CamillaProvstgaard

Pt. aflyst

35 indlæg i dette emne

Lige som der kommer styr på fotografen, ringer bandet og fortæller at de er kommet til at dobbeltbooke og derfor bliver nødt til at aflyse med os! Gud hvor er det dog irriterende. Er der nogen der kan anbefale nogle gode bands omkring Esbjerg?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, CamillaProvstgaard said:

Lige som der kommer styr på fotografen, ringer bandet og fortæller at de er kommet til at dobbeltbooke og derfor bliver nødt til at aflyse med os! Gud hvor er det dog irriterende. Er der nogen der kan anbefale nogle gode bands omkring Esbjerg?

Godt der er kommet styr på fotografen :)

Super ærgerligt med bandet :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Albrechtsen Foto said:

Godt at der er et helt år endnu.

Ærgerligt med dobbeltbooking. Træls når I havde regnet med at alt var på plads.

Håber I finder en løsning på et nyt band.

Ja vi leder med lys og lygte - musik er jo ofte noget af det første folk har på plads, så man bliver jo helt bekymret for om alle de gode bands er taget :P

Men vi håber på at vi hurtigt for booket noget, selvom det nu godt nok er det sværeste at booke indtil videre :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt nok amatøragtigt og ikke specielt betryggende. Èn ting er at vi alle er mennesker og at fejl ikke altid kan undgås men så ville man konstatere det så snart man lavede en egentlig kontrakt eller ordrebekræftigelse til jer og lagde det ind i kalenderen. Well hellere nu end senere. Vi taler om næste år og et tidspunkt hvor bryllupssæsonen kun så så småt er startet. Et bud kunne være Toppen af Koppen. De er godt nok fra Nordjylland men da jeg selv har spillet sammen med dem herovre for Event-Fabrikken er de formentlig ikke bange for at "rykke sig".  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, diskobil said:

Det er da godt nok amatøragtigt og ikke specielt betryggende. Èn ting er at vi alle er mennesker og at fejl ikke altid kan undgås men så ville man konstatere det så snart man lavede en egentlig kontrakt eller ordrebekræftigelse til jer og lagde det ind i kalenderen. Well hellere nu end senere. Vi taler om næste år og et tidspunkt hvor bryllupssæsonen kun så så småt er startet. Et bud kunne være Toppen af Koppen. De er godt nok fra Nordjylland men da jeg selv har spillet sammen med dem herovre for Event-Fabrikken er de formentlig ikke bange for at "rykke sig".  

Dem må vi tjekke op på :) Det største problem ved at vælge musikere der kommer længerevejs fra er at så går en stor del af budgettet til kørsel fremfor egentlig musik, og det er altid lidt trælst. Det bliver jo nemt et par tusind. Synes virkeligt også det er ærgerligt at vores band meldte fra - det har sat os lidt på bar bund for det er virkeligt et gedemarked at lede efter gode bands!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, CamillaProvstgaard said:

Dem må vi tjekke op på :) Det største problem ved at vælge musikere der kommer længerevejs fra er at så går en stor del af budgettet til kørsel fremfor egentlig musik, og det er altid lidt trælst. Det bliver jo nemt et par tusind. Synes virkeligt også det er ærgerligt at vores band meldte fra - det har sat os lidt på bar bund for det er virkeligt et gedemarked at lede efter gode bands!

Prøv at søg på eventzonen.dk

Der kan du søge på dit område, og nogle af dem har også lydfiler derinde til at få en ide. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Karina og Dans Bryllup said:

Prøv at søg på eventzonen.dk

Der kan du søge på dit område, og nogle af dem har også lydfiler derinde til at få en ide. 

Tak for det :) Der prøver vi at kigge inde! Det er jo alfa omega at man kan høre bandet før man booker det - så skønt at man har mulighed for det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, CamillaProvstgaard said:

Tak for det :) Der prøver vi at kigge inde! Det er jo alfa omega at man kan høre bandet før man booker det - så skønt at man har mulighed for det :)

Ja vi fandt vores derinde, og derefter checkede jeg deres hjemmeside ud, og har haft en rigtig god kontakt med dem. Dem vi har booket havde kørsel med i prisen (ca 40 km hver vej) og så stiller de op og har lydprøve før gæsterne kommer. Bonus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Naturligvis er det alt andet lige dyrere når et band/musikere kommer langvejs fra men her er det trods alt kun kørsel. Det springende spørgsmål er hvad de gør med hensyn til transporttid. I øvrigt al respekt for et band som stiller op m.v. før gæsterne kommer. Det er ikke optimalt med opstilling lige inden mens folk sidder og spiser dessert fordi middagen er blevet forsinket.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer