Sign in to follow this  
Followers 0
lizbeth91

Paradehuset i Bernstoffshaven

7 posts in this topic

Hej alle,

Min forlovede og jeg har et godt kig på Paradehuset i Bernstoffshaven som lokation til vores bryllup. Er der nogen, der har holdt bryllup der før, og som vil dele ud af hvordan det var og måske også lidt billeder? ;)

Da vi er bosat i London, kommer vi ikke til at se det foreløbigt (en gang til sensommer), og vi er drønnysgerrige hehe!

0

Annonce ♥

Mener at kunne huske at jeg har spillet bryllup der for en del år siden men det var en af de få bryllupsfester hvor jeg først startede (og satte op) efter middagen så det er lidt svært at vurdere noget ud fra.  

0

Da I bor i Londan vil I sikkert have en del gæster derfra, så prøv og se på wwww.sonnerupgaard.dk som ligger ved Hvalsø. Togstation med direkte kontakt med København. Her er plads til masser af overnattende. På vores side kan du gå "ind" og se vores forskellige lokaler. Så bl.a vores 1877-lade.

0

On 29. april 2016 at 8:47 AM, Sonnerupgaard Gods said:

Da I bor i Londan vil I sikkert have en del gæster derfra, så prøv og se på wwww.sonnerupgaard.dk som ligger ved Hvalsø. Togstation med direkte kontakt med København. Her er plads til masser af overnattende. På vores side kan du gå "ind" og se vores forskellige lokaler. Så bl.a vores 1877-lade.

Vi er allerede i fuld gang med at arrangere en rundvisning hos jer ;)

0

Annonce ♥

On 30. april 2016 at 2:49 PM, Bryllups-Djs said:

Hey Lizbeth

Jeg kommet i tanke om fotografen Carolina Segre.

Jeg ved at hun været til bryllupshoot. På dette sted.

http://celinachristensen.dk/2015/12/

Ellers er der også en case fra Cafe væksthuset.

https://tabiw.wordpress.com/2012/09/21/bryllup-del-5/

Ellers er der også det Kgl. Haveselskab.

http://kglhaveselskab.dk/lokaler/paradehuset/

Ellers er der også Dansk vincenter.

http://www.vincenter.dk/produkter/rundvisninger-og-smagninger/

mvh. Martin

Tusind tak for din kommentar, Martin.  Carolina Segres billeder er guld værd!

Mht. det Kgl. Haveselskab, så kan Paradehuset i Frederiksberg desværre ikke lejes uden catering af deres dertilhørende restaurant. (Dette sted var eller vores førsteprioritet). Og jeg venter pænt på svar fra Dansk vincenter :)

0

Jeg har været til bryllupsfest i Paradehuset. Jeg har desværre ingen billeder, men jeg kan sige at alle folk var målløse af benovelse - der var dækket lidt op i stil med på billederne hos Celine. Det ser så ekstremt smukt og meget stemningsfuldt ud. Desuden blev brudeparret viet lige ved siden af huset, og holdt reception i Dronning Louises tehus som også ligger lige derved. Alt sammen vanvittigt smukt, har sjældent oplevet noget lignende. Dog skal man jo være opmærksom på, at det er begrænset hvor mange mennesker, der er plads til i paradehuset og det er heller ikke komfortable siddepladser :-)

0

13 hours ago, LoneSkov said:

Jeg har været til bryllupsfest i Paradehuset. Jeg har desværre ingen billeder, men jeg kan sige at alle folk var målløse af benovelse - der var dækket lidt op i stil med på billederne hos Celine. Det ser så ekstremt smukt og meget stemningsfuldt ud. Desuden blev brudeparret viet lige ved siden af huset, og holdt reception i Dronning Louises tehus som også ligger lige derved. Alt sammen vanvittigt smukt, har sjældent oplevet noget lignende. Dog skal man jo være opmærksom på, at det er begrænset hvor mange mennesker, der er plads til i paradehuset og det er heller ikke komfortable siddepladser :-)

Ej, hvor lyder det bare fantastisk Lone! Det er lige præcis det min forlovede og jeg er ude efter. 
Vi bliver maks 50 mennesker (inkl børn, der jo ikke sidder så meget ned hehe ;) ), så der burde være rigeligt med plads. Og jeg regner heller ikke med, at vi skal sidde særlig meget ned, da vi gerne vil have et lidt utraditionelt bryllup uden 4 retters menu og fire timer og 20 taler senere er man kun noget til hovedretten. ;)
Tusind tak for dit svar! :D

0