276 indlæg i dette emne

Annonce ♥

5 minutes ago, little miss phoenix said:

Tak!! Jeg håber virkelig at den røde tråd bliver tydelig, men stadig pæn og bryllupsagtig :) 

Jeg ELSKER DIY... Jeg elsker at eksperimentere med alle mulige kreative løsninger, så jeg er virkelig også glad for, at vi har så lang tid til, at brylluppet skal stå, så jeg har mulighed for rigtig at fordybe mig i alle de 1000 forskellige ting, som jeg gerne selv vil lave :biggrin:

Jeg elsker også at nørde DIY, men mister let overblikket... Jeg har så mange ideer, så mange læse ender og seriøst mange kasser med pynt og tingeltangel efterhånden :floejt:

0

Del dette indlæg

On 25/2/2018 at 9:42 AM, little miss phoenix said:

Denne weeknds DIY... Jeg føler næsten at alt min "fritid" går med bryllups DIY eller at sy brudekjole til min veninde lige for tiden :biggrin: Min søn har været til LAN-party her i weekenden, og min datter har haft sine kusiner på besøg, og eftersom de er 12 og 13 år gamle, så har der været RIGELIG tid til, at jeg kunne lave bryllupsDIY!

Jeg har derfor testfarvet de der knoppa-lagner fra IKEA, for at se om jeg kunne finde den rigtige lidt rustikke blå nuance jeg var ude efter, og så er alle servietterne nu klippet og overlocket :thumbsupsmileyanim: Jeg er ret vild med farven på dugene, den er næsten sådan lidt denimagtigt. 

Derudover har jeg fundet ud af, at de "bowler" som vores dekorationer skal laves i kan købes i h&m home lige nu, så dem håber jeg på at tage ud og købe i eftermiddag, når jeg har hentet sønnike fra LAN. Jeg kan ikke huske, om jeg har delt dem med jer? Nå men hvis jeg har, så bliver I lige udsat for dem igen!

Skærmbillede 2018-02-25 kl. 09.35.31.pngSkærmbillede 2018-02-25 kl. 09.35.43.pngSkærmbillede 2018-02-25 kl. 09.35.53.png

De er mega fede! Det er noget ala det samme vi laver :) Det er bare minder og oplevelser vi har sammen, vi bruger :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

20 minutes ago, little miss phoenix said:

Okay..... så....... DET VILDESTE I VERDEN ER SKET!!!!

Når man er übernørd ligesom I jo nok har regnet ud at jeg er, så kan det næsten ikke blive meget større end det her... 

I går eftermiddags fik jeg et svar, som jeg har ventet læææænge på, og egentlig troede ikke kom til at ske. Jeg kontaktede ved juletid velgørenhedsorganisationen Danish Garrison - 501st legion, som er en international organisation som er officielt Star Wars-approved. De har godkendte kostumer fra filmene og tager ud til velgørenhedsarrangementer, for at samle penge sammen til de sager som de støtter. Det er normalt arrangementer på sygehuse, til premierer på Star Wars film, Star Wars dag i Legoland osv de tager ud til og normalt ikke bryllupper, men....... DE KOMMER TIL VORES BRYLLUP!!!!

Det er så vildt..... Der kommer STORMTROOPERE TIL VORES BRYLLUP!!!!!!!! 

Jeg kan slet ikke fatte hvor awesome det er... Det ville i forvejen blive verdens bedste bryllup, men nu bliver det bare løftet op i en helt anden liga... 

Ej men jeg går fuldstændig i selvsving over det her!! 

Så nu får I bare nogle billeder... af dem.. Der. Kommer. Til. Vores. Bryllup :toot:

Skærmbillede 2018-03-07 kl. 13.15.13.png

Skærmbillede 2018-03-07 kl. 13.21.39.png

Det er fandme sejt! Tillykke med det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:HOOT HOOT !!!

NØJ hvor er det viiiiiiiiiiiildt, det bliver SÅ sejt! Kæmpemegagigatotalt Tillykke! F*** Det er cool!

(Jeg blev NØDT til at læse dit opslag op for Kim... har spørger, om du så skal være Prinsesse Leia? :lol:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 minutes ago, little miss phoenix said:

Jeg har faktisk både et Leia og et Amidala kostume, men jeg regner ikke med at skulle have dem på lige den dag :biggrin: 

og neeeeej det er ikke slavekostumet :lol:

Ha ha ha ha ha, det havde ellers været yndigt! :floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Just now, little miss phoenix said:

LIGE PRÆCIS!!! Han kunne da som minimum lige gå Han Solo vejen... Eller den unge Anakin.. (fra nr 2 og 3) Ham havde jeg godtnok det vildeste teenagecrush på :floejt:

Åh ja, det kan vi godt arbejde med! A propos arbejde... jeg sidder lige og ser nyhederne...lockout nu igen, åh Gud nej... vi så det jo godt komme, men GUD, hvor magter jeg det bare ikke igen. Bye bye løn.... :(

0

Del dette indlæg

Det kommer bare altid ulejligt. Jeg så godt optrapningen for længe siden, men havde helt ærligt ikke troet, at regeringen satser på at dræbe hele fagbevægelsen. Ikke flere røde faner. Puha, jeg synes det er vammelt. Nå, nok klynk fra mig. Jeg forbereder mig på nogle flittige uger med en MASSE bryllups- DIY!

0

Del dette indlæg

6 hours ago, little miss phoenix said:

Okay..... så....... DET VILDESTE I VERDEN ER SKET!!!!

Når man er übernørd ligesom I jo nok har regnet ud at jeg er, så kan det næsten ikke blive meget større end det her... 

I går eftermiddags fik jeg et svar, som jeg har ventet læææænge på, og egentlig troede ikke kom til at ske. Jeg kontaktede ved juletid velgørenhedsorganisationen Danish Garrison - 501st legion, som er en international organisation som er officielt Star Wars-approved. De har godkendte kostumer fra filmene og tager ud til velgørenhedsarrangementer, for at samle penge sammen til de sager som de støtter. Det er normalt arrangementer på sygehuse, til premierer på Star Wars film, Star Wars dag i Legoland osv de tager ud til og normalt ikke bryllupper, men....... DE KOMMER TIL VORES BRYLLUP!!!!

Det er så vildt..... Der kommer STORMTROOPERE TIL VORES BRYLLUP!!!!!!!! 

Jeg kan slet ikke fatte hvor awesome det er... Det ville i forvejen blive verdens bedste bryllup, men nu bliver det bare løftet op i en helt anden liga... 

Ej men jeg går fuldstændig i selvsving over det her!! 

Så nu får I bare nogle billeder... af dem.. Der. Kommer. Til. Vores. Bryllup :toot:

Skærmbillede 2018-03-07 kl. 13.15.13.png

Skærmbillede 2018-03-07 kl. 13.21.39.png

Det er vildt fedt! :) Det bliver fuldstændig gennemført! 

Det kunne nu være sjovt med Jabba the Hutt og Prinsesse Leia, men ja det er nok bedst at lade være -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

22 hours ago, little miss phoenix said:

Det modificerede design - som giver mig sommerfugle i maven og det hele

Og her kommer den så... KJOLEN. Jeg er slet ikke i tvivl efter at have været ude og prøve kjoler to gange nu, om at det er sådan her min kjole skal se ud. Jeg får sommerfugle i maven og glæder mig helt vildt, bare ved tanken!! 

Skærmbillede 2018-03-25 kl. 14.51.05.png

Skærmbillede 2018-03-25 kl. 14.51.18.png

Wauuuuuuuwwwwwww smuk!!!!! :loveshower:

Du ser simpelthen så godt ud i de prøvede kjoler- og den du vil du... jamen jeg er uden ord! Det bliver SÅ smukt!

0

Del dette indlæg

16 hours ago, little miss phoenix said:

Ihh tusind tak!!! Jeg er også selv ret spændt på at komme igang.. Jeg gider faktisk ikke rigtig alle andres kjoler, jeg vil helst bare igang med min egen :floejt:

Det kan jeg virkelig godt forstå! Men sådan er det vel altid, når det lige omhandler ens bryllup :floejt: jeg gider da også kun min egen, og synes selvfølgelig også min egen er den flotteste i verden :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer