Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 indlæg i dette emne

Fik også lavet en smule indkøb idag, da jeg var nede i byen.

Fandt denne fine kiste i Søstrene Grene, som vi vil bruge til kort på vores gavebord.

attachicon.gifGavekiste.jpg

(Ignorer hundehårene på gulvet, har lige børstet hunden, og han stod ikke stille imens)

Udover det fik jeg købt tyl og satinbånd til risposer på tilbud, fordi butikken lukker. Så fik det med 50% :biggrin: Plus noget lækkert immiteret sort læder, jeg vil beklæde vores gæstebog og kisten ovenover med (hvordan ved jeg ikke endnu, men det kommer).

Udover det fik vi også booket bryllupsuiten til festen idag. Det er da tosset ikke at bruge den, når det er med i prisen!

hold da op det var da fine indkøb og til en god pris :cheerleader3: ang. brudesuiten ja det ville da være tosset ikke og benytte den :wink:

I går ikke galt i byen med Diskobil, vi har selv booket dem :loveshower::loveshower: og haft lejligheden af dem ...puhaaa mange gange efterhånden :lol: og der bliver altid sat gang i festen med Diskobil

Tror også vi bliver glade for at overnatte der og spise morgenmad med de gæster der sover på kroen (en god slat ville vist bo der, fordi de kommer fra Sjælland). Glæder mig også helt vildt til det :cheerleader3: Det eneste musik jeg har oplevet til en fest, har været meget dårligt og været sådan noget hvor de selv synger (og i øvrigt pivende falsk) og man nærmest ikke kan snakke sammen fordi det er så højt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte at nævne et indkøb jeg gjorde igår. Jeg faldt over denne lækre nøgle.




post-82012-0-66185900-1455099189_thumb.j




Da jeg nu ved jeg vil skrive en sang til min kommende mand,


da jeg aldrig kommer igennem en tale (Begynder let at tude, når jeg skal snakke om følelser).



Overvejede jeg at gøre denne nøgle til en del af sangskjuleren, og på en eller anden måde få skrevet "Nøglen til mit hjerte" ved den.



Synes i det er for fjollet?


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okey . :) Fedt. Har ikke lige fulgt med på den mail m.v. her i dag. Det ser vi frem til (der er jo lidt tid endnu). . :)

Har lige fået en mail med at jeg får en ordrebekræftelse senere idag i hvert fald. Men vi glæder os også til det :)

Jeg ved så ikke om det lige bliver i dag eller i morgen for "olle" er lige røget med ambulance på hospitalet igen og der er vi dem der bor (og er) tættest på. .:) Men den løber heller ingen steder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okey . :) Fedt. Har ikke lige fulgt med på den mail m.v. her i dag. Det ser vi frem til (der er jo lidt tid endnu). . :)

Har lige fået en mail med at jeg får en ordrebekræftelse senere idag i hvert fald. Men vi glæder os også til det :)

Jeg ved så ikke om det lige bliver i dag eller i morgen for "olle" er lige røget med ambulance på hospitalet igen og der er vi dem der bor (og er) tættest på. . :) Men den løber heller ingen steder.

Det er helt i orden, bare dagen er reserveret til os :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med, at lave nogle børneposer i stedet for? Det kunne være med lidt slik, sæbebobler, malebog, aktivitetsbog, blyanter, farver, små spil, pixibøger, balloner, rosinpakker og andre ting :) Du kunne putte lidt slik i favourboksene, når de nu skal bruges som bordkort og så hænge en pose eller lign. på stolen :)

Redigeret af Dianapigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med, at lave nogle børneposer i stedet for? Det kunne være med lidt slik, sæbebobler, malebog, aktivitetsbog, blyanter, farver, små spil, pixibøger, balloner, rosinpakker og andre ting :) Du kunne putte lidt slik i favourboksene, når de nu skal bruges som bordkort og så hænge en pose eller lign. på stolen :)

Vi regnede med at lave et børnehjørne, da nogle af bordene bliver flyttet så de ikke står midt på dansegulvet. Der ville vi have lidt af hvert, lego duplo, malebøger og andet legetøj. Derfor vil gerne give dem noget andet i favourboxene... Er bare lidt på bar bund :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor gamle er børnene? tænker, at du måske kan købe nogle små ting. en lille fin (plastic) ring til prinsesserne, en legofigur til drenge, en blød bold til dem der er yngre. Hvis det er større børn, kan du godt finde noget der er en mening bag, som noget der skal minde dem om dagen. Mindre børn får mere ud af noget de kan bruge i nuet (hvis du forstår, hvad jeg mener). Hvis det er noget du selv vil lave, så er jeg også på bar bund.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med, at lave nogle børneposer i stedet for? Det kunne være med lidt slik, sæbebobler, malebog, aktivitetsbog, blyanter, farver, små spil, pixibøger, balloner, rosinpakker og andre ting :) Du kunne putte lidt slik i favourboksene, når de nu skal bruges som bordkort og så hænge en pose eller lign. på stolen :)

Vi regnede med at lave et børnehjørne, da nogle af bordene bliver flyttet så de ikke står midt på dansegulvet. Der ville vi have lidt af hvert, lego duplo, malebøger og andet legetøj. Derfor vil gerne give dem noget andet i favourboxene... Er bare lidt på bar bund :(

Men er der noget i vejen for, at tingene ligger i favourboxe/poser til at starte med? De kommer alligevel op af poserne og man kan altid smide dublo-klodser ind efter mad og indslag... ellers bare lave slikposer/rosiner og andet guf? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så skulle vi bare gøre som Dianapigen foreslog med en pose istedet... Ved kan få de der duplo prinsesse sæt til næsten ingen penge, og så måske noget med cars til drengene, de findes også i duplo :) Så kan de også lege videre med deres egen, sammen med det andet lego ovre i hjørnet bagefter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har også lidt forskellige aldersgrænser for børnene, vi har valgt at købe noget som de kan lege med som Dianapigen forslår, nu er det mine nevøer og niecer , så har snakket med mine søskende om det, de er helt vilde med ideen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er synd linjerne ikke er centreret lige :) Jeg kan bedst lide nr 1, hvis vers 1 og 3 samt jeres navne kommer lige under hinanden. Ved ikke om du kan følge mig? Men hvis man kigger nærmere på nr 1 kan man se at hele teksten hælder mod højre. Men det er fint synes jeg og det er en fin tekst. Jeg ville dog bare rette linjerne ind - men jeg er også lidt af en nørd med linjer ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er synd linjerne ikke er centreret lige :) Jeg kan bedst lide nr 1, hvis vers 1 og 3 samt jeres navne kommer lige under hinanden. Ved ikke om du kan følge mig? Men hvis man kigger nærmere på nr 1 kan man se at hele teksten hælder mod højre. Men det er fint synes jeg og det er en fin tekst. Jeg ville dog bare rette linjerne ind - men jeg er også lidt af en nørd med linjer ;)

Det er da ingen skam at være nørd på det punkt :wink: Det er jeg normalt også selv, men da jeg prøvede at sætte det ind lige under hinanden, så det meget sjovt ud. Fordi mønstret er i baggrunden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den med linjerne centreret under hinanden. Synes faktisk den blev meget god, eller hvad?

Udgave 3.jpg

Ja den er fin, den er pænere end de andre synes jeg :) Jeg synes den er mere stilet når det hele er centreret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er den med linjerne centreret under hinanden. Synes faktisk den blev meget god, eller hvad?

Udgave 3.jpg

Ja den er fin, den er pænere end de andre synes jeg :) Jeg synes den er mere stilet når det hele er centreret.

Det hjalp også at ændre lidt i størrelsen på de forskellige tekster, især på "Gæstebog" :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer