Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 posts in this topic

Annonce ♥

:iloveyou:     Vi har endelig en vinder!    :iloveyou:

Så har jeg været igang med testbagning af bryllupskage nr. 6 eller 7, tror jeg... -HAHA-

og vi har endelig en vinder!

Kage, vinder.jpg

Det bliver vaniljebunde med jordbærmouse og hvid chokoladeganache. Ovenpå er der halvkugler i 3 forskellige størrelser + nogle små roser, sammen med en chokoladesommerfugl og drys af pistacie :metteholm

Sammen med den her figur! 

61AbATOxvvL._SL1280_.jpg

Derfor har jeg også med vilje ikke glattet cremen udenpå helt glat, så den får det lidt rustikke look som figuren også har :)

1

Annonce ♥

Så har jeg været lidt kreativ efter en ufrivillig pause... Min printer stillede træskoene og der var flere projekter der blev sat i bero :(

Jeg har fået lavet mærkaterne til selvforsyning færdige. 

Æblegele.jpg    Æblemost.jpg    Rødbeder.jpg

Derudover har fået kigget på vores børneposer, hvor vi ligger lidt forskelligt i.

Lige bortset fra at mærkaterne bliver gennemsigtige, så bliver de sådan her :)

IQ Knude.jpg    IQ Pyramide.jpg

IQ Stjerne.jpg    Kryds og bolle.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

On 9.3.2020 at 2:02 PM, Charlotte Porsholdt said:

Du er så sej!

On 9.3.2020 at 4:09 PM, diskobil said:

Så kan man tale om at gå all in :):)

On 9.3.2020 at 5:13 PM, Frigga said:

:thumbsupsmileyanim: :respekt:

Tusind tak for jeres tilbagemeldinger! Man bliver virkelig glad når man ser dem! :)

0

:iloveyou:     Snak med fotograf, navneændring og blomsterpige!    :iloveyou:

Igår havde vi en samtale med vores fotograf Jesper Albrecthsen, og det var dejligt at få clearet de forskellige ting! 

Efter vores snak er jeg helt rolig, han virkede virkelig til at have styr på hvad han laver, og det er lige så vigtig for ham at det bliver "naturlige billeder" og ikke for opstillet, som det er for os!

Må dog indrømme at jeg glæder mig lidt til at se hvordan en elefant på væggen ser ud,

da han ikke mente han kunne være en flue -HAHA-

Da vi blev gift på rådhuset, for snart 2 år siden (puha, allerede), tog jeg min bedre halvdels efternavn, da jeg aldrig rigtigt har haft noget specielt forhold til mit Hansen. Vi er så kommet til at snakke om mit mellemnavn Kastberg. 

Jeg ved at den dag der kommer børn, vil jeg gerne at de får det, og det ved min bedre halvdel også godt. Så han er blevet enig med sig selv at han gerne vil have mit mellemnavn så vi har det samme efter vores fornavne.

Så fra vores velsignelse af hedder vi begge Kastberg Voigt-Larsen til efternavn :)

Vi har bestemt os for hver især at vi ikke vil have en forlover eller brudepige, da ingen af os rigtig føler for det.

Vi har ikke det mest fantiske forhold til vores søskende nogen af os. Da de begge er "kloge" hoveder (mener de selv) og gerne vil fortælle at de er det og man ikke er det! Vi kan sagtens snakke sammen uden gnidninger, men vi føler ikke at det vil være rigtigt, når vi er så forskellige eller at det er fortjent. 

Derimod har vi bestemt os for at vi vil have en blomsterpige!

Men selvfølgelig ikke en normal en! :biggrin:

Vi har en kammerat der er ligesom ham i videoen! En dag sad vi og snakkede om at det kunne være fedt hvis han ville, da det lige ville være sådan noget vi kunne finde på! :biggrin:

Men... vi må ikke i kirken, fordi de mener det er for stødende! Forstår slet ikke hvordan de har fået den ide! -HAHA-

Nåh, hvad gør vi så? For vi var blevet lidt huk på ideen, så vi var lidt træt af det, men kunne selvfølgelig godt forstå dem.

Jeg nævnte det for min mor, da det var hende der havde tagget mig i videoen i første omgang... 

Hun spurgte så om vi ikke kunne lave noget ude på feriestedet når vi kom fra vi havde fået taget billeder. For der er der ingen der vil forvente det! Den ide kunne vi rigtig godt li!

Nu har vi fået spurgt vores kammerat, og han ville elske at gøre det! Han var virkelig beæret over vi spurgte, men insisterede på at han ville have blomsterkurv og det hele, hvis han skulle gøre det!

Så nu skal jeg have fundet ud af om det skal være tørrede blade eller friske, har allerede en kurv vi kan bruge! 

Uhh, glæder mig så meget til at se det, og vores gæsters reaktioner! :biggrin:

Beklager den blev så lang... 

0

Annonce ♥

On 11.3.2020 at 10:10 PM, Frigga said:

Ej øv, hvordan kan de dog mene det er stødende!? At de ikke vil have man sviner kan jeg se logikken i, men stødende.. nå godt I fandt på noget andet.

Fik en lang uforstående smøre om at det var noget med at det var stødende for den religiøse betydning kirken har. Det var noget med at det som at lave sjov med selve betydningen af kirken...

0

Det med fluen og elefanten har Jesper fuldstændig ret i :) Men han vil falde helt naturligt ind i selskabet med en god portion jysk lune og en evne til ikke at være for synlig. De sidste par gange jeg er rendt ind i ham har han sagt at han har tabt sig så måske han er en flue til maj :) Nu håber vi så bare på at det bliver maj for det er faretruende tæt på

0

23 hours ago, diskobil said:

Det med fluen og elefanten har Jesper fuldstændig ret i :) Men han vil falde helt naturligt ind i selskabet med en god portion jysk lune og en evne til ikke at være for synlig. De sidste par gange jeg er rendt ind i ham har han sagt at han har tabt sig så måske han er en flue til maj :) Nu håber vi så bare på at det bliver maj for det er faretruende tæt på

Jeg er også spændt på om vi overhovedet kommer til at holde bryllup. Synes vi har modstand hele tiden... Først var det feststedet, så fandt vi ny sted og kirke. Så blev kirken vandskadet, så en ny kirke. Så hvordan kunne jeg tro at resten gik gnidningsfrit... :(

0

Annonce ♥

Knus herfra, der er jo ikke andet at gøre end at tage det som det kommer.

Det sidste nye er at de mener det topper i slutningen af april, men så er der heller ikke meget tid at løbe på for os der har planlagt i maj...

Krydser fingre!

0

4 hours ago, Kastberg said:

Jeg er også spændt på om vi overhovedet kommer til at holde bryllup. Synes vi har modstand hele tiden... Først var det feststedet, så fandt vi ny sted og kirke. Så blev kirken vandskadet, så en ny kirke. Så hvordan kunne jeg tro at resten gik gnidningsfrit... :(

Ja - Den har godt nok kørt lidt rundt og du har været i gang længe :) Vi har før - også før Corona - rykket datoen for mange inkl. jer. Det gør vi selvfølgelig også i den nuværende situation overfor de kunder som ikke måtte ønske at holde det på den planlagte dag som følge af Corona. Det er jo ikke noget man kan gardere sig imod og det er også uhyre svært at sige hvor vi er om bare 14 dage. Det er meget større end folk troede men vi ser. Personligt er jeg bare glad for at jeg - ligesom enkelte kolleger - ikke kører i underholdningsbranchen fulltime og har den anden virksomhed ved siden af som den primære levevej. Der kan Corona-krisen umiddelbart ikke mærkes (endnu i hvert fald) men tvivler også på at det bliver tilfældet.  

0

Så blev det officelt! Vores bryllup rykkes :( Da vi ikke har nogen ide om hvornår virussen kommer i nedgang og/eller om der kommer tilbagefald i den, har vi valgt at rykke vores bryllup til d. 15. maj næste år. Så må vi se om det bliver med babybule eller hvad det gør. For det er der vi er ved at være i vores liv.

Set på den lyse side kan det så være at vi får den præst vi gerne vil have som ikke kunne den her gang!

Nu giver vi os i kast med nogle husprojekter istedet og holder lidt pause fra bryllup :)

0

1 hour ago, Kastberg said:

Så blev det officelt! Vores bryllup rykkes :( Da vi ikke har nogen ide om hvornår virussen kommer i nedgang og/eller om der kommer tilbagefald i den, har vi valgt at rykke vores bryllup til d. 15. maj næste år. Så må vi se om det bliver med babybule eller hvad det gør. For det er der vi er ved at være i vores liv.

Set på den lyse side kan det så være at vi får den præst vi gerne vil have som ikke kunne den her gang!

Nu giver vi os i kast med nogle husprojekter istedet og holder lidt pause fra bryllup :)

Øv hvor ærgerligt med udskydelse af jeres bryllup, men det er nok fornuftigt nok.

Vi skulle have været gift 6/6, og har også valgt at udskyde vores.

0

Set på den lyse side får du jo så også tid til endnu flere bryllupsprojekter :) Fedt hvis Sinding Feriecenter også er/var med på at flytte/udskyde. Men fornuftig beslutning for maj måned er meget tæt på. De har lige aflyst 1. maj i Fælledparken og mit spillejob på Gordons samme dag er også meget i farezonen.

0