Kirtine

Feststed omkring Aalborg

7 posts in this topic

Annonce ♥

Fra centrum af Aalborg er der 37 km. til Faarup Skovhus.
Vi har gode erfaringer med stedet fra et par fester - dog har vi ikke været til bryllup der.

Prisen for totalfest er 499,- kr. pr. person.

Edited by kesa
0

Annonce ♥

Det er også inkl. overnatning ikke ? Hvis man så lagde 300 kr. over på gæsterne vedr. overnatning ville den hedde 8-900 kuverten men der er stadig langt ned til 5-600 :) Der skal man ud i provinsen hvor man nogle gange kan være heldig at finde kuvertpriser i det leje.  

0

On 20/1/2017 at 8:37 PM, PrinsesseJulie1 said:

Som nordjyde, vil jeg sige, det nærmest umuligt at få en pakke pris på 500-600! 

Aabybro søparken er måske det tætteste på. 

Dronninglundslot har kuvertpris på 1100-1200kr. 

Det er muligt .. blandt andet Fårup Skovhus, som også er nævnt i opslaget og derudover flere kroer og sådan . har været igang med at Google og researche, men kunne være rart, hvis nogle lige kendte et sted, som jeg ikke er faldet over :)

0

1 hour ago, diskobil said:

Det er også inkl. overnatning ikke ? Hvis man så lagde 300 kr. over på gæsterne vedr. overnatning ville den hedde 8-900 kuverten men der er stadig langt ned til 5-600 :) Der skal man ud i provinsen hvor man nogle gange kan være heldig at finde kuvertpriser i det leje.  

Jeg har som nævnt fundet flere steder til den pris - flere af dem inden for 30 minutters kørsel. Blandt andet flere kroer og et par hoteller.

Men det kunne være at nogle lige kendte en perle, som jeg ikke var faldet over :)

0