Pup and Pony

Pup and Pony 04.03.17 - Opdatering på kjole på side 7 og 8

189 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er ikke sket meget i denne tråd, men det er der med planlægningen!

Layoutet til STD kortene er færdige, så nu skal der bare navne på, udskrives, tilskæres og sendes.

Det tog lidt tid, da jeg selv har tegnet alle blomsterne i Illustartor. 

SAFE THE DATE.compressed (1).pdf

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Pup and Pony said:

Der er ikke sket meget i denne tråd, men det er der med planlægningen!

Layoutet til STD kortene er færdige, så nu skal der bare navne på, udskrives, tilskæres og sendes.

Det tog lidt tid, da jeg selv har tegnet alle blomsterne i Illustartor. 

SAFE THE DATE.compressed (1).pdf

jeres STD - kort er blevet super flot 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 31. maj 2016 at 2:43 PM, Pup and Pony said:

Der er ikke sket meget i denne tråd, men det er der med planlægningen!

Layoutet til STD kortene er færdige, så nu skal der bare navne på, udskrives, tilskæres og sendes.

Det tog lidt tid, da jeg selv har tegnet alle blomsterne i Illustartor. 

SAFE THE DATE.compressed (1).pdf

Wow, hvor den flot! Hvor er du sej!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 31. maj 2016 at 2:43 PM, Pup and Pony said:

Der er ikke sket meget i denne tråd, men det er der med planlægningen!

Layoutet til STD kortene er færdige, så nu skal der bare navne på, udskrives, tilskæres og sendes.

Det tog lidt tid, da jeg selv har tegnet alle blomsterne i Illustartor. 

SAFE THE DATE.compressed (1).pdf

Øv, kom dog til at se en stavefejl. Det hedder "Save the Date" og ikke "Safe the Date"....håber du kan nå at rette det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Dkchelle said:

Øv, kom dog til at se en stavefejl. Det hedder "Save the Date" og ikke "Safe the Date"....håber du kan nå at rette det!

Hahahahaha :oops:

Jeg har set det på det alt for mange gange, så er blevet helt blind! Godt der er nogle skarpe øjne herinde, det ville have været så flovt at sende ud :floejt: Vi har heldigvis ikke printet det endnu.

Mange tak!

Redigeret af Pup and Pony
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 3. juni 2016 at 2:23 PM, Pup and Pony said:

Hahahahaha :oops:

Jeg har set det på det alt for mange gange, så er blevet helt blind! Godt der er nogle skarpe øjne herinde, det ville have været så flovt at sende ud :floejt: Vi har heldigvis ikke printet det endnu.

Mange tak!

Haha jeg ved hvordan det er når man i hovedet ved godt hvad man mener, men der står noget andet på papir :) 

Godt det kan nås endnu :) 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi købt min ring (Martin får en lavet til ham), jeg har haft kig på den et par måneder og nu er den endelig min! (se venligst bort fra mine lyserøde mandehænder)

Jeg elsker bling, men jeg ville gerne have en helt enkelt og meget smal ring, både så jeg vil elske den hele livet og så jeg evt. kan have en ring på ved siden af som er lidt mere prangende.

Den er 2 mm bred i 14 karat guld med 60 brillanter i og så er den lavet ved den lokale guldsmed.

Jeg ville oprindeligt gerne have så man ikke kunne se metallet, kun stenene, men den fatning er alt for skrøbelig til hverdagsbrug. På min ring sidder der en "skinne" på hver side af stenene, som også er en anelse højere end stenene, så de er beskyttet :thumbsupsmileyanim:

Den var dyr, men vi vil ikke spare på ringene, da vi skal bære dem hele livet (så hellere lidt billigere blomster og ingen live musik). Jeg kan næsten ikke vente med, at bære den!

ring.compressed.pdf

Redigeret af Pup and Pony
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Pup and Pony said:

Så fik vi købt min ring (Martin får en lavet til ham), jeg har haft kig på den et par måneder og nu er den endelig min! (se venligst bort fra mine lyserøde mandehænder)

Jeg elsker bling, men jeg ville gerne have en helt enkelt og meget smal ring, både så jeg vil elske den hele livet og så jeg evt. kan have en ring på ved siden af som er lidt mere prangende.

Den er 2 mm bred i 14 karat guld med 60 brillanter i og så er den lavet ved den lokale guldsmed.

Jeg ville oprindeligt gerne have så man ikke kunne se metallet, kun stenene, men den fatning er alt for skrøbelig til hverdagsbrug. På min ring sidder der en "skinne" på hver side af stenene, som også er en anelse højere end stenene, så de er beskyttet :thumbsupsmileyanim:

Den var dyr, men vi vil ikke spare på ringene, da vi skal bære dem hele livet (så hellere lidt billigere blomster og ingen live musik). Jeg kan næsten ikke vente med, at bære den!

ring.compressed.pdf

Hvor er den flot. Jeg kan godt forstaa I ikke vil spare paa ringene. For ja det er netop noget man skal baere resten af livet. Vores blev ogsaa lidt smaa dyre, da vi gerne ville have 18 karat guld, saa de matchede min forlovelses ring.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10/6/2016 at 1:45 PM, girl_beat said:

^^ Super fin og elegant ring! :)

Vi har også smidt en del af budgettet i ringe og sparet på fx kørsel og musik. Det betyder bare mere for mig, når man skal bære den hver eneste dag.

 

Mange tak, det var lige det jeg gik efter :thumbsupsmileyanim:

Jeg har det på samme måde, festen er én dag men ringen er forevigt <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været en produktiv weekend (det var også på tide) og jeg har endelig fået lavet Mr and Mrs bannere til vores stole.

Jeg har målt stolene, så de skulle passe perfekt. 

Bannerne er i sækkelærred, med overlockede kanter, tryk i sort med vores valgte font og så har jeg lavet blomster af nogle stof rester og påsyet dem. Først ville jeg have lavet en blomster ranke af friske/ægte blomster, men denne løsning var nemmere og billigere :thumbsupsmileyanim:

banner.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg også lavet mit strømpebånd, eller det vil sige at jeg mangler at lukke blonden, men jeg er igang med et vægttab (som alle andre brude) så venter med det til et måneds tid før brylluppet :floejt:

De påsyede blomster har jeg lavet fra bunden af forskellige silkerester og silkebånd som jeg har farvet. Krystallerne er Swarovski hot fix krystaller.

Jeg har prøvet at lave et strømpebånd der mindede om de dekorationer som var på de engelske kvinders kjoler og hatte omkring 1880 og det er egentlig lykkedes meget godt. Planen er så, at jeg køber noget ivory vintage inspireret undertøj, som jeg så pynter lidt med nogle af de silkeblomster som var i overskud. Ikke noget overdrevet, bare lidt dekoration hist og her :loveshower: 

ps. blomsterne er mere blålige i virkeligheden. 

 

bånd.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer