:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min kæreste fylder 40 dagen før, så der får han nok et ur - han er urtosset. Som morgengave giver jeg ham en tur ned og se Formel 1. Det er han nemlig også helt tosset med. Så jeg sætter en lille racerbil på hans pude om morgenen :thumbsupsmileyanim:) Så håber jeg at han bliver rigtig glad. Der er et par andre fyre som skal med på turen til næste år, så det bliver lidt af en herretur oveni. Så kan det næsten ikke bliver bedre, hva :-)

0

Del dette indlæg

Jeg er pt. ude i at købe en Johnny Walker Blue Label Whiskey til ham, og evt. nogle flot´te glas til.

Han elsker Whiskey og har talt om netop denne længe, den koster vist ca. 1200,-

Ellers kunne det blive en dag som racerkører el. lign.

0

Del dette indlæg

Min h2b (hobby-2-be) og jeg har talt om en ret alternativ model.

I fællesskab køber vi en picnic-kurv som vi så på skift fylder med godter når vi slæber hinanden med til noget vi godt ved den anden ikke er så meget for. For mit vedkommende er det fiskeri og for hans er det rideturer.

Så hygger vi os "ude i marken"...

Mvh

Karen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har I bare en masse gode gaveidéer! :boohoo::cheerleader3:

Jeg skal giftes med manden der har alt - og lidt til ;) Så det er lidt svært at finde på noget...

Tror at det ender med en andel i et whiskyfad, for han elsker whisky!

Så der var andre der havde gjort det samme - og tænkte på om I har nogen gode råd eller noget jeg skal være opmærksom på?

Har tænkt mig at købe en andel på whiskyowner.com - de virker rimeligt seriøse.

Kom gerne med erfaringer :bearhug:

Køber nok også en sølvkæde han kan bruge til sin vielsesring, ellers ender den bare i lommen når han skal lave fysisk arbejde ()()

/Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand (ja lidt sjovt at endelig kunne kalde ham det!) havde ingen ønsker. Han sagde at han havde alt hvad han kunne ønske sig. Sødt ikke?

Jeg var derfor nødt til at være lidt kreativ. Han går ikke med smykker el. ure, så jeg var lidt på herrens mark...

Da jeg har taget hans efternavn, gav jeg ham et skilt til huset hvor der står vores navne og vores nu fælles efternavn.

Jeg gav ham også et æbletræ der skal plantes i haven. Mest fordi han elsker æbler, men synes tanken er lidt sjov at vi plantede et træ da vi blev gift, som forhåbentlig kna give lidt "afkast" hvis I fordtår hvad jeg mener...

Af ham fik jeg 2 billetter til Britney Spears koncert i Parken til Juli. Han gider ikke selv sådanne koncerter, så han havde arrangeret at min søster tager med mig. Hyggeligt med en dejlig tøsetur!

0

Del dette indlæg

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

Her har jeg besluttet at jeg får taget nogle gode billeder af mig selv og vores søn og så køber jeg en kalender, hvor der skal være en lille (eller stor alt efter ugedagen) overraskelse hver d. 26 i måneden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gav min mand et Leatherman multitool (han havde et i forvejen, som han ALTID gik med, men syntes bare, han trængte til et nyt)... Og så fik han et digitalkamera - hvilket heldigvis kom som en total overraskelse for ham! Havde nemlig min far til at købe det i ugen inden brylluppet, for at manden ikke skulle gætte, hvad han skulle have...

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt og tænkt, og i dag har jeg ENDELIG fundet min kommende mands morgengave..

Måske lidt plat, men jeg har bestilt en uge i et LUKSUS sommerhus, vi har nemlig ferie i ugen efter brylluppet.. :iloveyou:

Må jeg være fræk og spørge hvad du skal af med?

sorry.. havde ikke set dit spørgsmål.. Jeg skal gi 4000 med depositum igennem sol og strand.. Det er uge 35, så der er højsæsonen slut :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt og tænkt, og i dag har jeg ENDELIG fundet min kommende mands morgengave..

Måske lidt plat, men jeg har bestilt en uge i et LUKSUS sommerhus, vi har nemlig ferie i ugen efter brylluppet.. :iloveyou:

Må jeg være fræk og spørge hvad du skal af med?

sorry.. havde ikke set dit spørgsmål.. Jeg skal gi 4000 med depositum igennem sol og strand.. Det er uge 35, så der er højsæsonen slut :iloveyou:

Ok tak for det :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg giver min kommende et Solar armbåndsur med en personlig gravering indeni... og så vil jeg lave en hilsen til ham på dvd. Ligeså meget fordi at jeg ikke er god til taler (har meget åbne tårekanaler) og så kan jeg fortælle ham lige hvad jeg vil uden at skulle bekymre mig om at det er for andres øre :iloveyou:

post-35364-1249321845.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gav min mand et klippekort til de næste 12 måneder hvor han får en ny overraskelse hver måned.

Vi vil gerne til at have børn så derfor fik han også en bog der hedder "Far på færde" og en graviditetstest, sådan lidt for at sige nu kan vi gå igen ;).

Desuden fik han en flaske portvin.

Af ham fik jeg en super sød ankelkæde hvor det er små guldhjerter der er lænket sammen hele vejen rundt. :)

0

Del dette indlæg

I mit hovede er der noget der siger mig, at en morgengave skal være noget man kan have resten af sit liv....et minde for dagen...men det er jo mit syn på det...

Alt er jo relativt, afhænger af øjnene der ser... :cheerleader3:

Knus Nanna :thumbsupsmileyanim:

Præsis Nanna

Netop derfor skal min kæreste have en tatovering i morgengave.... Han har nogle stykker i forvejen og er rigtig glad for dem. Og bonus er at jeg finder hans tatoveringer vildt sexede, så det bliver en gave til os begge.

Ud over det har jeg også tænkt på at få taget nogle stilfulde billeder af mig og min krop ;0)

0

Del dette indlæg

Hov, her vil jeg da også lige være med :thumbsupsmileyanim:

Min kommende skal have en tur til næste års Le Mans, så bliver det samtidig vores sommerferie, og så køre vi selv derned... Glæder mig så meget til at give ham det, han har aldrig været dernede, og han er meget bidt af biler og ser altid Le Mans i tv :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi synes hurtigt det kan blive dyrt og mange penge at skulle af med på én gang, så vi har snakket om, at vi hver skal planlægge noget hver anden måned i et år...

Altså, han har f.eks. de ulige måneder og jeg har de lige, og så skal man hver især, til morgengaven have besluttet hvad der skal ske de forskellige måneder... Det kunne være en tur i biografen, ud at spise, minicruise, en tur til hovedstaden og i tivoli (er fra det mørke jylland), alle sådan nogle ting... :cheerleader3:

Desuden får han en sanger på dagen der kommer og synger to sange til ham, og overvejer nu oss' en lille smule at få taget et par billeder.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

God tråd :cheerleader3:

Går med lidt forskellige idéer, så skal bare lige vælge...nogle flotte billeder af mig;-) Sikker på ham vil elske dem. Men overvejer også at give ham et motorcykelkørekort, for han har i årevis talt om, at det ville han rigtig gerne tage, men han får ikke gjort noget ved det..

Damm det er svært, for vil gerne vælge noget han bliver rigtig glad for og kan mindes. Nå, godt der så er et par måneder endnu at tænke i;-) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min kæreste mistede for en del år siden sin Mont Blanc kuglepen som han var rigtig glad for og har tit talt om at han ville have en ny, men blvier ved ikke at få gjort noget ved det. Så han skal selvfølgelig have en ny Mont Blanc med bryllupsdatoen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer