:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Selv gav jeg min mand et sæt manchetknapper, som han blev meget glad for.

Men af andre ideer kan nævnes:

Oplevelser:

En tur i en ubåd/racerbil/speedbåd/flyver/helikopter.

Faldskærmsudspring/bungyjump/rapelling.

En overlevelsestur

Wellness sammen/spa oplevelse/massage.

Weekendtur evt. med tema som afslapning/storbyferie/kunstferie/tosomhed.

Overnatning på lækkert hotel med champagne og boblebad.

En introduktionstime og/eller udstyr til en sportsgren han gerne har villet prøve.

Selv designe nøglering/slipsenål/smykke m.m. i sølv hos en guldsmed.

Kursus i noget han har villet lære fx. gør-det-selv blikkenslager /vinduesrestaurering /tagtækning/ /husrenovering /etc kursus til ham der lige har købt hus og gerne vil lære at gøre mere selv.

Teater/biograf/koncert billetter til noget han er rigtig glad for - evt. til noget i udlandet med en overnatning incl.

Et motorcykel kørekort

Ting:

Ingraveret nøglering/pengeklips/Mont Blanc fyldepen eller kuglepen/ur/værktøj

Udstyr til en sport han er glad for

Dyrt værktøj som han har ønsket sig

Gavekort til yndlingsbyggemarked eller værktøjsforretning

Ipod/mp3 afspiller

PDA

Bærbar computer eller andet computer udstyr han har ønsket sig

Xbox eller tilsvarende spillemaskine (tror jeg virkelig vil være et hit hos mange mænd)

Computerspil han har ønsket sig

Designer lampe eller lignende ting til hjemmet som han an lide, men ikke har villet ofre på sig selv, fordi det er i den dyre ende.

Ting han har måttet undvære fordi du ikke har brudt dig om dem - fx. en grim hjemmebar i kælderen, en kæmpe computerplads midt i stuen, den store grimme læderstol som han havde før I mødtes og som nu står på loftet.

Gavekort til ugentlig et-eller-andet time det næste år - fx. fitness/tennis/squash/computerkursus/spansk/møbelsnedkeri.

En rejse

Budoir billeder af dig selv

En fransk stuepige/naughty nurse/playboy bunny/etc uniform til dig (...eller til ham, hvis det er det han drømmer om *lol*)

Et jeg-tager-opvasken-25-gange gavekort

Udstyr til haven

Ekstra udstyr til bilen

En lækker mus eller et lækkert tastatur hvis han er meget glad for computeren

Et akvarium

Et gavekort til et kæledyr I måske har talt om at anskaffe jer

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selv gav jeg min mand et sæt manchetknapper, som han blev meget glad for.

Men af andre ideer kan nævnes:

Oplevelser:

En tur i en ubåd/racerbil/speedbåd/flyver/helikopter.

Faldskærmsudspring/bungyjump/rapelling.

En overlevelsestur

Wellness sammen/spa oplevelse/massage.

Weekendtur evt. med tema som afslapning/storbyferie/kunstferie/tosomhed.

Overnatning på lækkert hotel med champagne og boblebad.

En introduktionstime og/eller udstyr til en sportsgren han gerne har villet prøve.

Selv designe nøglering/slipsenål/smykke m.m. i sølv hos en guldsmed.

Kursus i noget han har villet lære fx. gør-det-selv blikkenslager /vinduesrestaurering /tagtækning/ /husrenovering /etc kursus til ham der lige har købt hus og gerne vil lære at gøre mere selv.

Teater/biograf/koncert billetter til noget han er rigtig glad for - evt. til noget i udlandet med en overnatning incl.

Et motorcykel kørekort

Ting:

Ingraveret nøglering/pengeklips/Mont Blanc fyldepen eller kuglepen/ur/værktøj

Udstyr til en sport han er glad for

Dyrt værktøj som han har ønsket sig

Gavekort til yndlingsbyggemarked eller værktøjsforretning

Ipod/mp3 afspiller

PDA

Bærbar computer eller andet computer udstyr han har ønsket sig

Xbox eller tilsvarende spillemaskine (tror jeg virkelig vil være et hit hos mange mænd)

Computerspil han har ønsket sig

Designer lampe eller lignende ting til hjemmet som han an lide, men ikke har villet ofre på sig selv, fordi det er i den dyre ende.

Ting han har måttet undvære fordi du ikke har brudt dig om dem - fx. en grim hjemmebar i kælderen, en kæmpe computerplads midt i stuen, den store grimme læderstol som han havde før I mødtes og som nu står på loftet.

Gavekort til ugentlig et-eller-andet time det næste år - fx. fitness/tennis/squash/computerkursus/spansk/møbelsnedkeri.

En rejse

Budoir billeder af dig selv

En fransk stuepige/naughty nurse/playboy bunny/etc uniform til dig (...eller til ham, hvis det er det han drømmer om *lol*)

Et jeg-tager-opvasken-25-gange gavekort

Udstyr til haven

Ekstra udstyr til bilen

En lækker mus eller et lækkert tastatur hvis han er meget glad for computeren

Et akvarium

Et gavekort til et kæledyr I måske har talt om at anskaffe jer

Med venlig hilsen

Louise

Det var da en fantastisk liste, du lige fik brygget sammen der... :thumbsupsmileyanim:

Jessie

0

Del dette indlæg

Jeg har absolut INGEN idé om, hvad det koster... Men jeg har tænkt at give min kæreste et medlemsskab til en golfklub. Afhængigt af prisen på dette får han også en golftaske med de køller, han mangler. Men jeg frygter, at det er dyrt og ikke mindst besværligt!

Der er flere års venteliste til mange golfklubber og prisen på et aktivt medlemsskab starter tit ved 15.000-20.000 kr de aller, aller billigste steder - og kan komme helt op på flere hundrede tusind kroner i de virkelig eftertragtede golfklubber.

Med venlig hilsen

Louise

Det synes jeg lyder HELT vanvittigt, og valgte derfor at undersøge det, Louise.. Hvad er det for et medlemskab du snakker om der koster så meget?

Nu ved jeg at Malene og Mark bor på sjælland og har derfor fundet priser på sjællandske golfklubber:

Nordsjællands golf center:

Medlemskab 195 for 2007 - dette er hvis man har golfkørekort, har man ikke et sådan kan man tage det - og så bliver medlemsprisen 395kr.

- OG, der er fri tilgang, dvs. mulighed for at tegne medlemsskab.

Nordsjællands Golf Center

Marielyst golfklub:

3500,- i årligt kontigent + der er åben for tilmeldinger.

Marielyst Golfklub

Fredensborg golf club:

275,- i årligt kontigent + der er åben for tilmeldinger.

Fredensborg Golf Club

Såå Malene.. det kan altså godt lade sig gøre for mindre end 15.000kr :balloons:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har absolut INGEN idé om, hvad det koster... Men jeg har tænkt at give min kæreste et medlemsskab til en golfklub. Afhængigt af prisen på dette får han også en golftaske med de køller, han mangler. Men jeg frygter, at det er dyrt og ikke mindst besværligt!

Der er flere års venteliste til mange golfklubber og prisen på et aktivt medlemsskab starter tit ved 15.000-20.000 kr de aller, aller billigste steder - og kan komme helt op på flere hundrede tusind kroner i de virkelig eftertragtede golfklubber.

Med venlig hilsen

Louise

Det synes jeg lyder HELT vanvittigt, og valgte derfor at undersøge det, Louise.. Hvad er det for et medlemskab du snakker om der koster så meget?

Nu ved jeg at Malene og Mark bor på sjælland og har derfor fundet priser på sjællandske golfklubber:

Medlemskab 195 for 2007 - dette er hvis man har golfkørekort, har man ikke et sådan kan man tage det - og så bliver medlemsprisen 395kr.

Marielyst golfklub:

Marielyst Golfklub

Fredensborg golf club:

Fredensborg Golf Club

Såå Malene.. det kan altså godt lade sig gøre for mindre end 15.000kr :thumbsupsmileyanim:

Ej, det var da godt at høre. Vi har en del venner der er golfgale og i deres klubber er priserne meget høje. Det er heldigt at der findes andre muligheder. Så gælder det jo bare om at vælge een de klubber der tager nye medlemmer ind og ikke koster ret meget. Det er jo en knaldgod ide til en morgengave :-)

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med venlig hilsen

Louise

Marielyst golfklub:

Marielyst Golfklub

Fredensborg golf club:

Fredensborg Golf Club

Såå Malene.. det kan altså godt lade sig gøre for mindre end 15.000kr :balloons:

Jamen jamen, Majken!!! Hvor er du bare en skat! Tusind millioner mange gange tak.

Ved du tilfældigvis noget om golfklubben i Smørum?

Det andet løs helt vildt dyrt - også i betragning af, at han kun spiller 5-6 gange om året. Men det kunne jo blive til en del flere, hvis han var medlem.

Endnu engang tak!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har engang givet min kæreste en kalender, og for hver måned havde jeg planlagt en lille ting. Det var picnique, en lækker middag hjemme, en tur i biffen, en tur i la glace, massage osv. på den måde skulle jeg ikke bruge en masse penge på en gang, men lidt hver måned. Han blev så glad, og glædede sig til hver af de 12 små gaver. Måske en ide?

Hvad han skal have i morgengave ved jeg ikke. Kunne godt tænke mig at give ham en andel i en tønde whiskey eller billeder, men vi får se.

AUra

Dette fik min kæreste i julegave. Vildt hyggeligt og en fantastisk idé!!!

0

Del dette indlæg

Jeg fik lavet en mappe med Budoir billeder som jeg fik taget hos Vibeke Borg - kreativ fotografi i ballerup ...hun er kanon dygtig og super behagelig så hun er da varmt anbefalet :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::balloons::bearhug:

Der udover fik min mand sit livs køretur ( som han stadig snakker om ) i en corvette som han blev hentet i og kørt til kirken .........

Det var så fedt at høre at han blev overdrevet glad ....... :bearhug:

post-8850-1172426868.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik lavet en mappe med Budoir billeder som jeg fik taget hos Vibeke Borg - kreativ fotografi i ballerup ...hun er kanon dygtig og super behagelig så hun er da varmt anbefalet :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::balloons::bearhug:

Der udover fik min mand sit livs køretur ( som han stadig snakker om ) i en corvette som han blev hentet i og kørt til kirken .........

Ja, Marie troede at Peter smilte og var glad på grund af, at han skulle giftes... :thanks:

Men så var det på grund af bilen!!!! -HAHA- Den var godt nok også top-fed!!!

:heart:

0

Del dette indlæg

Ja, Marie troede at Peter smilte og var glad på grund af, at han skulle giftes... :thanks:

Men så var det på grund af bilen!!!! -HAHA- Den var godt nok også top-fed!!!

:bearhug:

:td::(GP Malene ....... tror du ikke det var pga begge dele :heart::hug:

0

Del dette indlæg

jeg har også tænkt ret meget på den morgengave for min kæreste er lidt typen, der slet ikke ønsker sig noget. Han går ikke med ur, smykker eller noget i den stil. Billeder tror jeg ikke rigtig er sagen. Eller det vil sige, jo det tror jeg egentlig nok det ville være, men jeg ved ikke helt hvor han vil have dem, for det er ikke noget jeg ville bryde mig om, at andre ser (så måske er det bare mig, der ikke vil give billederne :thumbsupsmileyanim: ).

Nå, men i hvert fald så har jeg tænkt på noget helt andet.

Vi begyndte at tale sammen da vi begge var vilde med samme danske band (og jeg kendte på det tidspunkt ingen, der kunne lide dem), vores første date var til en koncert med føromtalte band og "vores" sang er også en sang af deres. Derfor har jeg så overvejet at skrive til dette band, fortælle dem det hele, og spørge om de ikke vil skrive en hilsen til ham. Evt på noget sort pap med et billede af min kæreste og jeg i midten... Ved det ikke helt.. Nu må jeg se om de overhovedet vil gøre det :)

0

Del dette indlæg

Jeg tror nok jeg har svaret en gang før, men da jeg endnu ikke har besluttet mig, tænker jeg hele tiden på nye idéer og det nyeste påfund er, at jeg måske køber en cykel til ham. Vi så en lækker cykel til 3000kr som han gerne ville have og jeg ved, at han ikke selv tager sig sammen og får købt en.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har brudt traditionerne lidt og giver morgengaverne på dagen.....

Og samtidig har vi været ude og købe dem sammen - så får vi noget vi gerne vil have og noget man kan bruge på dagen!

Thomas får et superlækker ur han har ønsket sig længe og jeg får en fantastisk kæde fra Pandora med en brilliant i...den passer lige til min kjole!

Hilsner

Tinne

0

Del dette indlæg

Ja så er jeg også kommet på bar bund.. Hvad ellers den bedste ide, som han ville vlive helt TOSSET med.... og så kommer hans CHEF (af alle personer) mig i forkøbet.

Min kæreste holder enormt meget med Brøndby, så jeg havde tænkt mig at jeg kunne få alle spillerne til at skrive på en Brøndby-trøje... Det ville være kanon.... Så kommer min kæreste hjem i går efter et møde med chefen... OG SÅ HAR HAN KRA**EDM** fået sådan en... Med alles autografer på.... GRRRR...

Men jeg fik da ret... Min kæreste var vild med den, lå og så på den indtil han faldt i søvn....

0

Del dette indlæg

Jeg har været/er også vildt i tvivl. Jeg har skaffet min kæreste en tur i Ferrari, når vi skal holde bryllup nr 2 i Italien, men da ferrarien tilhører en ven af ven koster det ikke noget, og det synes var lidt billigt sluppet (!!!) for mig. Så nu er jeg gået i gang med at prøve at skaffe en Juventus-trøje med alle spillernes autografer (min kæreste er Italiener og super Juve-fan). Jeg har en bekendt som er fodbold-agent, så der en lille mulighed for at det rent faktisk lykkes, men det bliver svært- så kryds alt hvad krydses kan !! Lykkes det ikke, er jeg nemlig igen på bar bund, for min kæreste går hverken op i hus, have eller smykker.... :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er rigtig svært at finde GAVEN til ham jeg holder allermest af. Jeg ved han ønsker sig et specielt Le Mans ur som er designet i samarbejde m. Tom Kristensen men hip hurra det koster altså bare 6000kr! Det er der desværre ikke plads til i budgettet... Men har istedet tænkt på at give ham en stjernekikkert + en bog om himmelrummet med stjerner og planeter. Det tror jeg han vil synes er vildt spændende og noget han vil kunne få en masse tid til at gå med.... Og det holder sig inden for budgettet på 1000kr, det er bare fantastisk....

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I mit hovede er der noget der siger mig, at en morgengave skal være noget man kan have resten af sit liv....et minde for dagen...men det er jo mit syn på det...

Alt er jo relativt, afhænger af øjnene der ser... :biggrin:

Knus Nanna :)

0

Del dette indlæg

Uha det er godt at høre at det ikke kun er mig der har problemer med det med morgen gave... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er så kommet frem til en mulig løsning... Jeg tror jeg vil give min tilkommende en tatoo ;) Han har et par stykker og en han gerne vil have ændret, og det må man da sige er noget han ikke lige kan skille sig af med ;) Og bare rolig, det skal ikke være mit navn eller noget i den stil han skal have tatoveret !! ;) Men en eller anden fed tusch, det tror jeg klart han vil blive glad for ;)

0

Del dette indlæg

I mit hovede er der noget der siger mig, at en morgengave skal være noget man kan have resten af sit liv....et minde for dagen...men det er jo mit syn på det...

Alt er jo relativt, afhænger af øjnene der ser... :loveboard:

Knus Nanna :thumbsupsmileyanim:

Er det ikke også det folk prøver på at finde?. Jeg synes da, at der er rigtig mange fine ideer til, hvad de forskellige vil give, og alt bliver vel til et minde om dagen? Eller også forstår jeg bare ikke hvad du mener :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alt er jo relativt, afhænger af øjnene der ser... :bearhug:

Knus Nanna :thumbsupsmileyanim:

Er det ikke også det folk prøver på at finde?. Jeg synes da, at der er rigtig mange fine ideer til, hvad de forskellige vil give, og alt bliver vel til et minde om dagen? Eller også forstår jeg bare ikke hvad du mener :bearhug:

:loveboard: Nu skal jeg uddybe det... :biggrin: altså noget man kan have resten af sit liv..eks. et smykke eller lignende...noget håndgribeligt. :bearhug: ..forstår du?? :unsure:

Nogen af forslagene er eks. oplevelser..som man selvfølgelig bærer inden i sig...men jeg personligt, ville hellere have noget konkret...men som sagt, sådan er jeg... ;)

Knus herfra, Nanna :cheerleader3:

1

Del dette indlæg

Alt er jo relativt, afhænger af øjnene der ser... :unsure:

Knus Nanna :lol:

Er det ikke også det folk prøver på at finde?. Jeg synes da, at der er rigtig mange fine ideer til, hvad de forskellige vil give, og alt bliver vel til et minde om dagen? Eller også forstår jeg bare ikke hvad du mener :bestwishes:

:( Nu skal jeg uddybe det... :heart: altså noget man kan have resten af sit liv..eks. et smykke eller lignende...noget håndgribeligt. :bearhug: ..forstår du?? :blink:

Nogen af forslagene er eks. oplevelser..som man selvfølgelig bærer inden i sig...men jeg personligt, ville hellere have noget konkret...men som sagt, sådan er jeg... ;)

Knus herfra, Nanna :bearhug:

Nåå på den måde... Jo nu forstår jeg det :sm: . Skulle lige have det helt på plads. Jeg vil nok også helst have noget jeg kan beholde resten af livet, men på den anden side, hvis jeg fik lige præcis den oplevelse jeg længe havde drømt om (sådan én har jeg dog ikke) så ville den nok være i hukommelsen til evig tid, og så kan man jo altid tager billeder :blink:.. Men jeg forstår godt, hvad du mener nu..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer