Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 indlæg i dette emne

Annonce ♥

1 hour ago, Kastberg said:

Mange tak for lykønskningerne alle sammen! :) Selvom vi bad om ikke at få gaver, hørte vores forældre og  søskende alligevel ikke efter. Så vi har fået det kagesæt vi gerne ville have til vores bryllup med tilhørende kagegafler og kagetallerkner fra det stel vi har :)

Nej hvor dejligt- så blev I alligevel forkælet lidt :)

0

Del dette indlæg

2 hours ago, Mikaster said:

Stort tillykke med jeres lidt tidligere bryllup! Jeg har heller ikke fået skrevet til dig, altså! Håber I havde en dejlig dag, nu kan I jo se frem til en kirkelig velsignelse!

Mange tak! Det havde vi ihvertfald :) Vi fik ikke ringe på rådhuset, det regnede vi med at gemme til den kirkelige vielse, så det ikke bare er hurtig ind og ud af kirken når vi holder vores fest :) 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal ikke gå i Panduro "bare for at kigge", det er dødsdømt på forhånd, du kommer altid ud med noget -HAHA-

Som jeg har fortalt tidligere i tråden, så laver vi oplevelser på midten af bordene istedet for blomster og idag fandt jeg så denne lille sag :) 

Campingvogn.jpg

En lille campingvogn der symboliserer den tid vi boede i en campingvogn til at starte på.

(kan kun anbefales for en kortere periode)

Med lidt maling skal det nok blive godt :)

0

Del dette indlæg

3 hours ago, Kastberg said:

Man skal ikke gå i Panduro "bare for at kigge", det er dødsdømt på forhånd, du kommer altid ud med noget -HAHA-

Som jeg har fortalt tidligere i tråden, så laver vi oplevelser på midten af bordene istedet for blomster og idag fandt jeg så denne lille sag :) 

Campingvogn.jpg

En lille campingvogn der symboliserer den tid vi boede i en campingvogn til at starte på.

Åhhhh ja, den der med at komme tomhændet ud af Panduro...forget it! :griner:-

Det er en rigtig sød campingvogn- og en fed idé at sætte oplever på bordene. Mine piger og jeg boede i skurvogn i 1½ måned ifbm. vores husbyggeri...jøsses kors mand, det gør jeg ALDRIG mere.

0

Del dette indlæg

15 hours ago, Kastberg said:

Campingvogn.jpg

Hvor er den bare fin!! Jeg er simpelthen så vild med at jeres bryllup bliver så personligt.. Helt ned i dekorationen på bordene :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

On 15/6/2018 at 7:27 PM, enkenoguniformen said:

Åhhhh ja, den der med at komme tomhændet ud af Panduro...forget it! :griner:-

Det er en rigtig sød campingvogn- og en fed idé at sætte oplever på bordene. Mine piger og jeg boede i skurvogn i 1½ måned ifbm. vores husbyggeri...jøsses kors mand, det gør jeg ALDRIG mere.

Vi har aldrig rigtig synes om ideen om at sætte blomster midt på bordet, det næsten lidt for formelt for os på en måde, og vi kunne godt lide ideen med at sætte oplevelser istedet fordi det fortalte noget os :)

Vil så sige jeg heller aldrig nogensinde igen bor permanent i en campingvogn igen, det halve år jeg prøvede det var mere end rigeligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 16/6/2018 at 7:23 AM, little miss phoenix said:

Hvor er den bare fin!! Jeg er simpelthen så vild med at jeres bryllup bliver så personligt.. Helt ned i dekorationen på bordene :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak! :) Vi synes brylluppet skulle fortælle noget om os og ikke bare være en tilfældig blomst placeret midt på bordet :)

0

Del dette indlæg

:iloveyou:        Har slet ikke noget med bryllup at gøre, men vil fortælle det alligevel...        :iloveyou:

Er nødt til at dele det her med jer dejlige tøser og mænd herinde. Pr. 1. juli ejer min mand og jeg et hus! :thumbsupsmileyanim:

Vi har endda fået lov at låne penge til nye døre og vinduer, men puha hvor er det mange penge man bruger :oops:

0

Del dette indlæg

On 6/22/2018 at 6:42 PM, Kastberg said:

:iloveyou:        Har slet ikke noget med bryllup at gøre, men vil fortælle det alligevel...        :iloveyou:

Er nødt til at dele det her med jer dejlige tøser og mænd herinde. Pr. 1. juli ejer min mand og jeg et hus! :thumbsupsmileyanim:

Vi har endda fået lov at låne penge til nye døre og vinduer, men puha hvor er det mange penge man bruger :oops:

Eiiiiii, KÆMPE TILLYKKE MED HUSET! 

Det er mega fedt at være husejer- de bedste penge man kan bruge!

0

Del dette indlæg

47 minutes ago, enkenoguniformen said:

Eiiiiii, KÆMPE TILLYKKE MED HUSET! 

Det er mega fedt at være husejer- de bedste penge man kan bruge!

Vi glæder os skam også, men synes nu stadig det er en smule grænseoverskridende første gang man bruger så mange penge... 

Heldigvis er det, det hus vi bor i nu og af min far vi køber det. Så det er med en specialpris end ellers og lidt andre frynsegoder :) Vi fik bl.a. en ny opvasker i dag og er lykkelig over den :) Kan dog godt komme til at grine lidt af tilbehøret vi har fået med... Vi har fået en vinglasholder med til den, og for at være helt ærligt ligner det en mærkelig del til et massageapparat eller lign. -HAHA- 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 6/23/2018 at 7:44 PM, Kastberg said:

Vi glæder os skam også, men synes nu stadig det er en smule grænseoverskridende første gang man bruger så mange penge... 

Heldigvis er det, det hus vi bor i nu og af min far vi køber det. Så det er med en specialpris end ellers og lidt andre frynsegoder :) Vi fik bl.a. en ny opvasker i dag og er lykkelig over den :) Kan dog godt komme til at grine lidt af tilbehøret vi har fået med... Vi har fået en vinglasholder med til den, og for at være helt ærligt ligner det en mærkelig del til et massageapparat eller lign. -HAHA- 

:lol::lol::lol: åha, jeg kan lige se det for mig...

0

Del dette indlæg

On ‎23‎-‎06‎-‎2018 at 7:44 PM, Kastberg said:

Herovre hedder det at være "prioritetsbestyrer" :):) Mange gange tillykke

0

Del dette indlæg

Har et spørgsmål til jer fordi jeg er i tvivl om farven :(

Bejdsede for et stykke tid siden nogle små staffelier fra søstrene grene i denne farve 

trae-mahogni.jpg

Meningen er at vi vil sætte nogle rammer på dem, vi er dog i tvivl om hvilken farve de skal have...

fiskbo-ramme-sort.jpg

Rammen er denne her og skal ligge ned.

Er dog i tvivl om den skal være sort eller rød, og skabe den røde ramme omkring det hvide.

Hvad synes I? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 26/6/2018 at 6:31 PM, Kastberg said:

Har et spørgsmål til jer fordi jeg er i tvivl om farven :(

Bejdsede for et stykke tid siden nogle små staffelier fra søstrene grene i denne farve 

trae-mahogni.jpg

Meningen er at vi vil sætte nogle rammer på dem, vi er dog i tvivl om hvilken farve de skal have...

fiskbo-ramme-sort.jpg

Rammen er denne her og skal ligge ned.

Er dog i tvivl om den skal være sort eller rød, og skabe den røde ramme omkring det hvide.

Hvad synes I? :)

Hvad skal der i rammerne? Jeg tænker umiddelbart de sorte, men det kommer lidt an på hvad der skal i... 

Og KÆMPESTORT TILLYKKE med huskøbet :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

2 hours ago, little miss phoenix said:

Hvad skal der i rammerne? Jeg tænker umiddelbart de sorte, men det kommer lidt an på hvad der skal i... 

Og KÆMPESTORT TILLYKKE med huskøbet :cheerleader3::cheerleader3:

Er i tvivl om det skal være rød eller ej, fordi vores invitationer ser sådan her ud :)

IMG_6867.JPG

De fleste af billederne der skal i rammerne bliver hvide med den grønne gren og sort tekst på :)

Tusind tak, det går skam også fremad med det. Vi bestilte vinduer og døre igår til hele huset :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

16 hours ago, Kastberg said:

Mange tak Stine :) hvad synes du, sort eller rød ramme? Det er godt nok også nogle fede DIY’s du har fået lavet!

Tak :-)

Umiddelbart vil jeg sige sorte rammer. Jeg tror det vil give et mest roligt udtryk.

0

Del dette indlæg

On 25/9/2018 at 10:57 PM, Kastberg said:

:iloveyou:     Blegning, 7m blonde og mange timer senere...     :iloveyou:

Forvandlede denne knækhvide blonde på 15cm sig til 2 helt hvide blonder med en bredde på 6cm som skal være kanten på mit kommede brudeslør som jeg håber at give videre som arvestykke :)

il_fullxfull.463247773_h2hs.jpg     Blonde.jpg

Godt arbejde!! Jeg glæder mig til at se det færdige arbejde senere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer