Gå til indhold

SPÆNDENDE INDLÆG OM BRYLLUP - SE NEDENSTÅENDE KATEGORIER 

Morgengaver til brudgom

339 besvarelser i dette emne

#1 :o)

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 429 besvarelser
  • Vielses dato:Satser på d.14/7-´07
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:Horsens

Besvaret 22 January 2007 - 01:27

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena
Her kan i se lidt om min datter, mand og mig..

Følg vores planlægningstråd HER

Postet billede

Indbydelserne blev sendt D. 19/1-2007
Indbudt: 35
Kommer: 29
Afbud: 6
Ikke svaret endnu: 0
S.u senest d. 1/6-2007

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de heftige brudekjole tilbud!

#2 Ghettognu

Fru Johnsson

• Total bryllupsklar
  • 1509 besvarelser
  • Vielses dato:7/4 2007
  • Lokation:København

Besvaret 22 January 2007 - 02:02

Jeg har valgt en klassiker; Boudoir-billeder. Det ved jeg at han vil blive helt tosset med!

Hvor "nøgne" de skal være, afhænger af, hvor meget jeg når at tabe mig inden midt i marts, hvor billederne skal tages. Har ikke lyst til at blive foreviget med hængemave og slatne baller :puke: så den står på cykling, step osv. indtil fotograferingen. :balloons:

Har også overvejet om han skal have et par manchetknapper og tilhørende slipsenål. Han har kun nogle gamle arve-manchetknapper fra morfar, så måske han kunne trænge til nogen lidt mere moderne? Og så har han også noget at vise frem. Billederne er kun til ham, ikke til familie og venner.

Besvarelsen er redigeret af Ghettognu: 22 January 2007 - 02:04

Postet billedePostet billede

Se min planlægning her, min beretning her og vores hjemmeside her

#3 -Skatmor-

• Tidligere medlem

Besvaret 22 January 2007 - 02:30

Hej

Jeg giver min mand en tur i en rallybil. Jeg fandt gaven inde på www.exprise.dk
Håber du finder en god og uforglemmelig gave.

Hilsen Charlotte

#4 -tarri-

• Tidligere medlem

Besvaret 22 January 2007 - 02:52

Ja jeg har også søgt om geniale idéer til manden engang, men jeg fandt ikke rigtig på noget genialt..

Jeg har besluttet mig for, at han skal have nogle boudoir-billeder. Han er helt tosset med mine babser og kan sidde og snakke til dem som var det 2 ansigter.. Så jeg foreviger hans ynglings legetøj.
Desuden så er han jo sømand og væk meget af tiden, så han skal da have noget at kigge på mens han er væk.

:balloons:

#5 Kamstrup Christensen

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 487 besvarelser
  • Vielses dato:4. august 2007
  • Type vielse:Kirkelig vielse
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 22 January 2007 - 04:01

Jeg er også lidt på herrens mark. Jeg har overvejet om han skal have et rigtigt flot ur med en indgravering bagpå, men jeg synes alligevel ikke helt det er det rigtige. Min kæreste er heller ikke den 'flyvske' type, så jeg synes det er lidt svært.

#6 Maria Viola

Jeg er nu seriøst afhængig af forumet

• Nyt medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 189 besvarelser
  • Vielses dato:4/8-2007
  • Type vielse:Taastrup Ny Kirke

Besvaret 22 January 2007 - 05:20

Ghettognu, den Jan 22 2007, 14:0 PM, sagde:

Jeg har valgt en klassiker; Boudoir-billeder. Det ved jeg at han vil blive helt tosset med!

Hvor "nøgne" de skal være, afhænger af, hvor meget jeg når at tabe mig inden midt i marts, hvor billederne skal tages. Har ikke lyst til at blive foreviget med hængemave og slatne baller :puke: så den står på cykling, step osv. indtil fotograferingen. :bearhug:

Har også overvejet om han skal have et par manchetknapper og tilhørende slipsenål. Han har kun nogle gamle arve-manchetknapper fra morfar, så måske han kunne trænge til nogen lidt mere moderne? Og så har han også noget at vise frem. Billederne er kun til ham, ikke til familie og venner.

Ej det lyder bare som en rigtig godt gave - hvor får dem lavet henne og hvad skal du betale for det.

Jeg vil give min kommende mand en tur til Paris - han har talt om at vi skulle tage dertil i de 5 år vi har været sammen, men vi har ALDRIG været der endnu.... Så det håber jeg at han bliver glad for. :balloons:

#7 Maria Viola

• Nyt medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 189 besvarelser
  • Vielses dato:4/8-2007
  • Type vielse:Taastrup Ny Kirke

Besvaret 22 January 2007 - 05:21

Ghettognu, den Jan 22 2007, 14:0 PM, sagde:

Hvor "nøgne" de skal være, afhænger af, hvor meget jeg når at tabe mig inden midt i marts, hvor billederne skal tages. Har ikke lyst til at blive foreviget med hængemave og slatne baller :puke: så den står på cykling, step osv. indtil fotograferingen. :super:

:balloons: :bearhug: :)
Ej det lyder bare som en rigtig godt gave - hvor får dem lavet henne og hvad skal du betale for det.

Jeg vil give min kommende mand en tur til Paris - han har talt om at vi skulle tage dertil i de 5 år vi har været sammen, men vi har ALDRIG været der endnu.... Så det håber jeg at han bliver glad for. :super:

#8 Frk. Sif

BK Dulle # 2

• Nyt medlem
  • 2945 besvarelser
  • Type vielse:Udendørs, borgerlig cermoni
  • Lokation:Odense

Besvaret 22 January 2007 - 08:26

Jeg er også på de afklædte fotos. VED at han vil elske det!!!

Overvejer dog også en helikoptertur......

#9 Ghettognu

Fru Johnsson

• Total bryllupsklar
  • 1509 besvarelser
  • Vielses dato:7/4 2007
  • Lokation:København

Besvaret 22 January 2007 - 10:31

Maria Viola, den Jan 22 2007, 17:0 PM, sagde:

:balloons: :bearhug: :)

Jeg vil give min kommende mand en tur til Paris - han har talt om at vi skulle tage dertil i de 5 år vi har været sammen, men vi har ALDRIG været der endnu.... Så det håber jeg at han bliver glad for. :super:

Det er hos Vibeke Bork - Det Kreative Fotografi i Ballerup.

Fotosession og 8 billeder i album koster 1345,- kroner. Det er i hvert fald halv pris i forhold til de andre jeg har kigget på, og jeg kan ikke se synderligt forskel i resultaterne.
Postet billedePostet billede

Se min planlægning her, min beretning her og vores hjemmeside her

#10 askepot29

SUPER ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 732 besvarelser
  • Vielses dato:7. juli 2007
  • Type vielse:Århus Domkirke
  • Lokation:Århus

Besvaret 23 January 2007 - 09:49

Jakob har kommet med mange dårlig skjulte hints om at han gerne vil have et ur, så det satser jeg på at han skal have.

#11 Den glade Brud

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1447 besvarelser
  • Vielses dato:23.juni, 2007
  • Lokation:Tølløse

Besvaret 23 January 2007 - 11:16

Har I tilgengæld forslag under 1000? :balloons:

#12 Fru P.

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 448 besvarelser
  • Vielses dato:14. juli 2007
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 23 January 2007 - 11:29

Den glade Brud, den Jan 23 2007, 11:0 AM, sagde:

Har I tilgengæld forslag under 1000? :)

Hej! :super:
Jeg har set et par steder, hvor boudoir-billeder koster under 1000 kr. men det er i Nordjylland (og så vidt jeg kunne se, var kvaliteten fin), men der må da også være nogen andre steder i landet...???
Ellers kunne du jo give ham/jer et ophold på en romantisk herregård/slot/kro et sted i Danmark. Det koster vist fra ca. 1000 kr og opefter, men det er da værd at undersøge :td: jeg synes det er superromantisk :super:
Men jeg har nu også selv svært ved at finde på noget. Jeg overvejer meget et ur med en indgravering bagpå, men jeg har da også tænkt på boudoirbilleder... Jeg synes det er super svært... :balloons:
:bearhug:

#13 Angel2you

Damn - jeg er ved at blive afhængig af forumet

• Nyt medlem
  • PipPipPipPip
  • 118 besvarelser
  • Vielses dato:8. september 2007

Besvaret 23 January 2007 - 12:00

Jeg er også meget på bar bund

Min kæreste har ur og er slet ikke til smykker.

Men er heller ikke til dyre biler eller helikopter, vi er i gang med at bygge hus og det er det eneste der interesserer ham i øjeblikket.

Vi skal ikke på bryllupsrejse fordi vi er igang med huset, havde overvejet, at overraske
ham med en miniferie til Rom eller Paris men tror han vil sige vi skal bruge pengene på huset istedet.

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :bearhug:

Ideér bliver modtaget med kyshånd :balloons:

#14 MajaB

• Nyt medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 199 besvarelser
  • Vielses dato:28/4-2007

Besvaret 23 January 2007 - 12:12

:o), den Jan 22 2007, 13:0 PM, sagde:

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

Hejsa vil da lige sige at inde på www.exprise.dk kan han få en hummer tur den koster 2.500 kr. det er måske en mulighed når han nu godt kunne tænke sig det.

Hilsen Maja

#15 marina29

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 4064 besvarelser
  • Vielses dato:25. august 2007
  • Type vielse:Greve Kirke
  • Lokation:Greve

Besvaret 23 January 2007 - 01:26

Vi har aftalt at finde gaver for max 500 kr, men jeg tror han skal have en halskæde (vedhæng med lædersnor) fra Dyrberg/Kern herresamling, de har nogle rigtig fede ting :balloons:
Den koster godt nok 700-800 kr, men det går nok.

Ville gerne have givet ham noget han kunne have altid, men han skal også have nogle manchetknapper, som jeg designer sammen med en vi kender der er smykkedesigner, så det vil da i hvert fald være et specielt minde :bearhug:

#16 cato

Hjælp - jeg er ved at blive en Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 371 besvarelser
  • Vielses dato:29 juli 2006

Besvaret 23 January 2007 - 05:52

Jeg gav min mand et lækkert ur. På lænken blev der graveret "Din for evigt". Ville egentlig gerne have haft datoen med, men min mand indleverede uret, og datoen mente han tilsyneladende ikke var vigtig. Ej heller mit navn. Reelt kan uret jo være fra hvem så helst :balloons:

Charlotte

#17 :o)

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 429 besvarelser

Besvaret 23 January 2007 - 06:38

MajaB, den Jan 23 2007, 12:0 PM, sagde:

:o), den Jan 22 2007, 13:0 PM, sagde:

Hej Piger ..

Fortsat god dag- Lena

Hejsa vil da lige sige at inde på www.exprise.dk kan han få en hummer tur den koster 2.500 kr. det er måske en mulighed når han nu godt kunne tænke sig det.

Hilsen Maja

Kæreste Maja..

Mangen tak for dit hint, meeen det er lidt svært at få presset Horsens ind under kbh´s amt :bearhug:

Postet billede

S.u senest d. 1/6-2007

#18 :o)

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 429 besvarelser

Besvaret 23 January 2007 - 06:40

Angel2you, den Jan 23 2007, 12:0 PM, sagde:

Men er heller ikke til dyre biler eller helikopter, vi er i gang med at bygge hus og det er det eneste der interesserer ham i øjeblikket.

Vi skal ikke på bryllupsrejse fordi vi er igang med huset, havde overvejet, at overraske
ham med en miniferie til Rom eller Paris men tror han vil sige vi skal bruge pengene på huset istedet.

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :)

Ideér bliver modtaget med kyshånd :bearhug:

Uha trode lige at jeg havde lavet et indslag i søvne, holde op hvor det lyder som vores hverdag... :super:

Postet billede

S.u senest d. 1/6-2007

#19 Angel2you

Damn - jeg er ved at blive afhængig af forumet

• Nyt medlem
  • PipPipPipPip
  • 118 besvarelser
  • Vielses dato:8. september 2007

Besvaret 23 January 2007 - 07:44

:o), den Jan 23 2007, 18:0 PM, sagde:

Angel2you, den Jan 23 2007, 12:0 PM, sagde:

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :)

Ideér bliver modtaget med kyshånd :bearhug:

Uha trode lige at jeg havde lavet et indslag i søvne, holde op hvor det lyder som vores hverdag... :super:

Ja, det er lidt frygteligt at man ikke engang kan finde på en genial idé til sin
elskede :bask:

#20 :o)

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 429 besvarelser

Besvaret 23 January 2007 - 07:48

Ja, det er lidt frygteligt at man ikke engang kan finde på en genial idé til sin
elskede :bask:
[/quote]

Hehe hvis vi havde vundet et par mil. i lotto så var der nok ikke nogen problemer... Tror han får et navneskilt af mig , han har lige indgået forlig med mig om hvad han skal ha på af tøj, da han ellers var modstander af det jeg godt kunne tænke mig det var*G*.. Men nu må jeg bestemme og så skal jeg også ha hans efter navn*gggg*, så mon ikke det var en ide, håber ikke sådannet noget skit er al for dyrt :balloons: ... Skal du ha din kommene mands navn?

Postet billede

S.u senest d. 1/6-2007

2 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme medlemmer