Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er også rigtig godt! har selv et 5 lag, og så smart at man kan bruge "kun" nogle af lagene. Har lige brugt de tre øverste til en barnedåb i går:)

Må jeg høre? vi er meget i tvivl har ALT for mange ideer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er lidt i et dilemma. Jeg har spurgt min søster om hun vil være brudepige, men fortryder det egentlig lidt. Da vi aldrig rigtig har været vildt gode venner, men egentlig spurgte hende af tvang fordi hun er min søster og ikke rigtig har en veninde jeg kan spørge. Da jeg altid har været meget genert, og den eneste rigtige veninde jeg havde bare fra den ene dag til den anden dumpede mig af en eller anden grund. Har egentlig ikke lyst til at hun er det, for de sidste par måneder har hun (undskyld sproget) været en virkelig dum kælling...

Kan jeg tillade at prøve at finde en anden, når jeg egentlig har spurgt hende?

Please hjælp mig her!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo lang tid til du skal giftes. Tingene kan vel nå, at ændre sig.

Men hvis du virkelig ikke føler for det, så sig det som det er. At du ikke ønsker brudepiger alligevel. Det er jo en ærlig sag, at ændre mening, når man er i så god tid.

Redigeret af Dianapigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo lang tid til du skal giftes. Tingene kan vel nå, at ændre sig.

Men hvis du virkelig ikke føler for det, så sig det som det er. At du ikke ønsker brudepiger alligevel. Det er jo en ærlig sag, at ændre mening, når man er i så god tid.

Det er ikke fordi jeg ikke vil have brudepiger, jeg vil bare ikke have hende. Har ikke været gode venner med hende længe, spurgte hende lidt af tvang fordi hun er min søster...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad tænker du en/flere brudepiger skal lave? er den en rigtig rolle for dig? vis det er en rolle i cermonien er det måske ikke så vigtigt som vis hun skal hjælpe dig med en hel masse inden. I det sidste tilfælde skal du vælge en du kan stole på:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min råd vil nok være at huske på at der stadig er 2 år til jeres bryllup, så jeg ville nok se tiden an. Det er jo ikke vigtigt at have styr på brudepiger allerede og der kan jo ske meget på de år :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:iloveyou:        Første salme til kirken er valgt         :iloveyou:

_________________________________________________________________

 

Vi sad tilfældigvis og så fjernsyn forleden, for første gang i lang tid, og der sad hende der tv-fjolset (den kommende brud) med fjernbetjeningen.

Hun sad og zappede igennem kanalerne for at finde noget interessant at se, men fik istedet sat børnelås af en art på dr gudtjenesten... Før hun fik det slået fra igen, havde vi set næsten et kvarter af det, og kom til at lytte efter en melodi der blev sunget. Vi syntes begge den var god.

 

Vi kiggede nærmere på hvad det var for en og fandt ud af det er en melodi der kan blive brugt til forårsbryllupper.

Så hvis den ellers bliver godkendt af præsten, vil vi gerne have den.

 

Så første salme der er valgt, er

"Det dufter lysegrønt af græs"

nr. 725 i "Den Danske Salmebog".

Redigeret af Kastberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:iloveyou:         De første blærerækker         :iloveyou:

___________________________________________________________-


Her kommer de så, de første blærerækker.

 

Parfumerne til vores favour-æsker til gæsterne.

Havde en masse parfume til at lægge, og det blev til disse.

Undskyld den dårlige kvalitet.

 

Dem til ham:

Ham, alle.jpg          Ham.jpg

 

Dem til hende:

Hende, alle.jpg          Hende.jpg

Redigeret af Kastberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fundet den slags chokolader vi vil have i vores gaveæsker, så vi skal bare tættere på brylluppet før vi køber dem og sætter nyt omslag på. Vil dog gerne høre jeres mening om omslaget.

Det her er forsiden:

post-82012-0-33922200-1459423576_thumb.j

Vi er lidt i tvivl om bagsiden, tror dog vi hælder mest til den hvor "100% Kærlighed" står nederest. Her er de:

post-82012-0-71386400-1459423580_thumb.j post-82012-0-57791200-1459423585_thumb.j

Vil virkelig gerne høre jeres mening, hvad synes I? :)

Redigeret af Kastberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer