Pup and Pony

Pup and Pony 04.03.17 - Opdatering på kjole på side 7 og 8

189 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så fik jeg klaret lidt flere små DIYs.

Jeg har en hel del stof og blonde rester liggende, så jeg har lavet 3 lommetørklæder. Skriften er lavet med tekstilmaling i hånden. 

Et til min svigermor med guld blonde, et til min mor med antik ivory blonde og et til mig selv med med samme blonde, svarowski krystaller og mine kommende initialer <3 Jeg har pyntet to æsker fra Søstrene Grene med samme blonder som lommetørklæderne og den vil jeg give til min mor og svigermor lige inden vielsen.

1-min.jpg

3-min.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej dem bliver der sikkert god brug for. Jeg tudede mig igennem vores oprindelige bryllupsceremoni og havde intet tørklæde til snotnæsen. Godt tænkt! Og så er det så fint med din personlige besked. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De øvrige damer skal selvfølgelig ikke snydes, så jeg har købt en pakke med 12 håndbroderede lommetørklæder i en lokal genbrug - de var helt nye, det var en dame som arbejder der, som har lavet dem.

 

Jeg kom af med 25,- så prisen kan jeg bestemt ikke klage over og kassen de ligger i har jeg købt i Tiger. Den ligner den store æble kasse som vi har købt til tæpper (til de gæster som fryser), så de kan stå sammen :)

Jeg har også købt Kleenex, så der kan bare grædes løs :)

11.jpg

22.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Sunspirit said:

Ej dem bliver der sikkert god brug for. Jeg tudede mig igennem vores oprindelige bryllupsceremoni og havde intet tørklæde til snotnæsen. Godt tænkt! Og så er det så fint med din personlige besked. :)

Tak, jeg har meget let til tårer, så tænkte det vil være godt med sådan et ved hånden - plus jeg synes det er super romantisk og gammeldags med et stof lommetørklæde med blonder <3

Jeg glæder mig forresten til at følge med i planlægningen af Jeres løftefornyelse. Det er smukt at I efter nogle hårde år, vil fejre Jeres kærlighed og binde Jer til hinanden på ny <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STD kort er også blevet lavet færdige og sendt, så de kan endelig også krydses af på listen.

De endelige invitationer kan vi desværre først sende ud i december (små 3 mdr.) før brylluppet, da vi ikke kan få det præcise tidspunkt af kommunen inden - vi får en giftefoged ud og vier os.

 *Billederne er noget mørke og gule i farverne, men det er bedre end ingenting.

sd1.jpg

sd2.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, Pup and Pony said:

Tak, jeg har meget let til tårer, så tænkte det vil være godt med sådan et ved hånden - plus jeg synes det er super romantisk og gammeldags med et stof lommetørklæde med blonder <3

Jeg glæder mig forresten til at følge med i planlægningen af Jeres løftefornyelse. Det er smukt at I efter nogle hårde år, vil fejre Jeres kærlighed og binde Jer til hinanden på ny <3

Jeg synes virkelig det ser ud til at blive smukt jeres bryllup, og jeg er ret vild med din natur/vintage blanding - lige i min egen ånd ;) Du er utroligt dygtig til at designe og lave tingene selv. Det er også det sjoveste og gør det rigtig unikt og personligt.

 

Tak. :) Ja er også glad for vi gør det, og husker at fejre at vi er gode sammen. Det er vigtigt at blive ved med at minde hinanden om det synes jeg, selv efter brylluppet 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Sunspirit said:

Jeg synes virkelig det ser ud til at blive smukt jeres bryllup, og jeg er ret vild med din natur/vintage blanding - lige i min egen ånd ;) Du er utroligt dygtig til at designe og lave tingene selv. Det er også det sjoveste og gør det rigtig unikt og personligt.

 

Tak. :) Ja er også glad for vi gør det, og husker at fejre at vi er gode sammen. Det er vigtigt at blive ved med at minde hinanden om det synes jeg, selv efter brylluppet 

Mange tak, det er dejligt at andre kan se ens vision og som du skriver så gør det det bare ekstra særligt, når man laver tingene selv. Jeg elsker at bruge mine hænder og er også uddannet indenfor tekstil, beklædning og design.

For mig er kærligheden det mest dyrebare vi har her i livet, så den skal helt klart fejres <3  Kan godt forstå Jer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Pup and Pony said:

Mange tak, det er dejligt at andre kan se ens vision og som du skriver så gør det det bare ekstra særligt, når man laver tingene selv. Jeg elsker at bruge mine hænder og er også uddannet indenfor tekstil, beklædning og design.

For mig er kærligheden det mest dyrebare vi har her i livet, så den skal helt klart fejres <3  Kan godt forstå Jer.

Det er da meget heldigt du har uddannelsen til at gøre tingene ordentligt. :) Så skal det da bare udnyttes. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lige 50 m hvidt stof til duge helt gratis - hvor heldig har man lige lov til at være! 

Jeg arbejder i en tekstil virksomhed som producerer let erhvervs beklædning og der er blevet gjort rent på systuen, så en del stof blev kasseret da vi ikke bruger det længere...

Det eneste problem er så, at jeg også er kommet til at slæbe en hel masse andet stof med hjem :floejt: og jeg har rigeligt i forvejen  :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bonus med stoffet! :cheerleader3: Jeg er selv en krea-samler, så hvis jeg kan slippe ud af døren med nogle lædersnørrer eller perler eller stofrester, så er jeg lykkelig (også selvom jeg ikke altid ved hvad jeg skal bruge dem til) :floejt:

 

Har de ikke duge ved feststedet? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Sunspirit said:

Bonus med stoffet! :cheerleader3: Jeg er selv en krea-samler, så hvis jeg kan slippe ud af døren med nogle lædersnørrer eller perler eller stofrester, så er jeg lykkelig (også selvom jeg ikke altid ved hvad jeg skal bruge dem til) :floejt:

 

Har de ikke duge ved feststedet? 

Haha! Godt det ikke kun er mig som har det sådan :D 

 

Vi har lejet en spejderhytte, så vi skal selv komme med det meste. Der er ingen duge, men heldigvis er der masser af hvidt neutralt service og vinglas :)  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 26/8/2016 at 6:25 PM, Sunburst said:

Hvor er jeg imponeret over dine kreative idéer og evner, og at du har overskuddet til så meget DIY! Jeg kunne slet ikke overskue så meget :respekt:

Det ser virkelig flot ud, det du har lavet :)

Tusinde tak! Jeg kan slet ikke lade være og jeg vil godt indrømme, at jeg sommetider (tit) finder på alt for mange projekter :oops: men jeg bliver altid færdig til tiden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der sket lidt mere, jeg har endelig fået lavet de fleste af de skilte vi skal bruge.

Det jeg mangler at lave er en hvem-er-hvem plakat, bordplan og et par andre småting. 

 

Vi holder vielsen i skoven og festen i en lille spejder hytte, så for at gøre det nemmere at orientere sig, har jeg lavet lidt vejvisere :)

 

 

 

 

Skilte.jpg

champagne.jpg

Happy.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som man kan se tidligere i min tråd, så har jeg købt en lille kasse til nogle lommetørklæder og jeg har en æblekasse næsten magen til, som der skal tæpper i - vi skal giftes i marts, så der er nok lidt til den udendørs vielse :)

 

Jeg har også lige hurtigt lavet et par skilte, til nogle af de karafler vi serverer alkohol i :)

kolde fødder.jpg

Drinks.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

i har fået indkøbt næsten alt til vores toilet kurve og når jeg (og flere af de kvindelige gæster) er skræddere, skal der selvfølgelig også et sysæt i! Jeg kunne godt have købt et, men på en time, fik jeg lige lynhurtigt lavet to primitivt nogle af slagsen (jeg har selvfølgelig min egen kasse med med sygrej for en sikkerheds skyld).

 

Var det nødvendigt at lave dem selv? Nej! Er jeg glad for jeg gjorde det? Ja! :a1221:

sy.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer