little miss phoenix

Slettet

276 posts in this topic

Annonce ♥

1 minute ago, little miss phoenix said:

Tak! Det var faktisk utroligt svært at blive enige synes jeg. Tænk sig at man kan have så stærke holdninger til et navn :lol:

Jeps, jeg har droppet tanken om et fælles Wendel Rasmussen... :(suk.

0

Annonce ♥

Just now, little miss phoenix said:

En milliard Wish/Ebay/andre internetsider indkøb....

Altså er det kun mig? Eller køber I også en hel masse dimseri på Wish, Ebay og lign. internetsider? Jeg forsøgte lige at få et overblik over det, og indtil videre har jeg købt:

60 tallerkner til receptionen

60 servietter til receptionen

Bånd til udenom servietterne

Chokoladeforme i både Stormtrooper og Han Solo udgave

Klistermærker til toiletterne "Ministry of Magic this way"

Tiara-dims til Sara (datter og brudepige)

10 forskellige slags midlertidige tatoveringer til Tattoo-boksen

Bogstaver til Tattoo boksen

Slips til Sebastian (søn)

Skørt i havfruefacon til Sara

To ens clutches til Sara og mig

Småbitte træklemmer til billeder af gæsterne

Miniramme til billede af min far

30 Sovemasker til gæsterne

60 Slikposer

Papirsposer til overnattende gæster

Backdrop tingest til Myselfie

Øreringe

Altså det er pissesmart, fordi det er jo virkelig billigt osv. men hvad I alverden skal jeg gøre ved alle de her ting, når jeg er færdig med at bruge dem den ene dag? :floejt:

Hahaha, åh Gud, du lyder ligesom mig!!! Kim er ved at få galopperende spat. Jeg går mest amok i sådan nogle glaskugler til ophæng, som der kan være lys i. Og lyskæder.... Der er kun en to løsninger: Sælg lortet efterfølgende, eller hold  nogle flere fester!

0

15 minutes ago, little miss phoenix said:

Åh det er ellers virkelig pænt! Vil Kim ikke have det navn? :(

Nix, han hedder Wendel Hansen, og det beholder han. Jeg kommer så til at hedde Wendel Rasmussen. 

0

Nå ja... Jeg har forresten også fået købt tyl til mit slør :lol:

Det er prikket og er købt på Etsy, så det tæller ikke helt som dimseri synes jeg! Jeg forestiller mig at sløret skal være i stil med det jeg har sat ind herunder, men uden "pynten" foroven, jeg vil gerne have det meget enkelt.. 

veu-noiva-bride-bridal-point-desprit-Veil-polka-dot-inspire-brides.jpg

Det er sådan lidt 1950's- vintage. Elsker det!

0

Annonce ♥

AHAHAHA!! TAK fordi at jeg ikke er den eneste :floejt: Jeg er heldigvis ikke begyndt på de der glaskugler endnu, jeg har overvejet dem SÅ mange gange... De er så flotte!! Og så med sådan et fint lille fyrfadslys i.. ej men altsåååå...! 

Jeg overvejer også at bruge hele lortet igen til konfirmation igen et halvt år efter, men jeg er ret sikker på at Sara ikke vil synes det er det fedeste i verden, hun har sin helt egen ide og stil ifht konfirmation... Måske lillebror er lidt mere medgørlig året efter :lol:

Jeg tror også jeg gemmer vores stofservietter og nogle af blondelygterne

0

Det gør der garanteret. Jeg vil gerne prøve at huske mig selv på at tage billeder af ALT  i ugen op til, og så sætte det til salg med besked om at det skal hentes på festadressen søndag d.19 mellem kl.12-13. Så slipper vi for at tage det hele med retur.

0

Annonce ♥

4 minutes ago, little miss phoenix said:

Det var da en virkelig god ide!!! Den stjæler jeg lige :) Jeg tror så næppe, jeg får folk til at hente tingene på Fanø, men så er det i det mindste ikke nået at blive pakket langt væk, eller smidt ud endda! 

Det var nemlig det jeg tænkte! :lol:

0

Annonce ♥

DIY - vol. 6 (tror jeg at jeg har talt mig til) + lidt indkøb

Jamen sådan en helt børnefri weekend, skal skam ikke gå til spilde! SÅ jeg har fået brugt tiden på at få lavet lidt flere ting, som jeg selvfølgelig rigtig gerne vil vise jer! 

Først: Klistermærker til vores popcornbøtter, som også er under udarbejdelse. 

Skærmbillede 2018-05-27 kl. 18.36.34.png

Skilt til vores slikbuffet: 

Som altid totalt gennemført! Det er altså mega fedt med jeres Star Wars indslag  

0

Annonce ♥

3 minutes ago, little miss phoenix said:

Det er jeg simpelthen så glad for at høre!!!! Det er SÅ svært det der med at man kun lige har hinanden at blive enige med om, hvorvidt tingene kommer til at blive godt eller ej, så det er bare så fedt at komme herind og få noget feedback fra jer andre brude :cheerleader3:

Lige præcis- så kan man lige få delt sine tanker. Jeg har selv en meget klar vision i mit hoved, men når alt kommer til alt, fungerer det så i praksis? Jeg afprøver selv nogle småting for tiden, men det ser ud til at blive ok.

0