CamillaProvstgaard

Pt. aflyst

35 posts in this topic

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med din helt egen planlægningstråd :cheerleader3:

Jeg synes, I er begyndt i absolut fin tid og har gjort jer nogle gode tanker allerede. Selv friede min kæreste sidste sommer og vi skal giftes her til juli, så det kan sagtens lade sig gøre at planlægge inden for jeres tidsramme.

0

Annonce ♥

Bryllupsinspiration

Vi vil gerne have at vores bryllup bliver romantisk og fyldt med kærlighed (eller rettere sagt: JEG vil gerne have sådan et bryllup :), M er pænt ligeglad - bare det bliver en fest)

Jeg drømmer om bløde farver, og hyggelig casual stemning. her er lidt tanker omkring farver og stemning.

Collage1.jpg

0

Annonce ♥

1 minute ago, Karina og Dans Bryllup said:

Flotte inspirations billeder og hvis kæresten er pænt ligeglad go for it :)

Ja han er dejlig medgørlig.. Det eneste han sagde da jeg viste ham billederne var "Altså jeg tror ikke jeg synes der skal ligge blade på bordet".. You gotta love it!

Så håber vi kan få vores feststed med på at pynte op i vores stil :) Så kan jeg gå det romantiske i løbet af dagen, og han kan få festen når vi har spist :P

1

Just now, CamillaProvstgaard said:

Ja han er dejlig medgørlig.. Det eneste han sagde da jeg viste ham billederne var "Altså jeg tror ikke jeg synes der skal ligge blade på bordet".. You gotta love it!

Så håber vi kan få vores feststed med på at pynte op i vores stil :) Så kan jeg gå det romantiske i løbet af dagen, og han kan få festen når vi har spist :P

Ha ha ja det er dejligt nemt. Da jeg først foreslog nogle farver til min, mente han altså at det blev lidt tøset ( tænkte noget lys grøn eller lys blå med rosa) :) nu er jeg så heldigvis ikke en prinsesse pige, så han slipper for at det hele drukner i Østrogen og han var med til at vælge så farverne er blevet burgundy og ivory.

1

On ‎28‎-‎04‎-‎2016 at 2:17 PM, CamillaProvstgaard said:

Det lyder som en god arbejdsdeling :-)

0

Annonce ♥

Nu har jeg surfet alt for meget på nettet og har desuden set alt for meget "say yes to the dress" (kender nogen problemet?) og man bliver jo brand forelsket i de smukke kjoler de kan mestre derovre i kleinfelds! Nu har jeg så opdaget den vidunderlige side preownedweddingdresses.com og de har bare nogen af de smukkeste kreationer som jeg længe har sukket efter. Men jeg ved dælme ikke om man tør købe en kjole der for det første bliver sendt langevjs fra, for det andet måske ikke passer og for det tredje måske har nogle fejl man ikke lige kan udbedre.. Jeg er faldet pladask for designeren Hayley Page som er lige min stil og drømmer om den her kjole.

hayley-paige-wedding-gown-charleston.jpg

0

Jeg surfede også MEGET rundt på preownedweddingdresses.com, men valgte alligevel at prøve kjoler i flere danske butikker for at få en bedre fornemmelse af snit, materialer osv. Og jeg endte med at finde min kjole herhjemme i en fysisk forretning. Men hvis jeg var helt klar på, hvilken type kjole, jeg var på jagt efter, ville jeg godt turde købe den fra sitet :)

0

1 minute ago, girl_beat said:

Jeg surfede også MEGET rundt på preownedweddingdresses.com, men valgte alligevel at prøve kjoler i flere danske butikker for at få en bedre fornemmelse af snit, materialer osv. Og jeg endte med at finde min kjole herhjemme i en fysisk forretning. Men hvis jeg var helt klar på, hvilken type kjole, jeg var på jagt efter, ville jeg godt turde købe den fra sitet :)

Ja det er jo det store problem at man ikke lige ved hvordan den sidder og hvordan stoffet føles. Tror jeg må ud og prøve nogle kjoler i Danmark og så se om den kjoletype overhovedet klæder mig, for hold op hvor har de mange smukke kjoler på den hjemmeside!

0

Annonce ♥

1 hour ago, CamillaProvstgaard said:

Her er billede af vores festlokale på Esbjerg Conference Hotel. Vi synes simpelthen det er så fint :) VI vil også have runde borde, men borddækningen er ikke lige vores smag.

lokation.jpg

super fint ser det ud :) vi skal også ha runde borde :loveshower:

0

Der er for mig at se mange fordele ved runde borde. Man kan give hvert bord deres eget særpræg (eller gæsterne kan gøre det), det er nemmere at komme ind og ud (der holdes mange pauser under en middag uanset om det er buffet eller ej), og det er også nemmere efterfølgende hvis der skal rokeres rundt og laves dansegulv idet man ofte kan nøjes med blot at fjerne et bord eller to. Men det kræver at pladsen er til det for runde borde fylder mere end et traditionelt langbord eller en hestesko. Forstår godt det du siger om borddækningen og det er nok primært farverne det handler om som får det til at virke sådan lidt "højskoleagtigt". :)  

0

5 hours ago, CamillaProvstgaard said:

Jeg synes også bare at runde borde gør noget godt for samtalen når ikke alle ved bordet kender hinanden :)

enig, men for os var det bare et must for runde borde 

0

Annonce ♥

Det er korrekt. Runde borde giver bedre mulighed for at "påvirke" sammensætningen via bordplaner m.v. Nok er folk ikke henvist til kun at tale med dem de sidder ved rundbord med, og selvfølgelig er der noget snak m.v. mellem bordene men man er ikke lige så tilbøjelig til at vende sig om og have deciderede samtaler med dem ved de andre borde på samme måde som hvis vedkommende havde siddet overfor lidt længere nede ved et langbord. 

0

21 hours ago, diskobil said:

Der er for mig at se mange fordele ved runde borde. Man kan give hvert bord deres eget særpræg (eller gæsterne kan gøre det), det er nemmere at komme ind og ud (der holdes mange pauser under en middag uanset om det er buffet eller ej), og det er også nemmere efterfølgende hvis der skal rokeres rundt og laves dansegulv idet man ofte kan nøjes med blot at fjerne et bord eller to. Men det kræver at pladsen er til det for runde borde fylder mere end et traditionelt langbord eller en hestesko. Forstår godt det du siger om borddækningen og det er nok primært farverne det handler om som får det til at virke sådan lidt "højskoleagtigt". :)  

Lige præcist, farverne er lidt konfirmationsagtige :P Men vi var så også ude og se det helt bevist en dag der var konfirmation så man fik en god fornemmelse for lokalet med borde og stole i :)

0

Vi har valgt fotografen Anders Dalsgaard til at skyde billederne til vores bryllup. Primært fordi hans stil er sindssygt sej og er fuldt med romantisk stemning og fed pressestil.

Jeg kan af en eller anden mærkelig grund ikke få lov til at uploade billeder i dag, men hvis i vil se hans smukke billeder kan de findes her.

http://www.andersdalsgaard.com/bryllupsbilleder

0