Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lidt brug jeres meninger. Min forlovede og jeg snakker om at holde bryllup den 12 maj 2018. Tror i det er en dårlig ide af hensyn til vejr osv.? Vi er lidt i tvivl om det er et godt tidspunkt...

Jeg tror lidt det er lige meget hvornår på året man vælger at holde sit bryllup når man tænker på det danske vejr, det har jo sit eget liv :wink: og er ikke altid til at regne med. I skal bare være obs på det ikke er konfirmationstid, så skal det nok gå

0

Del dette indlæg

Jeg har lidt brug jeres meninger. Min forlovede og jeg snakker om at holde bryllup den 12 maj 2018. Tror i det er en dårlig ide af hensyn til vejr osv.? Vi er lidt i tvivl om det er et godt tidspunkt...

Jeg tror lidt det er lige meget hvornår på året man vælger at holde sit bryllup når man tænker på det danske vejr, det har jo sit eget liv :wink: og er ikke altid til at regne med. I skal bare være obs på det ikke er konfirmationstid, så skal det nok gå

Vi regnede med at tage den 12. maj og så vidt jeg ved så plejer konfirmationerne at være omkring den 5. maj eller weekenden før. Så tænker det sagtens kan lade sig gøre :)

0

Del dette indlæg

Der holdes rigtig mange bryllupsfester i maj og vejret kan være bedre i maj end i juli og august. .:) Ikke nødvendigvis varmere men man skal jo også vende den om. Jeg fik en gang en tilbagemelding fra en kunde om jeg havde spillet "r*ven ud af bukserne" til et bryllup i juli. Jeg svarede naturligvis mange gange tak for den fine tilbagemelding men tilføjede at jeg også havde gjort det bogstaveligt talt. Jeg var i jakkesæt og jeg svedte så meget at mine bukser klæbede til benene med det resultat at da jeg lige bøjede mig ned. .:) Folk render rundt med vifter og nogle gange oplever man også at mange opholder sig udendørs fordi det er ulideligt indendørs. Det er ikke nødvendigvis altid hensigtsmæssigt at der er 30 grader og strålende solskinsvejr. .:) Konfirmationerne holdes som du selv er inde på typisk ultimo april/primo maj men der er også mange senere i maj. Ofte holdes de dog på søndage og helligdage. Jeg har ofte haft konfirmationer og bryllupsfester fordelt på en forlænget weekend, hvor jeg har spillet 3-4 dage i træk med base i Nyborg eller haft bryllupsfester hvor jeg efter en hurtig overnatning har skullet direkte videre til en tidlig konfirmation om søndagen. Så helt håbløst er det ikke og særligt ikke når I har så god tid som I har.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt. .:) Der er røget rigtig mange ind her i løbet af januar og ved at hun er i gang derhjemme med at få styr på dem så I hører fra os. .:)

Det er lidt irriterende men sad forleden og grublede vedr. ovenstående og det med feststed. Jeg kan huske at jeg engang for mange år siden spillede bryllup på nogle forældres gård i midtjylland med rigtig gode idylliske omgivelser hvor der også var rigtig gode festlokaler m.v. Jeg kan også huske at de fortalte mig at de også lejede det ud. Jeg kan bare ikke huske hvor .:)

PS. SIden ovenstående episode har jeg gjort det til en fast vane at have ekstratøj i bilen. Det handler ikke kun om varme men også om at man ikke altid kender og kan fornemme dresscoden .:)

0

Del dette indlæg

Vi har prøvet at lave vores invitationer færdige i god tid, så vi har tid til at vente på og se om tingene kommer på udsalg/tilbud, så vi måske kan spare penge på det punkt.

Jeg er bare kommet i tvivl om det er for simpelt til et bryllup? Hvad synes I?

post-82012-0-10613400-1453810825_thumb.j

Det er invitationen og bordkort/gaveæske sammen.

post-82012-0-38153900-1453810833_thumb.j

Her er bordkortet/gaveæsken alene.

post-82012-0-21619500-1453810838_thumb.j

Her er invitationen lukket.

post-82012-0-82653200-1453810841_thumb.j

Her er invitationen åben.

Hvad synes I? Kunne virkelig godt tænke mig jeres mening??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har siddet og kigget på invitationer på nettet idag. Hvad synes I om den her "lomme"?

Tænkte det kunne være fedt, da det både er vores initialer, men at der også står ja samtidig.

Har kun prøvet at tegne det på computeren.

attachicon.gifMulig lomme.jpg

Hvad synes I?

Jeg forstår desværre ikke helt tegningen med "lomme". Jeg synes, at dine første invitationer er flotte. Du kunne måske tilføje en firkant med et billeder af jeg hen over samlingen (Lige til højre for hvor du har skrevet "ja").

Så ser man med det samme, at den er fra jer :biggrin:

Hvad gør du egentlig, hvis farverne "clasher" med jeres location, når I vælger det?

Vi havde mange muligheder og ditto overvejelser med location, så vi kunne hurtigt vælge nogen fra, hvis vi synes at blå stole var grimme osv. Det lyder ikke som om, I har vildt mange muligheder i Kjellerup omegn.

Det er ikke for at pille dine ideer ned :( Men tænk, hvis det helt "rigtige" sted har lilla eller blåt interiør...

Til dit spørgemål med vejret, som holder vi selv vores næste år i starten af juni, men jeg tror altså ikke der er den helt store forskel med det danske vejr :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Har siddet og kigget på invitationer på nettet idag. Hvad synes I om den her "lomme"?

Tænkte det kunne være fedt, da det både er vores initialer, men at der også står ja samtidig.

Har kun prøvet at tegne det på computeren.

attachicon.gifMulig lomme.jpg

Hvad synes I?

Jeg forstår desværre ikke helt tegningen med "lomme". Jeg synes, at dine første invitationer er flotte. Du kunne måske tilføje en firkant med et billeder af jeg hen over samlingen (Lige til højre for hvor du har skrevet "ja").

Så ser man med det samme, at den er fra jer :biggrin:

Hvad gør du egentlig, hvis farverne "clasher" med jeres location, når I vælger det?

Vi havde mange muligheder og ditto overvejelser med location, så vi kunne hurtigt vælge nogen fra, hvis vi synes at blå stole var grimme osv. Det lyder ikke som om, I har vildt mange muligheder i Kjellerup omegn.

Det er ikke for at pille dine ideer ned :( Men tænk, hvis det helt "rigtige" sted har lilla eller blåt interiør...

Til dit spørgemål med vejret, som holder vi selv vores næste år i starten af juni, men jeg tror altså ikke der er den helt store forskel med det danske vejr :thumbsupsmileyanim:

Vi er mere eller mindre enige om at holde det på Kongensbro Kro, og deres lokaler er rød, hvid og grøn/lysegrøn :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det for meget at ville lave ens kuverter selv? Vi vil gerne have printet gæsternes navn og porto foran og vores navn bagpå. I må undskylde sproget, men er sq lidt nærig når det kommer til at man skal betale 40kr. for 5 kuverter, fordi det er aflange kuverter. Så er der altså for langt op til 40-50 kuverter. Er det bare mig?

0

Del dette indlæg

Du kan helt klart godt finde billigere kuverter :) Jeg har givet lige godt 70,- for ca. 45 kuverter og det er i kraft papir og i 15x15. Så prøv at kig lidt rundt på de forskellige hobby sider, eksempelvis cchobby - de er hvertfald billige med mange ting. :) Men derfor kan man da sagtens give sig i kast med selv at lave dem, jeg ville bare ikke have overskud til det - syntes jeg har rigeligt DIY at tage mig til :biggrin:

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

Du kan helt klart godt finde billigere kuverter :) Jeg har givet lige godt 70,- for ca. 45 kuverter og det er i kraft papir og i 15x15. Så prøv at kig lidt rundt på de forskellige hobby sider, eksempelvis cchobby - de er hvertfald billige med mange ting. :) Men derfor kan man da sagtens give sig i kast med selv at lave dem, jeg ville bare ikke have overskud til det - syntes jeg har rigeligt DIY at tage mig til :biggrin:

Synes bare jeg har ledt nettet tyndt og kan ikke rigtig finde nogen der har hvide kuverter på 11x22 med spidslukning. Tror også jeg kan nå det når jeg er i så god tid, vi skal først giftes i 2018. Så tager det som vi bliver enige om tingene, nogen af tingene er jeg allerede begyndt på, så jeg kan tage lidt af gangen, når jeg har lyst :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har prøvet at lave vores invitationer færdige i god tid, så vi har tid til at vente på og se om tingene kommer på udsalg/tilbud, så vi måske kan spare penge på det punkt.

Jeg er bare kommet i tvivl om det er for simpelt til et bryllup? Hvad synes I?

attachicon.gifIMG_6864.JPG

Det er invitationen og bordkort/gaveæske sammen.

attachicon.gifIMG_6865.JPG

Her er bordkortet/gaveæsken alene.

attachicon.gifIMG_6866.JPG

Her er invitationen lukket.

attachicon.gifIMG_6867.JPG

Her er invitationen åben.

Hvad synes I? Kunne virkelig godt tænke mig jeres mening??

Den er virkeligt fin!

0

Del dette indlæg

Tillykke med jeres kommende bryllup :balloons:

Sikke en masse fine ting du har lavet allerede! Virkelig kreativt :thumbsupsmileyanim:

Haha ja, er arbejdsløs lige for tiden så forsøger at få tiden til at gå med det :) Så kan jeg slappe mere af senere hen istedet for at stresse over det :) Mange tak, og tillykke med jeres kommende bryllup ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det her en mærkelig ide til dekoration midt på bordene, bare med vores de blomster vi bruger i krukkerne og matchende farver?

attachicon.gifmini-garden-design.jpg

Næ, det synes jeg ikke er mærkeligt, har før set sammenplantninger som bordblomster

0

Del dette indlæg

Tillykke med jeres kommende bryllup :balloons:

Sikke en masse fine ting du har lavet allerede! Virkelig kreativt :thumbsupsmileyanim:

Haha ja, er arbejdsløs lige for tiden så forsøger at få tiden til at gå med det :) Så kan jeg slappe mere af senere hen istedet for at stresse over det :) Mange tak, og tillykke med jeres kommende bryllup ()()

Vi har snakket om, om det kunne være sjovt hvis vi lavede en historie på hver bord med en oplevelse vi har haft sammen. Så en ny for hver bord med forskellige figurer osv. og medfølgende historie til :)

Tænker det kunne være sjovt for gæsterne, eller hvad tror I?

Det er da en god idé at bruge tiden til det så, netop så du ikke skal stresse så meget senere hen (som du også selv siger) :)

Jeg synes at det er en super god idé med historierne. Vi har faktisk selv tænkt på det samme. Det passer nemlig lige med at vi kommer til at få fem borde til vores bryllup og vi har været sammen i fem år, så jeg havde også tænkt at sætte en historie på hver bord med hvad der er sket i det år for os (det så jeg en anden foreslog herinde). Men jeg havde ikke overvejet det med en figur også osv. Det synes jeg også er en rigtig fin idé :super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer