:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Min mand elsker også Armani, så jeg har fundet et par manchetknapper :cheerleader3:

post-26034-1200743057.png

De sende desværre kun til USA, så jeg har mailet til hans svigerinde, der pt er udstationeret i USA, så hun køber dem til mig og næste gang manden skal til Danmark så tager han dem med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, der er jo 8 mdr endnu.... - så jeg har god tid til at tænke over det endnu....

Michael er ikke til dyr vin, går ikke med smykker eller ur, ryger ikke, går ikke rigtigt med nøgler, drikker ikke whiskey, og meget mere....

Han er heller ikke til de vilde udfordringer, så som at bruge 3-5000 på at få en tur i en speciel bil, helikopter o.lign.

Godt nok kan han godt lide at spille golf, men ikke alene (og jeg syntes vi får passet ungerne rigeligt end at de skal passes mere, så jeg kan tage med...).

Han er stor Schmeickel-fan - men de tider er jo overstået !!, og da jeg selv HADER fodbold, ville det i mine øjne være forkert at give ham noget jeg selv hader så meget.... (desværre for os begge)

Personligt syntes jeg, at massage/wellness er for kedeligt... - det er sgu ikke "stort" nok til at huske livet igennem......

Boduoir-billederne kunne måske gå an, men er dyrere (i kbh-området) end vi har tænkt os at ofre.....

Men efter at have læst denne tråd igennem, er jeg faldet pladask for manchetknapperne m. monogrammer....

Michael har ofte m.knapper på, både til fest, og når han er ude og spille som DJ - så han vil få rig mulighed for at få dem luftet.. - uden at "glemme" mig.

0

Del dette indlæg

Vi har besluttet at droppe morgengaven.

Vi har strammet budgettet lidt rigeligt i forvejen, og vi blev enige om, at vi jo alligevel får så mange andre ting på dagen.

Så vil vi hellere vente og gøre noget specielt ud af vores 1års bryllupsdag :)

Men jeg tror nu nok jeg alligevel godt kunne finde på at købe en lille ting. Ideen med et dørskilt er slet ikke dum :cheerleader3:

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Hej

Hvis han er til smykker ligger der en super fed smykkebutitkken i vejle (Guldsmedegården) han laver selv smykkerne så man kan selv designe det den man ønsker, der er også mulighed for selv at lave smykket.

Du kan kigge på nettet der er han også.

Rikke

Ved heller ikke selv helt hvad han skal have

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Hvis han er til smykker ligger der en super fed smykkebutitkken i vejle (Guldsmedegården) han laver selv smykkerne så man kan selv designe det den man ønsker, der er også mulighed for selv at lave smykket.

Du kan kigge på nettet der er han også.

Rikke

Ved heller ikke selv helt hvad han skal have

0

Del dette indlæg

jeg er ved at angere en tur til formel1, manden har snakket om han gerne vil se det live i de 11 år vi har værets sammen så mon ikke det er ved at være tiden

har lige i dag aftalt med en af hans kammerater at de skal afsted sammen, men hvor vides ikke helt endnu, men det kommer

han er ikke den vilde smykke elsker

regner også med han får nogle billeder af mig hehe har en veninde som er vildt god til at tage billeder så det kommer ikke til at koste det vilde

0

Del dette indlæg

Det kan godt være vi er mærkelige, men vi har faktisk vaglt ikke at give hinanden morgengave, vi har begge været meget i tvivl om hvad det skulle være, og hvilket prisklasse skal det ligge i, fordi så mange pnege har vi nemlig ikke til det. Vi har faktisk bestemt os at blive tatoveret sammen, Michael kunne godt tænke sig en på underarmen eller få lavet noget mere i den han har mellem skulderbladende, og jeg kunne godt tænke mig at få lavet den om jeg har på min ankel. Så vi har besluttet at det er noget vi skal gøre sammen. Men det bliver nok først til vinter, fordi så har den god mulighed for at hele.

Men synes det faktsik var meget ret med en ting vi kunne lave sammen, og med så et senere minde om det vi har sammen, men bare rolig tatoveringerne skal ikke bære præg af vores bryllup eller forhold. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har engang givet min kæreste en kalender, og for hver måned havde jeg planlagt en lille ting. Det var picnique, en lækker middag hjemme, en tur i biffen, en tur i la glace, massage osv. på den måde skulle jeg ikke bruge en masse penge på en gang, men lidt hver måned. Han blev så glad, og glædede sig til hver af de 12 små gaver. Måske en ide?

Hvad han skal have i morgengave ved jeg ikke. Kunne godt tænke mig at give ham en andel i en tønde whiskey eller billeder, men vi får se.

AUra

Jeg tror jeg ender med at snuppe den her ide med en kalender med 12 ting vi skal..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

:cheerleader3: Hej Lena,

:cheerleader3: Jeg har måske fundet det du søger! :cheerleader3:

Igår var jeg/vi bryllupsmesse på Marienlyst hotel i Helsingør, og i en af de utallige brochure vi fik , var der også en fra kørsels firma...

Deres hjemmeside: www.44444412.dk de skriver at de også har en/eller flere "Hummer´s"..

Håber det kunne være til lidt hjælp..

:cheerleader3: Malene :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Piger ..

Jeg er helt lorst hvad den morgengave skal gå ud på, Anders er ikke sådan en flyvsk person, så tror ikke han ville sætte pris på et faldskærms udspring eller sådan noget lign. han har snakket meget om han godt kunne tænke sig at få en køre tur i en hummér, kender desværre bare ikke nogen med sådan en lækker bil, og har ikke kunne finde nogen...

Men nu sidder jeg og er helt tom, og vil så høre hvad i evt. gir jeres man eller om i har jordens bedste ide...

Fortsat god dag- Lena

Jeg er også lidt traditionel han skal have et ur med indgravering i.

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at give ham et super flot navneskilt til huset! Han glæder sig sådan til at jeg får samme afternavn som ham og vores datter..(bliver i familie med dem, som han siger) og da vi lige har købt hus, og bliver færdige med istandsættelsen lige før bryllupet, syntes jeg det måtte være det helt rigtige..

Tror det skal være guld og så skal der stå Fam. Frisgaard Sørensen med store bogstaver og så vores navne nedenunder.. med plads til flere selvfølgelig :biggrin:

0

Del dette indlæg

MORGENGAVE ??????? pu ha

:smoking: ryger din mand er den perfekte gave en dupont lighter ....... total fed detalje da det er det bedst kvali´og total blærrerøvs agtigt pga lyden. meget mere fin klang ( end zippo )og dem som kender til lyden vender sig om og skal lige se hvem det er der har sådan en sej lighter :thumbsupsmileyanim:

har købt en med/ i guld til ca. 4000,-

Min mand skal ha en tatoo af vores 2 børns håndaftryk :birthday: i morgengave....

God jagt piger :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes også det er super svært, og jeg ved ik engang hvad jeg selv ønsker mig. Jeg har overvejet at købe en memozz, hvis du ik ved hvad det er så tjek det ud på www.memozz.dk, det er en super ide med en slags puslespilsbrikker som du så kan få tilsendt for hvert man har været gift. Men det er bare mere en gave til os begge to. Så jeg havde også overvejet at vi tog bryllupsrejsen som vores gave til hinanden, vi vil nemlig rigtig gerne til Hawaii

0

Del dette indlæg

Lyder måske som en lidt pudsig gave - men vi har aftalt at skulle cykle Sjælland Rundt næste år (315 km) og dertil bliver man simpelthen nødt til at have en racercykel, hvilket Søren ikke har... Jeg spurgte ham fornyligt om han evt havde noget i tankerne, og han sagde nej... smykker går han ikke med - ur egentlig heller ikke, og hvis han gør har han i forvejen et super fedt ur - så den er også udelukket...

Senere samme dag snakkede vi lidt om at vi jo skulle cykle en del næste år, og han nævnte selv, at han jo så også skulle anskaffe sig en racecykel... tror det ville være en god gave... men jeg har jo stadig lidt tid til at overveje...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg giver ham et gavekort til en fotograf der skal tage billeder af HAM i deres studie. Han er hamrende fotogen og vil elske det. Gavekortet inkluderer også en fotografering i vores hjem af os begge to. Pris kr 1500

Herudover giver jeg ham nok også en tatovering.. pris underordnet.. men nok 3000-5000 kr.. og nej han skal IKKE have tatoveret mit navn :carrot:

vh Carina

0

Del dette indlæg

Min mand får et par nye højtaler fra Hi-Fi klubben.. fordi jeg tvang ham til at sælge dine gamle som jeg synes var grimme :thumbsupsmileyanim:

Så nu må han heller få nogle nye.. Ellers havde jeg tænkt på et par alu-fælge..

i skal lige se..

post-30580-1210156038.jpg

0

Del dette indlæg

Vi er begyndt at løbe sammen - ja det er altså ikke kun fordi vi skal giftes for vi havde efterhånden længe snakket om at vi burde gøre lidt for at holde os i form.

Men et planlagt bryllup er jo lige det spark der skal til for at komme igang, så vi har nu investret i gode løbesko og vi gør hvad vi kan for at holde hinanden fast i den gode vane.

Nå men det var bare en lille indledning. På min sidste løbe tur (måtte løbe alene for kæresten er syg) fik jeg den ide at han skulle have et pulsur i morgengave. Til pulsuret skal der så være et kort (eller evt. en ingravering eller lign hvis det kan lade sig gøre) hvor der står et eller andet med at da mit hjerte nu officielt tilhører ham må han jo sørge for at holde det i god form - eller sådan noget lignende.

Syntes det er mere personligt end et smykke eller lsådan noget som jeg ved han ikke vil bruge, og så sender de et signal om at jeg gerne vil have at han holder sig i god form så vi kan være sammen rigtigt længe.

Desuden syntes jeg også vores løbeture i skoven er helt fantastiske så jeg håber da han har lyst til at blive ved også efter bryllupet.

Gaven er dog ikke definitivt besluttet, jag kan nå at ombestemme mig mange gange, jeg har jo helt til januar :thumbsupsmileyanim:

Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger ..

Fortsat god dag- Lena

Jeg har også store problemer med morgengave til min kommende mand, som jeg skal giftes med her på lørdag d. 17. maj. jeg vil ikke give så dyr en gave, da brylluppet i sig selv har været noget af en omkostning, men en morgengave skal han da ha` :biggrin:

, så jeg ville give ham 90 min. massage hos en massør (525.-) det vil han blive helt vild med, men nu giver jeg ham en koncert billet til Dolly Parton og ja, så kan jeg jo også komme med og lege lidt kærser med ham på denne dag -HAHA-

0

Del dette indlæg

:ilovebryllupsklar:

Jeg er også en af dem, der er på helt bar bund hvad angår morgengave...

<han er hverken til ur eller smykker, og jeg kunne godt tænke mig at give ham noget, som han kan gemme altid.... Jeg er ikke så meget til at få taget billeder, så heller ikke det duer!

Men alle forslag er velkomne... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

hej derude

det er jo så individuelt hvad man giver, kommer jo an på hvad de vil have og er til.

min kæreste kan ikke sige mig noget han ønsker sig. det eneste han kan siger er at han gerne vil have noget vi kan bruge sammen med, både os og evt vores hunde.

han har længe snakket om en pool og har derfor købt en rigtig god en af slagsen med alt udstyret.

kan lyde tosset for nogle, men ved han bliver glad.

ved dog heller ikke selv hvad jeg ønsker mig, så er spændt på hvad han kommer med

knus

0

Del dette indlæg

Hejsa

lige et forsinket :heart:ligt velkommen hertil ...

dejligt med endnu en maj brud i 2009 ... :ilovebryllupsklar: super dejligt..

glæder mig til og følge med i din planlægning..

skal selv giftes 9.maj 2009..

knus Tina. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer