:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Hvis manden er til vine og sydens sol vil jeg foreslå en aktie i Château de Haux i Frankrig.

Hvis man er aktionær får man tilbud på deres vine (rigtig gode vine) - mulighed for høstferie - leje af ferieboliger i forbindelse med slottet.

www.haux.dk

Mvh

Rikke

GENIALT!!!!!!!

Tusinde tak for tippet!!! Du har lige hjulpet mig med at finde den bedste morgengave til min elskede!!!

Takker rigtig mange gange!!!! -HAHA-:bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis manden er til vine og sydens sol vil jeg foreslå en aktie i Château de Haux i Frankrig.

Hvis man er aktionær får man tilbud på deres vine (rigtig gode vine) - mulighed for høstferie - leje af ferieboliger i forbindelse med slottet.

www.haux.dk

Mvh

Rikke

GENIALT!!!!!!!

Tusinde tak for tippet!!! Du har lige hjulpet mig med at finde den bedste morgengave til min elskede!!!

Takker rigtig mange gange!!!! :heart::td:-HAHA-

Er hermed bestilt!! Han får en aktie sammen med nogle flasker vin fra netop den vingård! Jeg er bare SÅ glad for at ha fået det på plads!!

Endnu engang tusinde tak for tippet!! -HAHA-:bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Øjj hvor har jeg spekuleret i hvad MANDEN skal have, der var engang han gik med halskæde men det er han holdt med, så det eneste smykke han går med er en ring :thumbsupsmileyanim: så han skal ikke have smykker... :blush: Jeg tænkte også på at skaffe ham en tur i en porche 911 (hans absolut drømmebil) men jeg ved også at han tænker meget på hvad tingene koster og hvis han ved at jeg har brugt budgettet på en enkelt tur til ham i en bil, så tror jeg ikke at han vil sætte så stor pris på sin gave som han jo skal ;) for så vil han hellere at pengene bliver brugt på noget vi begge får glæde af. Jeg har også snakkket med min moar og hun sagde til mig "vend dine tanker om hvad er det du vil sige med gaven?" og så kom idéen til mig, han siger at jeg er det næstbedste i hans liv som har givet ham det bedste (vores søn Casper) så derfor har jeg bestemt, at få taget nogle billeder af mig og Casper, vælge et ud og få det forstøret til at hænge på væggen derhjemme, vi har nemlig en plads på væggen som vi ikke kan bestemme os for hvad der skal hæge. Med den gave vil jeg fortælle ham at Casper og jeg bliver hængende i hans liv :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har også været meget i tvivl om hvad jeg skulle give.. men jeg tror, at jeg har bestemt mig for, at han får et dykkerkursus, når vi skal på bryllupsrejse. Så vil jeg pakke bekræftelsen ind i en fin konvolut med et brev til ham.

Han er ret svær at købe ting til, så derfor vil jeg hellere give ham en oplevelse, og et certifikat, han kan bruge i hele verden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

web.mac.com/paulinepreston

Der kan i se min morgengave til Claus som jeg får trykt på rigtigt lærred. Jeg har samlet alle hans bedste barndomsminder i collagen som jeg har lavet på computeren. Han får dog morgengaven under festen, for jeg har tænkt mig, at lave min tale til ham omkring netop disse minder og mennesker som har gjort ham til det fantastiske menneske han er i dag. Jeg laver det som en takketale til hans familie og har tænkt mig at slutte med noget i retning af at 'for at han hver dag bliver mindet om hvor fantastisk han er, har jeg lavet dette billede med minder fra alle dem der har formet hans liv'. Det skal lige siges, at han er en senitimental fyr og at vi holder brylluppet i det sommerhus som familien har arvet efter hans morfoar som betyder alverden for ham. I collagen er sommerhuset som det så ud for 30 år siden, hans morfoar, mor, far, søskende, den 1 knallert, de 3 første både osv. osv.

Jeg ved han bliver super glad for den. Jeg har lavet et par collager for andre brude efter det. Jeg ahr kombineret boudoir billeder med collageformen og fået dem printet på lærred.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har tænkt mig at give ham et ur, hans er lige gået i stykker og det er han meget træt af.

Det bliver så lidt dyrt, da han kun vil have titanium.

Jeg har så tænkt mig at få det ingraveret, men hvad skriver man? og hvis nu det skal byttes er det jo ikke en god ide.

Vibeke

0

Del dette indlæg

Hej piger

Vi har valgt at give hinanden en bryllupsrejse istedet for morgengaver, til fantasiske Peru hvor vi bl.a. skal gennemføre en 3 dages Inkatrail, hvor vi slutter på Machu Picchu. :heart:

Det er vores drøm, så det ville vi hellere end finde på en ting morgen efter brylluppet.

Hilsen Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har købt en lille bog med blanke sider. der har jeg skrevet små historier og minder fra vores liv sammen. sat billeder og små digte og kloge ord ind. fyldt med tanker og ærklæringer.

derud over har jeg malet et billede til ham.

jeg synes jo selv at en lille gave fra hjertet, der er puslet om er bedre end en dyr købt gave. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har købt en sort mappe, hvor jeg har isat plasticlommer.

I den første lomme er min tale til ham, i de næste 4 er der boduoir-billeder (af mig), i sort-hvid som jeg har klistret på guld-karton.

Så har jeg sat en plasticlomme bagerst, men ved ik helt endnu hvad der skal være i den. Evt et billede af vores 3 børn eller måske bare en masse sætninger og citater om kærlighed eller evt. et af de der hjemmelavede gavekort, hvor man har en "gave" til hver måned i et år.

Derudover har jeg købt et dørskilt hvor der står Familien Nielsen, men det får han når jeg holder min "tale". (Jeg holder ik tale, for det er bare ik mig, men rejser mig da og siger tak til vores forældre og siger at jeg elsker ham og skåler for ham).

Jeanne

0

Del dette indlæg

Ih, jeg er glad for at der er nogle der tager dette emne op for selvom der er over 2 måneder til vores bryllup er jeg gået i tænkebox når det kommer til den morgengave.

Min elskede komne mand går ikke med smykker, hvilket heller ikke gør mig noget, men han vil gerne have et nyt ur (har han fortalt mig ;) ) men eftersom at jeg allerede i de 7 år vi har været sammen har foræret ham 3 ure, så syntes jeg at den ide er lidt brugt nu...og det med billederne, det er ikke mig og ved heller ikke lige hvor vi skulle have dem i hytten!??

Han er total tekniknørd...og af den grund er hans højeste ønske den nye Iphone (altså en ipod, telefon, computer osv. i lommestørrelse) - nåh ja, den koster vel også kun imellem 3-4-5000 kr. når den engang udkommer her i DK :bearhug:

Og første gang han læste om den var det da også det første han sagde; "Hey, skat...den her ønsker jeg mig i morgengave..." (sagt med et smil og en vis viden om at de penge har jeg ikke lige liggende)

Jeg har tænkt mig (hvis jeg kan holde mig fra at købe alle de ting som jeg gerne vil have til mig selv :cheerleader3: ) at sådan en skal han have...Han regner bestemt ikke med det (pga det med pengene) men hvis det er det han ønsker sig så er det det han skal have...

Findes der noget bedre end at overraske den man elsker!?? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har langt om længe fået den købt... hans meget store ønske var et Tom Kristensen ur, men det er jo lidt peberet såååee jeg var lige lidt i tænkebox... men nu glæder jeg mig enormt til at se hans ansigtsudtryk når han lukker op, for det vneter han bestemt ikke :thumbsupsmileyanim:

post-7300-1183410271.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg giver ham et D&G-ur, også selv om jeg for 2 år siden gav ham et i julegave. Det her mere eksklusivt og noget smartere.

Jeg har givet 2500 kr for det. Butikken gav mig en indgravering i uret med uden ekstra beregning, men da jeg ikke er HELT sikker på, at han vil beholde det, venter jeg med graveringen.

Her er et billede af det. Det skal lige siges, at billedet slet ikke yder det retfærdighed. Det er for fedt i virkeligheden :iloveyou:

post-23150-1183832479.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer lidt en playstation 3, men det ender jo nok med at han selv køber den inden. Han vil nemlig viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirkelig gerne have den. men må lige huske på den med aktien i vin.

0

Del dette indlæg

ja, min kærste har længe plaget om at få et tredje familiemedlem i form af en golden retriever...så jeg har besluttet at det skal han have i morgengave af mig. Så kan denne lille guldklump daglig minde ham om mig og vores forhåbentlige fantastiske dag...

0

Del dette indlæg

hej da min mand og jeg begyndta at kæreste skrev vi kæreste breve... så vi har en bunke kæreste breve hver min bunke fra ham er dog noget mindre men dog en bunke jeg har så søgt lidt på at få alle disse breve samlet i en bog så vi altid kan slå op og se hvad vi skrev dengang fpr 6år siden sådan som det er nu ligger de bare i en kasse og en mappe ja det er jo så mine fra ham der kan være i en mappe dem til ham skal der bruges en kasse til. så det skal han have samt et dørskildt med vores nye navne vi giver så også hinanden en tatovering hver ikke ens men med et tegn i begge så man kan se de høre sammen hvis man kigger godt efter tror det bliver et S jeg giver ham så en lille gave hver måned såsom en biograf tur eller en middag på en dejligt sted. ville have givet ham boudoir billeder men han sagde at han ville blive ked af det da han kun ville tænke på at der var andre der havde set mig nøgen og det ville tænde ham af istedet for on så det har jeg droppet. men det var lidt fra mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søren og jeg elsker at rejse derfor får han et verdenskort i ramme, som der kommer nåle i for alle de steder vi har været. Der kommer så til at være en ekstra nål i Paris, hvor jeg har købt to flybilletter til (til en jule-hyggetur) Så må vi se hvornår han opdager den ekstra nål :blush:

Derudover har jeg købt en stak rejsebøger til forskellige steder hvor vi gerne vil hen.

På rammen kommer der til at stå følgende: Jeg vil rejse, elske og leve sammen med dig!

Jeg fik desuden taget boudoirbilleder på min polterarbend som han også får.

:thumbsupsmileyanim: Anne

0

Del dette indlæg

Har I tilgengæld forslag under 1000? :iloveyou:

Der hvor jeg skal have taget billeder (Svendborg) skal jeg give 925 kr for 8 billeder str. 13x18 i mappe.... Og det synes jeg er rimelig billigt..

Man kan også få 6 stk. til 795 kr eller 4 stk. til 695 kr.. Der er masser af vlagmuligheder, hvis du skal have taget billeder..

:denmarkflag:

hva hedder den fotofgraf???

0

Del dette indlæg

Hvor er der super mange gode forslag og ideer herinde.

Jeg har før vi fik barn, fået lavet et billede af mig til ham - og det hænger i vores soveværelse. Jeg synes ikke jeg vil få lavet noget af Malthe (min dreng) og jeg - for jeg håber vi skal have et barn mere på et tidspunkt - og synes så at hvis man laver sådan noget, skal alle børn være med!

Vi spiller begge golf - så måske det skal være noget med det. Kæresten drikker desværre ikke meget vin - men eller havde jeg købt sådan en aktie - det er da en super ide!

Han er også fan af Tottenham - så måske jeg skal undersøge om det skal være noget med en hjemmebanekamp - vi har bare været i London og det er sikkert meget dyrt.. Nå men jeg tænker videre - men følger lige med herinde - og skal nok skrive hvad det bliver til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er temmelig tom for ideer, og vi har besluttet at spare, da vi alligevel får så mange andre gaver.

Jeg har derfor købt et par boxershorts, hvor jeg broderer vores monogram på. Ved han vil grine meget af det.

Derudover skriver jeg hvor meget han betyder for mig, da jeg ikke kan holde tale for ham.

0

Del dette indlæg

Det er godt nok mange gode idéer at hente her.

Jeg havde oprindeligt tænkt på bodouir billeder, men jeg har simpelthen ikke selvtilliden til det. I stedet får min søde vejrtossede kæreste vejrstation mm fra OBH Nordica. Det er noget han har ønsket sig i mange år, og der er en hel serie, så der kan suppleres op til jul og fødselsdage.

Jeg tror egentlig han havde satset på, at vi kunne ønske os serien i bryllupsgave, men jeg har fået overbevist ham om, at det vil være helt oplagt at han ønsker sig det, når nu han fylder 30 næste år :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min oprindelige tanke var at give ham et ur fra Christina London design, som han havde forelsket sig i, men så besluttede vi os for at tage en uge til Gran Canarie efter brylluppet og istedet kun give en lille gave til ca. 500 kr. så nu er jeg fuldstændig tom for ideér.

Synes mange af jeres gaver er rigtig gode - men der er da ikke rigtig nogle under 500 kr.

Men har i måske et forslag eller to ville jeg være glad :cheerleader3:

Henriette :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg er også i syv sind mht. morgengave, men jeg regner med at købe en Mont Blanc kuglepen til ham hvor jeg får indgraveret noget på. Så vidt jeg ved er det omkring 2000 kr. Men jeg synes det er svært at finde noget godt.

Hvad synes I om den ide?

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer