DITWIH

W&H <3 Maj 2021 <3

73 indlæg i dette emne

Googlede lidt på morgengaver. 

Er slet ikke i tvivl om at han skal have nogle boudoir billeder :blush: Bliver en smule grænseoverskridende, men jeg ved at han ville blive helt åndssvagt glad. 

Fandt en rigtig fin hjemmeside med gode idéer, her, bla. posen med 52 opgaver, (26 til hver) synes jeg også var en rigtig, rigtig fin idé. 

Jeg tænker også umiddelbart at han får nogle manchetter. Han kan godt li' at gå formel klædt, og går ofte i skjorter (specielt når han mødes med kunder) så det vlile også være en god idé <3 

Ih.. Der er så lang tid til, og alligevel så kort tid <3 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

22 hours ago, DITWIH said:

Kirken; 

Mads er født og opvokset i Silkeborg. Han har som sådan ikke den store tilknytning til domkirken i sig selv, men den er så fantastisk smuk at det tog ikke mange minutter for os at blive enige om at det var der vielsen skulle holdes. 

Den ligger for enden af gågaden i Silkeborg, omkring 10 minutter fra receptions stedet i bil, så det er ganske udemærket <3 

dsc_1739_web_Fuldbredde.jpg

Wow smuk kirke :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

I dag er lidt en panikkens dag, og lidt off-topic iht. bryllups forberedelserne.

Vi venter blot på at ejendomsmægler vender retur med udfyldte papirer og forhåbenligt en aftale for underskrivelse af købskontrakt. 

Vi var ude og se på det her hus tilbage i November og forelskede os begge totalt pladask! Mads har selv set på huset i mange år, men det har dels været for dyrt, dels så hans liv anderledes ud dengang så det var ikke en mulighed. 

Vi har lige siden kæmpet en del for at komme i mål med den rigtige bank, det rigtige budget og den rigtige løsning. For vi SKAL bare have det hus. 

Jeg håber på at kunne fortælle at vi i slutningen af denne uge eller starten af den næste har skrevet under, og så smider jeg lidt billeder op i en anden tråd :blush::7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sad sammen og læste traiditioner igennem forleden dag <3 Det var ret hyggeligt :wink:

Eks at have myrter på sig, i håret, eller i buketten har jeg ikke hørt noget om. Tænkte jeg kunne være så fint at få i håret <3 

Selve min håropsætning til den tid er jeg virkelig i syv sind.. Jeg har meget fint og tyndt hår, overvejer kraftigt at få extensions i inden så det kan hjælpe lidt på tykkelsen, men jeg tænker at det er noget jeg vender med min frisør (som skal lave opsætningen, af hvad jeg tænker) et halvt år inden. 

Jeg er enten i en vandfalds fletning som nedenstående. Der kunne jeg godt tænke mig at få inkorporeret nogle blomster i selve fletningen. Jeg håber på at mit hår til om de 69 ugers tid er groet til i hvert fald lige under skuldrene (og ellers vil extensions også løse dét problem) 

Billedresultat for håropsætning bryllup

Den her er egentligt også ret fin: 

Billedresultat for håropsætning bryllup

Jeg tænker umiddelbart at jeg gerne vil have løst/semi løst hår. UH.... *går amok med at søge instagram og reddit* 

0

Del dette indlæg

Jeg krydser fingre for at alt går i orden med huset :goodluck

Er spændt på at se billeder

Når det kommer til frisuren, er jeg også ret vild med løst og halvt løst hår med bløde krøller, jeg kan godt lide din ide med blomster i håret.

Jeg tænker at frisuren måske også afhænger lidt af kjolen.

Personligt synes jeg at de løse krøller og blomster passer rigtig godt til en romantisk blondekjole, hvor den elegante knold passer super godt til en mere enkelt og elegant kjole.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

30 minutes ago, Beryl said:

Jeg krydser fingre for at alt går i orden med huset :goodluck

Er spændt på at se billeder

Når det kommer til frisuren, er jeg også ret vild med løst og halvt løst hår med bløde krøller, jeg kan godt lide din ide med blomster i håret.

Jeg tænker at frisuren måske også afhænger lidt af kjolen.

Personligt synes jeg at de løse krøller og blomster passer rigtig godt til en romantisk blondekjole, hvor den elegante knold passer super godt til en mere enkelt og elegant kjole.

Tak for de krydsede fingre <3 Jeg håber virkelig meget snart at kunne give en positiv heads up herinde :D 

Det kan du have ret i. samtidig med at det kommer meget an på vejret den dag, som man nærmest ikke kan vide noget om i forvejen - næsten uanset hvor meget man skyder en prøveopsætning og beslutning. Det er slut maj, så sandsynligheden for lunt/varmt vejr er jo høj. 

0

Del dette indlæg

Æv bæv og bussemand :( Sælger valgte at gå med anden købers bud. 

Mads har ikke helt smidt håndklædet i ringen endnu, og forsøger sig med at byde højere, og se om det kan få sælger til at ombestemme sig. 

Jeg har lidt affundet mig med at det ikke bliver, mest for min egen skyld da jeg ellers kan stresse helt forfra igen med hvad det skal blive til. 

Jeg tænker at vi har fundet ud af noget andet i løbet af foråret, enten et andet lejemål som kan rumme vores behov bedre end det nuværende, eller en anden drømmebolig. Nu ser vi hvad der sker 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On ‎31‎-‎01‎-‎2020 at 9:55 AM, DITWIH said:

Æv bæv og bussemand :( Sælger valgte at gå med anden købers bud. 

Mads har ikke helt smidt håndklædet i ringen endnu, og forsøger sig med at byde højere, og se om det kan få sælger til at ombestemme sig. 

Fortvivl ikke :) Måske i i morgen eller senere finder "huset" og tænker "godt at det andet ikke blev til noget. Man skal i hvert fald aldrig sige aldrig :)  

0

Del dette indlæg

51 minutes ago, diskobil said:

Fortvivl ikke :) Måske i i morgen eller senere finder "huset" og tænker "godt at det andet ikke blev til noget. Man skal i hvert fald aldrig sige aldrig :)  

Det har du fuldstændig ret i :) 

vi skal til åben hus på en anden bolig søndag der var ret lovende, samt en ejendomsmægler skal ud og se på et skuffesalg i morgen der muligvis kunne være noget også :) 

0

Del dette indlæg

For at vende lidt tilbage til bryllups planlægningen xD

Har efterhånden lagt mig fast på stilen af brudekjole, selvom jeg da nok kan ende med at ombestemme mig når vi så prøver i slutningen af dette år. 

Men jeg tænker i den her stil:

82835342_174614447107631_8678364090269171712_n.jpg

Jeg er helt kulret med det champagne farvede i underskørtet så man kan se blonderne og blomsterne, samt den hjerteformede bust. 

Jeg har ikke verdens største barm, så jeg tænker at den her kan hjælpe lidt (der er dog en slet chance for at jeg ammer endnu, eller er færdig med det når brylluppet skal stå, og så kan denne bust også være med til at fremhæve den relativt store barm jeg vil have til den tid xD) 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

36 minutes ago, Beryl said:

Smuk kjole :biggrin: jeg kan virkelig også godt lide hvordan blonderne fremhæves, hjerteformede bust er rigtigt flatterende. 

Tak :D Og ja det må man sige ja til! 

Der er dog nooooget tid at løbe på endnu før jeg skal ud og prøve kjoler, det bliver først til november/december i år :) Men det er rart at have en idé om hvad man gerne vil før 

0

Del dette indlæg

VI var ude og spise frokost på Svostrup kro i går (med storm og blæst og det hele xD) 

Det var i forbindelse med at vi kørte forbi et hus vi har kig på som lå i nabobyen, og så kunne vi jo liiiiiige vende ind forbi på vejen hjem. 

Stemningen var simpelthen SÅ hyggelig og landlig <3 Perfekt til vores tanke omkring brylluppet. Hapsede en folder med hjem omkring helaftens arrangementer og der vil jeg næsten sige at deres forslag til menukort er bedre end det vi tænkte :cheerleader3:

Velkomstdrink: Cava

Fiskesymfoni – Et udvalg af fisk og skaldyr med salater, dertil friskbagt flûtes
Krondyrfilet serveret med årstidens grønt 
kroens kartoffel & timiansauce
Dessertdrøm – Et udvalg af kroens desserter

Kaffe/The med småkager
1 gl. Cognac eller Likør
Natmad: Pramdragersuppe – Timiankrydret gullasch suppe

Ammenammenam!

Og så lidt billeder fra deres eget forslag til en bryllups fest opdækning :loveflag:

br1_2737.jpgbr3_2751.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 minutes ago, sha said:

Wauw! Det kan jeg godt forstå at du faldt for! I slutningen af maj, hvor det hele lige er sprunget ud, må der se fantastisk ud. 

Ikke at forglemme menuen, som jeg da gerne ville sætte tænderne i!

Ja ikk'?! Omnomnomnom!! :D 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer