276 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nr.2 brudekjole du viser var en af mine to topfavoritter da jeg prøvede kjole - det endte jo så med en Pronovias, men den der er altså også sindssygt flot. Jeg synes du ser godt ud- og jeg glæder mig stadig til at se, hvordan du får designet og syet din kjole, jeg har kæmpe respekt for, at du kaster dig ud i sådan et vildt projekt!

Og fedt med bryllupsmessen- sejt at vinde gavekort og myselfie! Det siger man da ikke nej til!:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

7 minutes ago, little miss phoenix said:

Tusind tak i to!! Jeg er også HELT vild med silhouetten på nr. 3, men jeg kan bare slet ikke lide satin, så det bliver i et andet materiale og på min egen måde, hvis man kan sige det sådan :) Jeg har en ny og opdateret tegning af min kjole, som jeg lige kan lægge ind så I kan se det :loveshower:

JA tak!

0

Del dette indlæg

22 minutes ago, little miss phoenix said:

Tusind tak i to!! Jeg er også HELT vild med silhouetten på nr. 3, men jeg kan bare slet ikke lide satin, så det bliver i et andet materiale og på min egen måde, hvis man kan sige det sådan :) Jeg har en ny og opdateret tegning af min kjole, som jeg lige kan lægge ind så I kan se det :loveshower:

ØØØØH JA!

Gør lige dét :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

2 minutes ago, little miss phoenix said:

Hvor er I bare søde!!! Taaaaak <3

Jeg er også vild med knapperne, blonden og bæltet!! Jeg har fået bælte-applikationen af min veninde, som tak for at jeg vil sy hendes brudekjole, og jeg ELSKER det virkelig!!

Jeg er selv ret spændt på den der kappe :biggrin: Jeg har en klar forestilling om, hvordan den skal se ud i mit hoved, og har også nogle billeder som er lidt a la det jeg vil have, men jeg har aldrig prøvet at lave sådan en før, så jeg er lidt på ukendt grund! Jeg ved dog at den skal laves i tyl og der skal stjerner på, fordi jeg elsker glimmerstjerner på tyl! 

Jamen jeg er HELT på bølgelængde. Det bliver enormt smukt!

0

Del dette indlæg

5 hours ago, little miss phoenix said:

Denne weeknds DIY... Jeg føler næsten at alt min "fritid" går med bryllups DIY eller at sy brudekjole til min veninde lige for tiden :biggrin: Min søn har været til LAN-party her i weekenden, og min datter har haft sine kusiner på besøg, og eftersom de er 12 og 13 år gamle, så har der været RIGELIG tid til, at jeg kunne lave bryllupsDIY!

Jeg har derfor testfarvet de der knoppa-lagner fra IKEA, for at se om jeg kunne finde den rigtige lidt rustikke blå nuance jeg var ude efter, og så er alle servietterne nu klippet og overlocket :thumbsupsmileyanim: Jeg er ret vild med farven på dugene, den er næsten sådan lidt denimagtigt. 

Derudover har jeg fundet ud af, at de "bowler" som vores dekorationer skal laves i kan købes i h&m home lige nu, så dem håber jeg på at tage ud og købe i eftermiddag, når jeg har hentet sønnike fra LAN. Jeg kan ikke huske, om jeg har delt dem med jer? Nå men hvis jeg har, så bliver I lige udsat for dem igen!

Skærmbillede 2018-02-25 kl. 09.35.31.pngSkærmbillede 2018-02-25 kl. 09.35.43.pngSkærmbillede 2018-02-25 kl. 09.35.53.png

Nej, dem har du ikke delt før, men de er bare SÅ fede! Hatten af manner, det bliver altså bare SIIIIIIIIIIINDSSYGT godt! (Jeg vil SÅ meget med til jeres bryllup, ha ha ha :lol:). Og hvor dejligt at høre, at farvningen bare er blevet som du ønsker, ellers er det jo ikke meget ved!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer