Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i et dilemma. Jeg har spurgt min søster om hun vil være brudepige, men fortryder det egentlig lidt. Da vi aldrig rigtig har været vildt gode venner, men egentlig spurgte hende af tvang fordi hun er min søster og ikke rigtig har en veninde jeg kan spørge. Da jeg altid har været meget genert, og den eneste rigtige veninde jeg havde bare fra den ene dag til den anden dumpede mig af en eller anden grund. Har egentlig ikke lyst til at hun er det, for de sidste par måneder har hun (undskyld sproget) været en virkelig dum kælling...

Kan jeg tillade at prøve at finde en anden, når jeg egentlig har spurgt hende?

Please hjælp mig her!

- Først vil jeg sige at jeg er ked af at læse det med veninden som bare dumpede dig ud af den blå luft? (sær opførsel), og din søster, det er da en mærkelig opførsel hun har, er hun jaloux på dig? :td:

Du er i din gode ret til at ændre beslutning, husk på det er din/jeres dag og jeres bryllupsdag skulle gerne være et godt minde. Jeg har aldrig været tilhænger af at skulle gøre noget af tvang hverken mht hvem man invitere eller hvordan man gør tingene.

Så mit råd vil være, at du allerede nu melder klart ud til din søster, at du har fortrudt du valgte hende som brudepige, vær ærlig omkring årsagen. Ja hun bliver sikkert sur og fornærmet og truer med bål og brand, men lad hende om det.

Har du en nær kusine som evt. kunne være din brudepige?

Ønsker dig ihvertfald al godt med det forestående bryllup :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2/4/2016 at 3:24 PM, Frk_Æblekind said:

- Først vil jeg sige at jeg er ked af at læse det med veninden som bare dumpede dig ud af den blå luft? (sær opførsel), og din søster, det er da en mærkelig opførsel hun har, er hun jaloux på dig? :td:

Du er i din gode ret til at ændre beslutning, husk på det er din/jeres dag og jeres bryllupsdag skulle gerne være et godt minde. Jeg har aldrig været tilhænger af at skulle gøre noget af tvang hverken mht hvem man invitere eller hvordan man gør tingene.

Så mit råd vil være, at du allerede nu melder klart ud til din søster, at du har fortrudt du valgte hende som brudepige, vær ærlig omkring årsagen. Ja hun bliver sikkert sur og fornærmet og truer med bål og brand, men lad hende om det.

Har du en nær kusine som evt. kunne være din brudepige?

Ønsker dig ihvertfald al godt med det forestående bryllup :)

Tror for at være helt ærlig det er fordi vi er så forskellige, men samtidig også så ens... Men vi har altid haft et dårligt forhold... Tænker at min (forhenværende) veninde ikke er værd at bruge krudt på når jeg lige pludselig ikke dur fra den ene dag til den anden...

Nu må vi se hvad der sker, der er jo lang tid til endnu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige noget helt andet. Vi sad på facebook forleden, og der faldt vi over en reklame for figurer. Det var træfigurer, der også blev lavet som topfigurer til kager. Vi har fundet den vi gerne vil have, men kan ikke helt finde ud af hvad passer til.

 

Den ser sådan her ud, hvad synes i passer til? Selve kagen bliver hvid fondant og med en eller anden form for kant i bunden.

 

Willow-Tree--Promise-Wedding-Cake-Topper-Figurine--Small.jpg

 

Selve stativet ser sådan her ud.

 

post-64086-0-64802300-1407084953.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, Dkchelle said:

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet? 

I fandt den cake topper i vil have, og det er jeres stativ, hvad skal vi synes passer til? 

Undskylder på forhånd :) 

Der er jo fem kager mere, udover den med figuren. Det er mere hvad der skal være på de andre... Vi  ved ikke helt hvad pynt, der passer med figuren...

 

3 minutes ago, Dianapigen said:

Synes figuren er helt vild flot. Den vil fint kunne passe til. især hvis kagerne er enkle. Helt klart GO GO GO

Vi er også helt vilde med den, den er lige os :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, Kastberg said:

Der er jo fem kager mere, udover den med figuren. Det er mere hvad der skal være på de andre... Vi  ved ikke helt hvad pynt, der passer med figuren...

 

Vi er også helt vilde med den, den er lige os :-)

Ah ok - så giver spørgsmålet lidt bedre mening :) Og jeg kan godt forstå hvad i mener. Lige præcis med sådan et opsats, synes jeg det kan være lidt svært med sådan en figur. Det kommer ikke til at stå på "toppen" men til den ene eller anden side og resten har ikke noget på.... Jeg kan godt lide de der figurer, men enten ville jeg vælge helt neutrale hvide eller lignende farve blomster på resten af kagerne - eller droppe en figur helt og så vælge blomster i jeres bryllupsfarver. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Kastberg said:

Lige noget helt andet. Vi sad på facebook forleden, og der faldt vi over en reklame for figurer. Det var træfigurer, der også blev lavet som topfigurer til kager. Vi har fundet den vi gerne vil have, men kan ikke helt finde ud af hvad passer til.

 

Den ser sådan her ud, hvad synes i passer til? Selve kagen bliver hvid fondant og med en eller anden form for kant i bunden.

 

Willow-Tree--Promise-Wedding-Cake-Topper-Figurine--Small.jpg

 

Selve stativet ser sådan her ud.

 

post-64086-0-64802300-1407084953.jpg

I kunne have pynt på toppen af hver kage som symboliserede noget i har oplevet sammen, og så figuren på den øverste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 15/5/2016 at 7:58 PM, Kastberg said:

Argh!!!! Har jeg sagt før, jeg hader mus?! Den kiste vi havde betrukket med læder er fuldstændig ødelagt!! Hvad gør jeg nu, man kan ikke få dem mere :(

ej hvor er det ærligt!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Kastberg said:

Er også træt af det, men har snakket med en dame nede i en af butikkerne og hun siger de kommer igen. Hun vidste bare ikke hvornår. Så nu må jeg bare vente :)

hvor er den fra?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fundet ud af hvordan vores ringe skal se ud, og hvor de skal købes :cheerleader3: Nu skal vi bare tættere på, før vi bestiller dem :)

 

De kommer til at ligne vores forlovelsesringe, de bliver bare i guld istedet for titanium, og min ring får seks istedet for tre sten.

Her er vores forlovelsesringe.

4.063.47.jpg       4.174.17.jpg

Redigeret af Kastberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Dkchelle said:

Flotte ringe :) Det skal nok være endnu flottere med seks sten i :) 

 

11 hours ago, Marie E said:

flotte ringe 

Mange tak begge to :) Antallet af sten har også en lidt sjov betydning. Da vi blev forlovet havde vi været sammen i 3år, og når vi bliver gift har vi været sammen i 6år :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man skal lade være med at sidde og kigge på brudekjoler, når der er så lang tid til... Har forelsket mig i en kjole fra Lilian West, den kræver dog at jeg taber mig...:(

Her er linket til den:

https://www.kennedys.dk/brudekjoler-og-gallakjoler-hos-kennedys/6-brudekjoler/161-lillian-west-6365/

Håber mit vægttabsprojekt lykkes :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første rigtige DIY-projekt begyndt! :cheerleader3:

Jeg er begyndt på mit brudeslør, med hjælp fra min mor og hun har hjulpet med at klippe risposer af rester og det tyl der var købt til det.

Her kommer der nogle billeder :) (undskyld at de er lidt rystede)

 

Først risposerne :) Ved ikke 100% hvor mange der er, men tror der er nok :biggrin:

Billede 6.jpg

Billede 3.jpg

 

Så kommer sløret :cheerleader3:

Billede 5.jpg

Billede 4.jpg

Billede 1.jpg

 

Sløret bliver 200cm bredt, og 240cm langt, det synes vi passede bedst til mig :thumbsupsmileyanim:

Nu skal jeg bare vente på blonden kommer hjem og så kan jeg komme igang med at sy kanten. Kammen syer jeg på til sidst, min frisør der også skal sætte hår på mig, vil prøve at skaffe mig en god en og en som passer til den frisure jeg vælger.

 

Blonden ser sådan her ud, den bliver dog delt i to, og hvis jeg ellers kan finde nogle pæne perler når jeg skal til indien, skal de syes i blomsterne.

il_fullxfull.463247773_h2hs.jpg

Det skal nok blive et fint arvestykke og give videre :)

Redigeret af Kastberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer