at jeg blev lidt overrasket over hvor meget den fyldte i bilen da jeg kørte hjem.

Kan ikke helt dreje inde i mit hoved hvordan det er muligt at vi begge kan være i en bil når kjolen uden mig i, virker til at fylde halvdelen af bilen -HAHA-

Nu skal jeg så bare have fundet ud af hvor jeg opbevarer kjolen bedst... 

Blev simpelthen for nærig til at jeg ville give lige knap 2000,- for en syrefri kasse med syrefri papir.

De må have spist søm når de vil have så meget for en papæske...

De må kunne findes billigere et andet sted, hvis jeg da ikke bare bruger dragtposen.

Er der nogen der ved hvad forskellen er på at opbevare den i henholdsvis dragtpose og syrefri kasse?

0

Hvis de fra butikken siger de ikke anbefaler at langtidsopbevare kjolen i dragtposen så ville jeg nok ikke gøre det. Jeg ved at plast kan gøre hvidt tekstil gult og skjoldet.

Men jeg har købt syrefri æske til mit silkeslør hos Holmmark. De har også syrefrit silkepapir. Jeg købte bare dåbskjoleæske.

0

Annonce ♥

2 hours ago, Frigga said:

Hvis de fra butikken siger de ikke anbefaler at langtidsopbevare kjolen i dragtposen så ville jeg nok ikke gøre det. Jeg ved at plast kan gøre hvidt tekstil gult og skjoldet.

Men jeg har købt syrefri æske til mit silkeslør hos Holmmark. De har også syrefrit silkepapir. Jeg købte bare dåbskjoleæske.

De sagde faktisk ikke så meget omkring det, da jeg var ude og hente kjolen. Hun spurgte om jeg ville købe en, og sagde ikke rigitg noget da jeg sagde at jeg ikke pt. havde plads til en boks men havde mulighed for at hænge den i et skab. Hun advarede ikke på nogen på måde med at langtidsopbevarere i dragtposen. Posen virker til at være i ret god kvalitet, af en form for stiv stof. Det man også får når man køber jakkesæt :) 

Har haft en afslapperdag ved computeren idag, og googlet nettet tyndt omkring opbevaring af ens brudekjole. Jeg har forelsket mig i nogle ph-neutrale stofkufferter fra amazon der koster omkring 500kr. Så nu skal jeg bare vente på at de er på lager igen :)

Kuffert, lille.jpg     Kuffert, lille - åben.jpg

Kuffert, lille - side.jpg     Kuffert, lille - spænde.jpg

0

Øv, øv! Vi tør ikke håbe på at vi kan holde vores bryllup i maj uden corona-vilkår :( Så endnu gang må vi nu aflyse...

Den her gang på ubestemt tid. Vi er ved at køre lidt død i det på en måde, fordi vi har været nødt til at aflyse eller rykke så mange gange efterhånden :( Så nu vil vi have det lidt på afstand og venter lidt med det at holde det. 

Det vil så nok også betyde at det bliver med et lille barn eller to, da vi er blevet enige om at jeg stopper på p-piller når den pakke jeg har gang i er tom. Men det må vi tage som det kommer :) Så det kan være vi får en ringbærer eller en ekstra blomsterpige :)

0

Åh, hvor er jeg ked af det for jer. Men jeg kan godt forstå det I har godt nok også måttet rykke flere gange. Jeg har flere gange tænkt på dig. :( Vores udsættelse på et år har været helt fint og har givet tid og energi til lidt flere projekter, men jeg kan godt mærke at hvis vi bliver nødt til at udskyde igen, så bliver det også på ubestemt tid (sådan da) for ville ikke kunne holde energien på temaet endnu engang.

Knus herfra og held og lykke med babyprojektet.

0

Annonce ♥

Så har jeg været igennem tråden og hvor er det bare ærgerligt, at skæbnen ikke var med jer på bryllupsfronten i denne omgang.

Jeg håber, at I får nydt hinanden og at familieforøgelsen ikke lader vente ret længe på sig <3

Og så vil jeg bare skrive, at jeg blev så imponeret over alle dine byggerier :o De havestole er vildt flotte. Jeg ser mig selv som kreativ, men det der var jo professionelt udført, du er vildt talentfuld :respekt:

0