little miss phoenix

Slettet

276 posts in this topic

Annonce ♥

Årh Ja, hvor er du sej! :cheerleader3: RESPEKT for et KÆMPE arbejde!!! Det ser supergodt ud. Jeg overvejede selv at sy servietter af lagnerne, men gad ikke længe dem, så købte færdige stofservietter i stedet. 

0

Annonce ♥

Just now, little miss phoenix said:

Det har også bare taget FOR EVIGT :shooter:Men nu synes jeg godtnok det har været al tiden værd, når det så bare bliver præcis som man forestillede sig! 

Det kan jeg godt forstå! Og øh.... tattoo-station? Hvad er jeg lige gået glip af der? Hvad? Hvordan? Lyder spændende :lol:

0

1 minute ago, little miss phoenix said:

Eiiiiij har jeg slet ikke fortalt om det!? 

Nå men altså... Vi blev enige om at det kunne være sjovt med en eller anden form for aktiv "underholdning" udover at vi får besøg af Darth Vader osv... og en af de ting, som vi har til fælles, udover vores kærlighed til film, er at vi begge har tatoveringer. Jeg har markant flere end J, men alligevel. Jeg faldt så over ideen i et engelsk bryllupsblad en dag, og vi er totalt solgt på den.. SÅ vi er begyndt at indkøbe forskellige midlertidige tatoveringer, som passer i temaet eks. dødsgardist tatovering, forskellige Star Wars tatoveringer osv. og så sætter vi sådan en her op: 

Skærmbillede 2018-06-04 kl. 22.44.57.png

Guuuuud nej, hvor er det sjovt! :thumbsupsmileyanim: Fed, fed idé!!!

0

Annonce ♥

Jeg har købt en taske..... Nej.... Altså.... Jeg har købt TASKEN! Whaaat jeg synes den er smuk altså <3

Jeg fandt den i en af de der bryllupsgrupper på facebook, hvor en anden brud havde købt den til sit bryllup, men ikke fået den brugt, så jeg købte en helt ny ubrugt taske til en pris af 75 kr!! Og nu skal I selvfølgelig se vidunderet:

Skærmbillede 2018-06-11 kl. 18.51.22.png

Den er fin :) Meget vintage. Jeg har overvejet en taske på dagen, men tænker jeg dropper det. Buketten er rigeligt!

0

Annonce ♥

Jeg skal ikke have buket, så jeg vil gerne have en taske.. Mest fordi jeg faktisk nærmest ikke har nogle pæne tasker :biggrin: Jeg tænker at den her kan bruges til alt muligt andet end bryllup også, netop fordi den har den der vintage vibe.. 

Så giver det god mening. Jeg går efter en ret stor, kompakt dråbebuket... sidst var der ikke overskud til ekstra bagage :lol:

0

Jeg havde en sidste gang, og aldrig har jeg bøvlet så meget med noget som den buket :lol: Så den her gang dropper jeg den... Til gengæld får datteren en lille en i hånden, det vil hun gerne! 

Har du nogle bestemte forhåbninger og ønsker til buketten ellers? Og hvem skal egentlig lave jeres blomster? 

Ha ha ha, Ja, min sidste var også en stor uhandy en på 7!!! Kilo. Jeg ønsker mig en dråbeformet buket med cremefarvede roser med pink midte, troldhassel, russisk mandstro og hjerteranke. Det er Hans Mailand fra Anemonen i Christiansfeld som skal stå for buket, bordblomster, brudepigebuketter og knaphulsblomster.

0

Annonce ♥

Årh han er også dygtig!!! Min mor arbejdede i en periode nede i Blomstergården, men nu køber hun også selv blomster i Anemonen :lol:

Ej, det er da sjovt! Jeg elsker Hans- han er meget dygtig, og så har han bare verdens sjoveste humor! :griner:-

0

Hvor er du vildt sej med servietterne! Jeg synes de er virkelig fine når de er foldet, så kommer farverne virkelig til sin ret! 

Er du begyndt at sy din kjole egentlig? :floejt:

0

Annonce ♥

12 hours ago, little miss phoenix said:

Jeg har været MIA fra Bryllupsklar den sidste måned! I første omgang pga eksamener og censorater, og så var jeg så dygtig at få vand i min computer, så der skulle en ny til... Og det har jeg så nu! :thumbsupsmileyanim:

I mellemtiden er der egentlig ikke sket så meget bryllupsorienteret. Jeg har syet en masse på min venindes brudekjole og har haft tre forandringer inde også. Hver gang så glæder jeg mig bare endnu mere til at sy min egen kjole :a1221:

På mandag har vi en aftale med vores fotograf, det glæder jeg mig enormt meget til!! Jeg er godtnok spændt på at møde ham og se hvad han tænker om vores planer og ideer.. 

Derudover er J begyndt at snakke om, at vi skal have tatoveringer i stedet for ringe. Altså ikke tatoverede ringe, men noget der symboliserer at vi hører sammen. Hans forslag er noget med dinosaurer, fordi dem kan vi jo godt lide.. Den tygger jeg lige på lige pt.

Jeg glæder mig SÅ meget over at alle I andre nærmer jer bryllupsdagene, og følger spændt med!! :cheerleader3:

Du har altså også været savnet herinde!!! Godt at have dig retur- uden vand og det hele! :lol:

Jeg kan godt forstå du glæder dig til at gå i gang med kjolen- når man sidder og syr for en anden, så kommer det jo tæt på. Er sikker på, den bliver SÅ smuk til dig!

Og spændende med fotografen- vi har også lige skrevet lidt sammen med vores. Det er vigtigt at få forventningsafstemt.

Jeg gad også supergodt en fælles tatoo, vi har et uendelighedstegn (8-tal om man vil) i tankerne. Passer godt til 18.08.18, når nu Kim ikke vil have en ring...

0

1 hour ago, little miss phoenix said:

Årh hvor er du sød altså! Tak <3

Jeg synes også tatoveringsideen vokser på mig! Jeg kan virkelig godt lide at det er sådan en permanent løsning, og når nu ham der min kommende mand ikke rigtig er vild med at gå med smykker, så er det sådan en fin måde at markere at man hører sammen på! Min veninde og hendes mand fik tatoveret to prikker på deres ringefingre, det lyder fjollet, men er simpelthen SÅ fint.. Så det kunne godt gå hen og ende med at det bliver tatoveringer vi vælger :a1221:

Jeg synes virkelig det lyder fint med uendelighedstegnet til jer!! Hvor skal den sidde henne tænker du?

Vi overvejer højre håndled...

0