Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 indlæg i dette emne

44 minutes ago, Kastberg said:

:iloveyou:             Nu også med bryllupshjemmeside             :iloveyou:

                                                                                                                                    

 

Så fandt vi også ud af en bryllupshjemmeside. 

 

Den er ikke helt færdig endnu, men godt på vej.

 

https://julieandreas.wordpress.com/

 

Den er fin, Julie! I er da godt på vej. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:iloveyou:          Mulige nye lokaler og lidt mere shopping          :iloveyou:

                                                                                                                             

 

Vi var ude og kigge på andre lokationer til festen igår, da prisen ved kroen er blevet sat meget op.

 

Fremvisningen af lokalerne var rigtig god, og hvis vi ellers kan få en god pris, bliver det der.

 

 

Efter fremvisningen kørte vi over i Herning Centret, og spiste på Jensens Bøfhus.

 

Det var tiltrængt da vi har haft nogle hårde dage herhjemme med skader og sygdom, hvor vi begge har haft meget kort lunte.

Dejligt at kunne nyde hinanden lidt efter det <3

 

 

Inden vi tog hjem, gik vi hen i Kvickly, lidt længere inde i centeret. Vi skulle bare lige have et par liter mælk og så hjem.

 

Som I nok allerede har gættet endte det ikke bare med et par liter mælk (det var faktisk det eneste vi glemte at købe -HAHA-).

 

Vi gik forbi sådan nogle saftdispenesere på henholdsvis 8 og 4l. Havde egentlig godt set dem i tilbudsavisen, men tænkte at H2B ikke ville have bar til bryllup.

Der tog jeg da meget fejl!

 

Før vi kom ud igen havde vi købt 6 dispensere på 8l. og 2 på 4l...

 

 

Stor hane.jpg

 

 

Lille hane.jpg

 

 

Vi ved endnu ikke hvad der skal i dem alle, og om vi overhovedet bruger dem alle.

 

En af dem på 4l. skal der ihvertfald tequila i. Det var vi hurtigt enige om.

 

Måske man skulle overveje at leje dem ud, når der nu er så lang tid til vores eget bryllup... På den anden side, ville også bare være ked at at de gik i stykker...

 

Derudover skal vi så også have fundet ud af noget med en bar, da jeg nægter bare at stille dem på et bord...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Kastberg said:

:iloveyou:          Mulige nye lokaler og lidt mere shopping          :iloveyou:

                                                                                                                             

 

Vi var ude og kigge på andre lokationer til festen igår, da prisen ved kroen er blevet sat meget op.

 

Fremvisningen af lokalerne var rigtig god, og hvis vi ellers kan få en god pris, bliver det der.

 

 

Efter fremvisningen kørte vi over i Herning Centret, og spiste på Jensens Bøfhus.

 

Det var tiltrængt da vi har haft nogle hårde dage herhjemme med skader og sygdom, hvor vi begge har haft meget kort lunte.

Dejligt at kunne nyde hinanden lidt efter det <3

 

 

Inden vi tog hjem, gik vi hen i Kvickly, lidt længere inde i centeret. Vi skulle bare lige have et par liter mælk og så hjem.

 

Som I nok allerede har gættet endte det ikke bare med et par liter mælk (det var faktisk det eneste vi glemte at købe -HAHA-).

 

Vi gik forbi sådan nogle saftdispenesere på henholdsvis 8 og 4l. Havde egentlig godt set dem i tilbudsavisen, men tænkte at H2B ikke ville have bar til bryllup.

Der tog jeg da meget fejl!

 

Før vi kom ud igen havde vi købt 6 dispensere på 8l. og 2 på 4l...

 

 

Stor hane.jpg

 

 

Lille hane.jpg

 

 

Vi ved endnu ikke hvad der skal i dem alle, og om vi overhovedet bruger dem alle.

 

En af dem på 4l. skal der ihvertfald tequila i. Det var vi hurtigt enige om.

 

Måske man skulle overveje at leje dem ud, når der nu er så lang tid til vores eget bryllup... På den anden side, ville også bare være ked at at de gik i stykker...

 

Derudover skal vi så også have fundet ud af noget med en bar, da jeg nægter bare at stille dem på et bord...

 

De er så fine - vi leder efter nogen lign. Hvad gav I for dem? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Kastberg said:

 

100kr. for de store og 60kr. for de små tror jeg :) Hvis det er, kan vi nok godt finde ud af noget billig leje hvis det er?

 

Ja? Hm, jeg er i tvivl om vi gerne vil have nogen til også at bruge efterfølgende, men måske leje egentlig ville være ligeså godt - drøfter det lige med manden min :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:iloveyou:          Bare en tur i IKEA...          :iloveyou:

                                                                                                                             

 

Som overskriften lyder var jeg en tur i IKEA, men som sædvanligt kom jeg ud med mere end planlagt.

 

Jeg skulle bare ud at kigge på nogle møbler vi overvejer at bruge til baren vi skal have til brylluppet, og så have nogle pudebetræk.

 

Men sørme om jeg ikke kom til at købe andet også...

 

 

IMG_0030.JPG

 

Fik købt tesier til vores dagen derpå-poser til den nærmeste familie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:iloveyou:          Nye lokaler og catering          :iloveyou:

                                                                                                                             

 

Vi har været ude og kigge på Sinding Feriecenter, og er begge enige om at det er den vi skal have til brylluppet.

Heldigvis passer farverne stadig.

 

1_170.jpg

 

 

471_123990.jpg

 

 

historie_91.jpg

 

Her er lokalerne, og omgivelserne.

 

Maden bliver leveret af Højslev Kro, som giver os en god pris, fordi vi kender dem. 

De laver virkelig fantastisk mad!

 

logo.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, diskobil said:

Fedt - Det bliver I så glade for :):)

 

Det er lidt sjovt faktisk. Jeg viste ham billeder af det for lang tid siden, og der afviste han det blankt... For et par uger siden, spurgte jeg ham så om han ville med ud og se et lokale, der ikke er så langt fra hans arbejde. Ej, hvor er det flot!, Fantastisk akkustik! og jeg ved ikke hvor meget andet ros han kom med derude :thumbsupsmileyanim:

 

Synes det er lidt komisk -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var faktisk en af de første ting jeg bemærkede efter at have sat op derovre: Akustikken :) Der vil de nye D.A.S. bunde virkelig komme til deres ret :) Well de kan jo nå at blive udskiftet mange gange inden da men tvivler :) Ægteparret der driver det er også flinke folk og helt nede på jorden.  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, diskobil said:

Det var faktisk en af de første ting jeg bemærkede efter at have sat op derovre: Akustikken :) Der vil de nye D.A.S. bunde virkelig komme til deres ret :) Well de kan jo nå at blive udskiftet mange gange inden da men tvivler :) Ægteparret der driver det er også flinke folk og helt nede på jorden.  

 

De var virkelig flinke, da vi var der :) Nu skal vi så bare have fundet et sted og blive viet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, diskobil said:

Det er de. Det er ikke hver dag man bliver budt på kaffe m.v. dagen efter -  :) PS.  vi har i øvrigt modtaget besked kan jeg se.

 

Det var godt :) Der er både overnatning og morgenmad hvis I ønsker det ved os ihvertfald. Vi laver morgenmadsbuffet dagen efter til dem der ønsker det, vel og mærket af dem der har overnattet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det så jeg du skrev. Det er pænt af jer :) Jeg har selv det princip at jeg aldrig kører hjem samme dag/nat når jeg er over broerne så det vil være helt fint. Ellers sover jeg bare i bilen :)

  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, diskobil said:

Ja det så jeg du skrev. Det er pænt af jer :) Jeg har selv det princip at jeg aldrig kører hjem samme dag/nat når jeg er over broerne så det vil være helt fint. Ellers sover jeg bare i bilen :)

  

 

Så sørger jeg for der er et værelse til den der kommer, og morgenmad dagen efter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, kesa said:

Det ser ud til at være en rigtigt dejligt sted I har valgt til jeres fest. Virkelig i top!

 

Akkustikken er helt fantastisk! Fordelen er så har vi lidt mere frihed, og derudover har vi køkkenet og lokalet allerede fra torsdag :) Så jeg kan lave bryllupskage på stedet, og der kan nå at opstå problemer før det er umuligt at få noget andet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gætter på at jeg selv kører derover (altid hyggeligt at være ude til bryllup med Jesper A) men der er jo lang tid til så man skal aldrig sige aldrig :) Men apropos Jesper så har han ikke bil ved jeg. Kan være jeg kan samle ham op/smide ham af et sted på vejen hvis man kan få det til at passe ind tidsmæssigt.    

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Kastberg said:

 

Akkustikken er helt fantastisk! Fordelen er så har vi lidt mere frihed, og derudover har vi køkkenet og lokalet allerede fra torsdag :) Så jeg kan lave bryllupskage på stedet, og der kan nå at opstå problemer før det er umuligt at få noget andet :)

 

Det lyder bare godt med den gode akustik. Og alt andet ser jo virkelig flot ud.
Dejligt at I har den i så god tid :) Det betyder virkelig meget, at der er "ro på" i dagene op til.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, diskobil said:

Gætter på at jeg selv kører derover (altid hyggeligt at være ude til bryllup med Jesper A) men der er jo lang tid til så man skal aldrig sige aldrig :) Men apropos Jesper så har han ikke bil ved jeg. Kan være jeg kan samle ham op/smide ham af et sted på vejen hvis man kan få det til at passe ind tidsmæssigt.    

 

Det kan jeg da spørge ham om når vi kommer tættere på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Kastberg said:

 

Det er lidt sjovt faktisk. Jeg viste ham billeder af det for lang tid siden, og der afviste han det blankt... For et par uger siden, spurgte jeg ham så om han ville med ud og se et lokale, der ikke er så langt fra hans arbejde. Ej, hvor er det flot!, Fantastisk akkustik! og jeg ved ikke hvor meget andet ros han kom med derude :thumbsupsmileyanim:

 

Synes det er lidt komisk -HAHA-

Hehe, mænd er sjove! Min kæreste afviser også mange ideer, fordi han ikke kan forestille sig hvordan det bliver. Så laver jeg lidt prototype, tegner og fortæller, og så er han som regel med på det alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:iloveyou:             Måske med kirke til vielse             :iloveyou:

                                                                                                                         

 

Som overskriften lyder, har vi måske fundet et sted i Herning vi kan blive viet.

 

Snakkede med kirkekontoret idag, og de fortalte mig at vi ikke behøves at have tilknytning til den kirke.

Er der nogen af jer der kender til Fredens Kirke, i Herning? 

 

I får lige lidt billeder :)

 

 

IMG_0395.JPG

 

 

22.jpg

 

 

IMG_0531.JPG

 

 

21.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været på kursus i Fredens Kirke i Herning. Jeg husker  det som et flot moderne byggeri, med en skøn kirkesal. De ansatte er meget entusiastiske (Og så mener jeg, at det er dér, at den ene organist er smuk som en græsk gud :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer