276 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi bliver ALDRIG trætte af at kigge på kjoler, så spam away!!! :wink: Det er et meget smukt forlæg du har lavet, og jeg glæder mig til at se det. kappen minder mig lidt om den Lady Guinevere bærer ved ankomsten til Camelot i filmen 'First Knight' - YNDLINGSFILM <3

Bordpynten ser også ud til at spille max- elsker de mørke duge, men klog af skade fra mit sidste bryllup bruger vi hvide (Vi havde mørkeblå sidst i et lavloftet lokale, og det blev bare FOR mørkt (ØV). Vi har købt Knoppa lagener fra Ikea, og de er så fine og gode til formålet ( og til 16 kr. stykket ikke den vilde udskrivning).

Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig virkelig til at følge med, når du rigtig går i gang. Alle inspirationsbillederne er så fine! Og det er jo fordelen ved at kunne sy kjolen selv - du kan sammensætte lige præcis det, du gerne vil have :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver da bare så fint! Sød lille eliksirflaske. <3 A propos eliksirer, så har jeg  lige lavet tryllestave med mine 5. og 6.klasses unger- de blev OVER THE TOP-FLOTTE! Og SÅ nemt at lave!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw!! Sikke en sej, fin og hyggelig tråd du har dig her! Jeg er VILD med jeres farvevalg, hvor er det hele bare så sindsygt personligt, kreativt og ægte! Glæder mig virkelig til at se, når du får gang i kjolen! :a1221:

Er du selvstændig skrædder nu? :) 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer