:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min dejlige gom skal have:

-en slipsekæde jeg selv har designet i sølv og der er graveret hans nye navn og dato på. (dette er mest af hensyn til mig selv, da jeg gerne vil give ham noget han kan gemme.

-En tur i en farai og en korvette hvor han selv får lov at køre. Jeg ved bare han bliver vildt glad, og vil mindes dette rasten af livet.

Glæder mig til at se ham i hovdet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kommende mand skal have en kalender i morgengave. :biggrin:

Vi skal giftes den 28. marts 2009, så kalenderen skal gå fra april til april og ikke fra januar til januar. Hver måned den 28. venter der ham en lille overraskelse.

I feltet hvor der normalt er månedens billede - laver jeg et par ledetråde til hvad overraskelsen nu kunne være. Hvis den 28 er en hverdag, kunne det f.eks. være en tur i biografen, eller hans livret til aftenmad. Når den 28 er i weekenden, skal det være noget lidt mere specielt!

Det er en billig løsning og så synes jeg det er lidt personligt.

Håber der er andre som kan bruge ideen - fortsat god jagt på det helt rigtige.

:bearhug:

Knus Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kommende mand skal have en kalender i morgengave. :biggrin:

Vi skal giftes den 28. marts 2009, så kalenderen skal gå fra april til april og ikke fra januar til januar. Hver måned den 28. venter der ham en lille overraskelse.

I feltet hvor der normalt er månedens billede - laver jeg et par ledetråde til hvad overraskelsen nu kunne være. Hvis den 28 er en hverdag, kunne det f.eks. være en tur i biografen, eller hans livret til aftenmad. Når den 28 er i weekenden, skal det være noget lidt mere specielt!

Det er en billig løsning og så synes jeg det er lidt personligt.

Håber der er andre som kan bruge ideen - fortsat god jagt på det helt rigtige.

:bearhug:

Knus Anja

Rigtig, rigtig god idé, Anja! Det tror jeg at jeg vil overveje at kopiere selvom jeg allerede har købt morgengave, som er 2 stk. sæsonkort til Parken. Den ene er til mig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger!

Jeg har købt den nye iPod (16 gi) til min tilkommende :blink:

Ved godt at det måske ikke er så romantisk, men ved at det virkelig er noget som han vil blive glad for - meget mere end et smykke, som jeg også først tænkte.

Og - igen - uromantisk - så er der sat et byttemærke på. ;)

Mange knus

:thumbsupsmileyanim:

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søren får to ting af mig og jeg kan efterhånden ikke finde ud af hvad der er den bedste :blink: Første gave er en sort læderlænestol med en fodskammel til. Den er SÅ grim - og han kommer til at ELSKE den! Ikke mindst fordi han aldrig i sit liv vil kunne forestille sig at jeg giver ham sådan en. Den anden gave er boudoirbillederne jeg fik taget tidligere på ugen, som er SÅ flotte! Glæder mig enormt til at give ham hans gaver :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Min mand gav mig et Calvin Klein guld ur, det er bare så smukt!

Jeg gav ham en tilmelding til H C Andersen marathon - det er hans første marathon, og han har haft meget svært ved om han nu kunne gennemføre en, men han vil bare så gerne. For resten af pengene gav jeg også ham et ur :-)

//Mathilde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gav min mand nogle ret så flotte (hvis jeg selv må sige det :bearhug: ) boudoir-billeder i morgengave.

Af min mand fik jeg derimod en splinterny Fiat 500 - altså en af de nye. Det er en rigtig tøsebil, og jeg eeelsker den virkelig. Har dog stadig ikke helt fattet, at han rent faktisk har foræret mig en bil. Synes han er fuldstændig sindssyg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er blevet gift...

Jeg gav min mand et nyt sæde til hans engelske veteran-motorcykel + en pakkekalender med en gave til hver "bryllupsdag" i de første 12 måneder, vi er gift.

Jeg fik et par perleøreringe + en perlehalskæde (på forhånd - jeg havde det på til brylluppet), og så fik jeg et antikt Bornholmerur på vores bryllupsmorgen.

Skønne gaver, er vi enige om!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

På dagen for brylluppet får min mand et par manchettknapper som jeg som teenager 'lånte' i min mors smykkeskrin og gik med selv. (Jeg var vist lidt flippet i en periode :cheerleader3: ) De betyder frihed for mig af en eller anden mærkelig grund og jeg synes min mand gør det nemt for mig at føle mig fri.

I morgengave der er planen at købe en Peak performance ski jakke til ham, han ønsker sig den brændene men synes så også at 4000,- for en jakke er mange penge. Han har talt om den lige så længe vi har kendt hinanden, så den glæder jeg mig til at give ham.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er godt nok meget i tvivl. Vi er typerne, der køber de ting vi vil have, og føre de drømme vi har ud i livet. SÅÅÅ..... Jeg har en idé:

Ok jeg er lidt pladder-romantisk. Vi giver forholdsvis billige gaver, da de skal have symbolsk værdi. Jeg har tænkt mig at give ham tre flasker champagne (bliver alligevel nok lidt dyre, da de skal kunne holde sig). Den første åbnes til kobberbryllup, den næste til guldbrylluppet, derefter til diamantbrylluppet. Tro I den vil falde i god jord? Jeg tænker bare, at så viser man da, at man virkelig mener det her ægteskab!!

Er det for plat?

Ej det er bare alletiders ide! :thumbsupsmileyanim: Den hapser jeg, men ændre den nok til vin istedet for da min forlovede er helt vildt glad for rigtig gode vine som ripasso og amarone, og de plejer nok at kunne holde sig! Tror jeg vil lave det som en lille kurv sammen med nogle vinglas måske med gravering! og et dør skilt med vores nye familie navn. Så bliver det lidt en troskabs erklæring på vores ægteskab:-) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt dette sæt nøgleringe med gravering.

post-33221-1239613023.jpg

Også tror jeg, at jeg får lavet et navneskilt med teksten: Familien Høyer.

Så er vi fremtidssikret, når vi starter vores egen familie - som forhåbentligt bliver snart :cheerleader3:

Ej hvor er de søde de nøgleringe, hvor har du købt dem henne?

Jeg overvejer stadig min ide, jeg havde egentlig tænkt på at bestille en til at male et portræt af os, ud fra det billede vi har inde på vores planlægningstråd. Kunstneren maler i en syrealistisk stil, som jeg er helt vild med. Jeg skal bare tage mig sammen til at ringe og tjekke priser. Derudover har jeg overvejet en oplevelsesgave, så som en dykkertur

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har bestilt dette sæt nøgleringe med gravering.

post-33221-1239613023.jpg

Også tror jeg, at jeg får lavet et navneskilt med teksten: Familien Høyer.

Så er vi fremtidssikret, når vi starter vores egen familie - som forhåbentligt bliver snart :cheerleader3:

Ej hvor er de søde de nøgleringe, hvor har du købt dem henne?

Jeg overvejer stadig min ide, jeg havde egentlig tænkt på at bestille en til at male et portræt af os, ud fra det billede vi har inde på vores planlægningstråd. Kunstneren maler i en syrealistisk stil, som jeg er helt vild med. Jeg skal bare tage mig sammen til at ringe og tjekke priser. Derudover har jeg overvejet en oplevelsesgave, så som en dykkertur

Jeg har købt dem her. Jeg har kke modtaget dem endnu, så jeg kan ikke sige noget om kvaliteten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har bestilt dette sæt nøgleringe med gravering.

post-33221-1239613023.jpg

Også tror jeg, at jeg får lavet et navneskilt med teksten: Familien Høyer.

Så er vi fremtidssikret, når vi starter vores egen familie - som forhåbentligt bliver snart :cheerleader3:

Ej hvor er de søde de nøgleringe, hvor har du købt dem henne?

Jeg overvejer stadig min ide, jeg havde egentlig tænkt på at bestille en til at male et portræt af os, ud fra det billede vi har inde på vores planlægningstråd. Kunstneren maler i en syrealistisk stil, som jeg er helt vild med. Jeg skal bare tage mig sammen til at ringe og tjekke priser. Derudover har jeg overvejet en oplevelsesgave, så som en dykkertur

Jeg har købt dem her. Jeg har kke modtaget dem endnu, så jeg kan ikke sige noget om kvaliteten.

Tak for linket, og nu har jeg altså tyvstjålet din ide :cheerleader3: , for synes den var så sød, så skal jeg bare gøre op med mig selv, hvad jeg ellers skal give

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har egentlig aftalt ikke at give morgen gaver, men skulle vi finde noget på vores bryllups rejse, så kan vi købe det der, mere for at spare på budgetet.... men men, jeg har nu købet en til min tilkommende alligevel.

Jeg har bestilt en sponsor billet til Dalai Lama i slutningen af maj, hvor han kommer til at sidde helt oppe foran...

min forlovede er buddhist, så den oplevelse skal han have med, at opleve sin Guru på helt tæt hånd..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer