:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Har I tilgengæld forslag under 1000? :rolleyes:

Til min poldeaben fik jeg et dildo party og købte et par små sager til Jesper http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

så jeg har tænkt at ge Jesper en go gang :bearhug:

Det koster ihvertifaldt under 1000 kr det er nemligen gratis , spoj til side :respekt::bearhug:

Vi har tænkt at ikke give hinanden gaver da bryllupet koster endel så vi vill hellre købe noget senere til hinanden

når det er noget vi mangler .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk hvor har I nemme mænd. Hvad så med min kæreste? Hvad skal jeg dog stille op med ham. Det er helt håbløst, for jeg har ikke så mange penge at gøre godt med.

Han er virkelig manden der har alt. Hvis han mangler noget, koster det sandsynligvis ikke over 50 kroner, og så går han selv ud og køber det. Især hvis han kan finde det på tilbud til 40 kroner ;-))

Han er MEGET jysk, så alt hvad der er smart, lækkert og dyrt tiltaler ham ikke, for han tænker bare på, hvor mange penge det har kostet

Han går ikke med smykker og har et ur han er glad for

Det eneste aktive han drømmer om er paintball og det ordnes sandsynligvis til hans polterabend

Han interesserer sig for bøger, computere og fodbold. Han har ALT for mange bøger, fordi det er det eneste han får i gave, fordi folk ikke kan finde på andet, og han når aldrig at læse dem. Computeren tør jeg ikke købe noget til, og fodbold? tjaaaah en billet til en AGF kamp er lidt tamt!

HAn er absolut ikke metro, så alt med wellness ville ikke tiltale ham.

Han går bare i det hele taget ikke op i materielle goder, hvilke. Hvad I alverden skal jeg dog finde på???

Det nærmeste jeg kan finde på er en tur til Manchester og se yndlingsholdet på hjemmebane, men kan ikke finde billige flybilletter til Manchester. SUUUUK

0

Del dette indlæg

Suk hvor har I nemme mænd. Hvad så med min kæreste? Hvad skal jeg dog stille op med ham. Det er helt håbløst, for jeg har ikke så mange penge at gøre godt med.

Han er virkelig manden der har alt. Hvis han mangler noget, koster det sandsynligvis ikke over 50 kroner, og så går han selv ud og køber det. Især hvis han kan finde det på tilbud til 40 kroner ;-))

Han er MEGET jysk, så alt hvad der er smart, lækkert og dyrt tiltaler ham ikke, for han tænker bare på, hvor mange penge det har kostet

Det eneste aktive han drømmer om er paintball og det ordnes sandsynligvis til hans polterabend

Han interesserer sig for bøger, computere og fodbold. Han har ALT for mange bøger, fordi det er det eneste han får i gave, fordi folk ikke kan finde på andet, og han når aldrig at læse dem. Computeren tør jeg ikke købe noget til, og fodbold? tjaaaah en billet til en AGF kamp er lidt tamt!

Han går bare i det hele taget ikke op i materielle goder, hvilke. Hvad I alverden skal jeg dog finde på???

Det nærmeste jeg kan finde på er en tur til Manchester og se yndlingsholdet på hjemmebane, men kan ikke finde billige flybilletter til Manchester. SUUUUK

Er der ikke en hjemmelavet gave du kan give ham? Jeg tænker på du f.eks kunne male et maleri eller lave en kollage eller et eller andet personligt. Ud fra den beskrivelse du giver kan han måske godt gå hen og blive rigtig ked af en dyr gave.

:rolleyes:

Annika

0

Del dette indlæg

Rig gode ide, men jeg har ingen evner i den retning :-(((

Er der ikke en hjemmelavet gave du kan give ham? Jeg tænker på du f.eks kunne male et maleri eller lave en kollage eller et eller andet personligt. Ud fra den beskrivelse du giver kan han måske godt gå hen og blive rigtig ked af en dyr gave.

:rolleyes:

Annika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at give min kommende noget så usexet som en ny cykel i morgengave... Jeg er nemlig pænt træt af at han bliver ved med at låne min! ;) Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om det måske alligevel er liiige en tand for praktisk...? Jeg mener, jeg ved han vil blive helt enormt glad for det, og det er jo noget han vil bruge hver dag, men mon han bliver skuffet...? Han går nemlig hverken med ur eller andet, og boudouir billeder er helt udelukket... Jeg vil bare gerne give ham noget han bruger jævnligt...

Hilsen,

Praktiske Gris (a.k.a. Romantikdræberen...)

0

Del dette indlæg

Nu er jeg langt om længe kommet i tanke om en mulig morgengave til min elskede, men vil gerne lige høre, om det er helt åndssvagt :cheerleader3:

Min kæreste er whiskey-entusiast på hobbyplan - dvs i det små. I går faldt jeg så over en noget speciel whiskey (en japaner). Ville det være helt tosset at give ham sådan en flaske? Han ville aldrig nogensinde selv bruge så mange penge på en whiskey...

0

Del dette indlæg

Jeg er også meget på bar bund

Min kæreste har ur og er slet ikke til smykker.

Men er heller ikke til dyre biler eller helikopter, vi er i gang med at bygge hus og det er det eneste der interesserer ham i øjeblikket.

Vi skal ikke på bryllupsrejse fordi vi er igang med huset, havde overvejet, at overraske

ham med en miniferie til Rom eller Paris men tror han vil sige vi skal bruge pengene på huset istedet.

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :cheerleader3:

Ideér bliver modtaget med kyshånd :cheerleader3:

Vi er også igang med at bygge hus, jeg gav ham engang et ur ingraveret bagpå, han går aldrig med det, det ligger i skuffen.Så jeg ved heller ikke hvad jeg skal give ham. Ikke billeder, min nevø har deres hængende i stuen :cheerleader3: men jeg ved han er meget interesseret i hellikopter har ønsket sig en tur siden han var 7 år siger hans mor så det bliver nok det. *S*
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg langt om længe kommet i tanke om en mulig morgengave til min elskede, men vil gerne lige høre, om det er helt åndssvagt :)

Min kæreste er whiskey-entusiast på hobbyplan - dvs i det små. I går faldt jeg så over en noget speciel whiskey (en japaner). Ville det være helt tosset at give ham sådan en flaske? Han ville aldrig nogensinde selv bruge så mange penge på en whiskey...

Nej, det er ikke helt åndssvagt, det tror jeg da han ville blive glad for!! Min kæreste er også whiskey-entusiast, men han ville godt bruge så mange penge på en whiskey (uden at vide, hvor mange penge vi snakker om :))

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Jeg har valgt at give min kommende mand, noget så "personligt" som en selvrensende babermaskine.... ;)

En BRAUN 8595 activator, nedsat fra 2000 kr til 999! Syns at det har været svært at finde en personlig gave, da mænde (min mand) ikke går med smykker. Dog har jeg valgt at give ham en tatoo... dem har han jo nogle stykker af, så det må være den personlige gave fra mig til ham :)

Ugen før vores brylup fylder han desuden 30, og har der besluttet mig for at forkæle ham med et IPOD.

BRAUN´en købte jeg hos KOP & KANDE

God jagt til alle jer andre brude -og husk, vi har jo hele livet til at forkæle vores mænd! :cheerleader3:

kh.

Tina

0

Del dette indlæg

Hejsa,

fed tråd - jeg har godt nok selv været i syv sind og hvad jeg skulle give. Men nu har jeg lige fået gaven i hus: jeg har købt et maleri på Lauritz.com som bare er superflot. Har lige fået det hjem i dag og det er bare endnu federe end på billederne. Ud over at det er noget vi vil have resten af livet så er det også noget jeg får glæde af.

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Hvis manden er til vine og sydens sol vil jeg foreslå en aktie i Château de Haux i Frankrig.

Hvis man er aktionær får man tilbud på deres vine (rigtig gode vine) - mulighed for høstferie - leje af ferieboliger i forbindelse med slottet.

www.haux.dk

Mvh

Rikke

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er stadig i syv sind, til gengæld har jeg fundet på en aftenpakke - et vaskeægte kærestebrev, et stykke af hans yndlingsnougat og en mini flaske vin, som jeg ligger under dynen til ham og som han så kan nyde inden han skal sove, natten inden vores bryllup....

0

Del dette indlæg

De hedder nu Apple men pyt skidt :cheerleader3:

Jeg er nogenlunde ved at spore mig ind på morgengave. Vi mødtes jo til Star Wars premieren i 2005 - så jeg faldt over et billede på Ebay af Yoda i sådan retro stil. Det skreg bare DAVIIIIID så ja - jeg håber jeg vinder auktionen.

Og så får han filmene (4, 5 og 6) på DVD da vi kun har dem på VHS og det jo ligesom passer ind i temaet.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Min kæreste har altid drømt om at få nogle af sine tekster udgivet på tryk, og nu har jeg fundet et forlag der udgiver ALT, så vil prøve at samle nogle af hans tekster og se hvad muligheden er for en novellesamling. Forsiden skulle være et af de billeder han selv har taget. Jeg tror han vil blive rigtig glad og stolt.

Hvis det ikke lykkedes så må et maleri eller noget andet personligt være oplagt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Vi har valgt at gøre noget anderledes til morgengave. Vi finder her især på seks ting man kan lave og så skiftes vi til at arrangere dette hver måned. Det behøver jo ikke at koste noget. Man kunne fx arrangere en skovtur eller en tur til Skagen og Grenen. For ganske få penge kan man jo få en hyggelig og romantisk eftermiddag eller aften.

Ideen fik jeg faktisk herinde af en, men kan ikke huske hvem og hvor!

Knus Line

0

Del dette indlæg

Det eneste jeg har overvejet er en michelin-stjerne restuarant et eller andet sted i europa, min kommende mand er kok, og går meget op i god mad, så det ender nok med sådan noget...

Det var alligevel noget af en gave! Hans egen Michelin restaurant :lol: Sorry, jeg kunne ikke lade være :loveboard:

I øvrigt en god idé til en gave, som han vil sætte stor pris på, og som du også får noget ud af...

Jeg overvejer kraftigt at købe disse solbriller fra Police til ham i morgengave. Vi skal på ferie ugen efter brylluppet til Mallorca og han har ikke rigtig nogen ordentlige solbriller. Jeg aner nemlig ellers ikke hvad jeg skal finde på...

Kram

Melanie

De er for fede! Hvor meget koster de? Min kæreste har aldrig ejet et par ordenlige solbriller - altså lige bortset fra de der næsten ægte RayBans han købte for 100 kroner på roskilde Festival sidste år... :thumbsupsmileyanim:

De koster mellem 1000 og 1500 kr alt afhængig hvilken farve og type stel det skal være.

Kram

Melanie

Tak for det - dem skal jeg vist lige kigge lidt på... Det ville være oplagt med Police eller Sting briller, da han er jordens største Sting/Police fan :loveboard:

Jeg er stadig i syv sind, til gengæld har jeg fundet på en aftenpakke - et vaskeægte kærestebrev, et stykke af hans yndlingsnougat og en mini flaske vin, som jeg ligger under dynen til ham og som han så kan nyde inden han skal sove, natten inden vores bryllup....

Det var da en super idé! Jeg har et sæt manchetknapper, som han skal have på på dagen - dem skal han da have med et kærestebrev og en yndlingsøl til :loveboard:

---

Jeg er også staidg lidt usikker på GAVEN... Jeg har efterhånden fundet mange små ting, men jeg syne sikke rigtigt, der er noget, der siger POWOW!

På dagen får han som sagt et sæt manchetknapper med vores initialer i - lavet af knapperne fra en gammeldags skrivemaskine. Nogle, som min kollegas svigerinde laver.

Derudover har jeg fået syet en lækker forårs/efterårsjakke og en skjorte hos vores skrædder, men det har jeg ikke givet ret meget for, så jeg føler stadig ikke, det helt er nok... Så overvejer jeg at spæde det op med et dørskilt med vores nye navn :loveboard: Det er oplagt - og noget jeg ved, han vil sætte pris på.

Det er så fire ting, som jeg samlet set kun skal give 7-800 kroner for (hurra for gode forbindelser)... Det er reelt nok. Men jeg synes bare ligesom der mangler et eller andet...

Vil gerne give ham en stor ting, som han ville sætte kæmpe meget pris på! Overvejer stadig solbriller eller boudoir fotos - eller den der kalenderagtige ting med 12 forskellige små gaver til hver måned det første år. Der er bare så mange gode bud...

Tror bare jeg jagter videre - og tusind tak for de mange gode forslag!

0

Del dette indlæg

Jeg er helt ude og skide med det her morgengave.... jeg ved simpelthen ikke hvad det skal være... jeg ønsker mig noget så kedeligt som en alliancering, men jeg ønsker mig det virkeligt!!!

Jeg tror jeg vælger en Hummer-tur, finder et fedt ur..(Taq Heur) eller min egen personlige favorit (og DYRESTE!! UHA... :thumbsupsmileyanim:) Et personligt billede af vores lille familie til Michael.... Sådan et her:

post-18292-1180176652.jpg

Se her

Men ved ikke rigtig om han vil synes det er en lige så god idé som jeg synes det :lol:

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også meget på bar bund

Min kæreste har ur og er slet ikke til smykker.

Men er heller ikke til dyre biler eller helikopter, vi er i gang med at bygge hus og det er det eneste der interesserer ham i øjeblikket.

Vi skal ikke på bryllupsrejse fordi vi er igang med huset, havde overvejet, at overraske

ham med en miniferie til Rom eller Paris men tror han vil sige vi skal bruge pengene på huset istedet.

De eneste hint han er kommet med er "du kan bare forære mig et hjørneskab til køkkenet" :cheerleader3:

Ideér bliver modtaget med kyshånd :cheerleader3:

Hejsa,

Hvad med en eller anden lækker design-sag til huset, det ville i hvert fald falde i god smag herhjemme :rolleyes:

Min gemal har lige fået nyt ur i 40 års gave, så den ide er røget. Ellers tænker jeg i teknik - f.eks. en pda eller lign (sej telefon ?) eller en aktivitetstur, som han ville elske (formel 1, rally, helikopter, han er til det hele).

Jeg synes der er meget inspiration at hente i mandebladene - f.eks. euroman. Måske en idé ?

:cheerleader3: kh Louise

Tak. Du er en ENGEL. Designtingen havde jeg slet ikke overvejet. Nu ved jeg lige præcis, hvad jeg skal købe.
0

Del dette indlæg

:bearhug: Ja nu har jeg jo snart været gift i 14 dage, og i morgengave fik jeg den skønneste ring. :heart:

Det er nemlig min forlovelsesring som så sådan ud

post-20894-1181219999.jpg

der er smeltet om til denne ring

post-20894-1181220040.jpg

Og her IRL

post-20894-1181220067.jpg

Og jeg elsker den, for på den måde har jeg stadig min forlovelsesring på mig :boohoo:

Jeg har givet min mand et gavekort til køb af golfkøller og taske, da han gerne vil igang med at spille golf.

Jeg viste simpelthen ikke hvad jeg skulle hitte på idet han har fåe ur, lighter mm. af mig inden for de senere år ()()

Hilsen Solsikken :toot:

0

Del dette indlæg

Jeg har overvejet en skydepram!!!

Ja du læste rigtigt. Men det er noget han gerne vil igang med, strandjagt. Han har jagt tegn og riffel, og han elsker naturen. Så dette ville være en gave KUN til ham og noget som han vil have glæde af resten af livet. Men det er noget specielt, så jeg er ikke helt sikker endnu.

0

Del dette indlæg

Jeg er godt nok meget i tvivl. Vi er typerne, der køber de ting vi vil have, og føre de drømme vi har ud i livet. SÅÅÅ..... Jeg har en idé:

Ok jeg er lidt pladder-romantisk. Vi giver forholdsvis billige gaver, da de skal have symbolsk værdi. Jeg har tænkt mig at give ham tre flasker champagne (bliver alligevel nok lidt dyre, da de skal kunne holde sig). Den første åbnes til kobberbryllup, den næste til guldbrylluppet, derefter til diamantbrylluppet. Tro I den vil falde i god jord? Jeg tænker bare, at så viser man da, at man virkelig mener det her ægteskab!!

Er det for plat?

Hejsa!

Syntes ikke det er plat men er meget i tvivl om hvordan champagnen smager allerede ved jeres kobberbryllup.... Hvis du beslutter dig for ideen skal du ihvertfald købe dem et sted hvor de har 100 % styr på vin så du får nogle flasker der kan gemmes..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer