Månebarn

Harry Potter Bryllup 2020

37 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi kører Harry Potter-tema på min skole i denne tid, og vi er ved at lave tryllestave - det har faktisk vist sig at være forholdsvis nemt. Jeg bruger tynde rundstokke, limpistol og diverse halloweenpynt- det bliver helt vildt godt (tror jeg). 

Var du med på Harry Potter-festivalen i Odense i efterårsferien? NØJ, der var meget god inspiration.

Knus, Stine.

0

Del dette indlæg

Ej hvor kan jeg godt blive misundelig på sådan en temafest, meen hverken min kæreste eller ret mange af vores gæster ville sætte pris på det.

Surfede rundt på på Ebay er fandt en masse inspiration til en hel masse og jeg kom bla til at tænke på dig. De har vinylbilleder til at hænge op til at blive fotograferet foran. Jeg går og overvejer om alle vægge (hvor der ikke er vinduer) i festlokalet (spejderlejr) skal beklædes med temamotiver. 

En del af motiverne passer rigtigt godt ind i HPtemaet, selvom man skal lede lidt efter dem- de har så mange pastelfarvede bryllupsbaggrunde... Måske du kan bruge det til noget. gode søgeord er Backdrop og evt ønsket str (i fod) og så et af følgende night forrest, palace, fairy, dreamy. Jeg stødte også på et "running train" der passede til HP.

Man skal være lidt opmærksom på str men 5x7ft er ca 1,5x2m og perfekt til banner imellem vinduer og 10x10ft er også en alm størrelse hvilket giver ca 3x3m hvilket jo så nok skulle klippes til i toppen eller bunden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer