276 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan man ikke lave noget overdækning på den terrasse så :) Hvad det andet angår så er der jo rigtig mange som holder reception og fest to forskellige steder. Det gælder faktisk mere eller mindre alle dem som holder festen et sted hvor de har købt en 7 eller 9 timers pakkeløsning. Der holder de typisk receptionen i egen (eller andres) have. Det giver faktisk nogle fordele hvis der er receptionsgæster som ikke skal med til festen senere.

0

Del dette indlæg

On 25.8.2017 at 10:08 AM, diskobil said:

Kan man ikke lave noget overdækning på den terrasse så :) Hvad det andet angår så er der jo rigtig mange som holder reception og fest to forskellige steder. Det gælder faktisk mere eller mindre alle dem som holder festen et sted hvor de har købt en 7 eller 9 timers pakkeløsning. Der holder de typisk receptionen i egen (eller andres) have. Det giver faktisk nogle fordele hvis der er receptionsgæster som ikke skal med til festen senere.

Redigeret af little miss phoenix
0

Del dette indlæg

Klart nok. Men go for it :) Der stilles ikke samme krav til telt og overdækning når det "kun" er til en reception. I princippet kunne man jo "smide" nogle af de billige pavilloner fra Harald skrald op på terrassen så man har overdækningen der. Det er noget nemmere at have med at gøre end hvis man skal til og fixe en ophængsløsning på et tidspunkt hvor der er mange andre gøremål.     

0

Del dette indlæg

On 28.8.2017 at 0:20 PM, diskobil said:

Klart nok. Men go for it :) Der stilles ikke samme krav til telt og overdækning når det "kun" er til en reception. I princippet kunne man jo "smide" nogle af de billige pavilloner fra Harald skrald op på terrassen så man har overdækningen der. Det er noget nemmere at have med at gøre end hvis man skal til og fixe en ophængsløsning på et tidspunkt hvor der er mange andre gøremål.     

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er da helt deres egne! Jeg tror egentlig de kan vise sig at blive ret praktiske til sådan et midt-september-bryllup, fordi de er mere lukkede. Og hælen ser behagelig ud- hvordan er de at have på? :)

0

Del dette indlæg

On 28.8.2017 at 7:54 PM, enkenoguniformen said:

De er da helt deres egne! Jeg tror egentlig de kan vise sig at blive ret praktiske til sådan et midt-september-bryllup, fordi de er mere lukkede. Og hælen ser behagelig ud- hvordan er de at have på? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo også en del symbolik i de sko :):) Når man bliver gift er det hende der bestemmer. Så kan han lige så godt få budskabet serveret bogstaveligt i højdeforskel :):) Forudsat at han ikke er meget høj selvfølgelig :) Jeg kan faktisk huske at der var en bruger herinde for en del år siden der havde købt nogle der mindede om disse til sit eget bryllup. Dog var de pink :) Jeg var så ovre og spille til en fødselsdagsfest for en af hendes venner som hun havde anbefalet mig til. Der havde hun dem også på. Det fik vi meget sjov ud af :)  

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh, den er også fin! :thumbsupsmileyanim: Det bliver spændende at se alle detaljerne samlet... lige nu synes jeg det er svært at få overblik. Altså, jeg har det hele i mit hoved, men om det også lykkes IRL, det må vise sig! :floejt::lol:

0

Del dette indlæg

On 12.9.2017 at 5:18 PM, enkenoguniformen said:

Årh, den er også fin! :thumbsupsmileyanim: Det bliver spændende at se alle detaljerne samlet... lige nu synes jeg det er svært at få overblik. Altså, jeg har det hele i mit hoved, men om det også lykkes IRL, det må vise sig! :floejt::lol:

0

Del dette indlæg

14 minutes ago, little miss phoenix said:

Jeg har det på PRÆCIS samme måde :lol: Inde i mit hoved ser det skidegodt ud, men i virkeligheden har jeg sleeet ikke overblik over hvordan det bliver når alle detaljerne bliver samlet.. Men der er også god tid til at få det tilpasset og afprøvet!

Åh hvor er jeg glad for, at jeg ikke er den eneste.... GP Det skal nok gå!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer