:o)

Morgengaver til brudgom

357 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg overvejer at lave en "bog" med 12 sider i , så en oplevels eller andet for hver månedsdag for bryllupet bag nogle låger og på forsiden af lågerne kunne det jo være nogle billeder af mig :) men nu må vi se :) skal helst heller ikke blive for dyrt jo ....

0

Del dette indlæg

Jeg fik min "morgen2gave for ca 2 uger siden, en iphone 4 :) Da min egen ikke kunne mere.. Men manden får først sin selve dagen... Overvejer en webber grill med bord til ham :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har længe været helt lost. Men jeg endte med at købe en Zippo lighter i sølv hvor der på den ene side er indgraveret vores nye fælles navn, og på den anden side står der -Elsker dig for evigt. Derudover har jeg fundet et par manchetknapper med Liverpool fc. Han er storfan af holdet så selvfølgelig skal det være med den dag :D

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har engang givet min kæreste en kalender, og for hver måned havde jeg planlagt en lille ting. Det var picnique, en lækker middag hjemme, en tur i biffen, en tur i la glace, massage osv. på den måde skulle jeg ikke bruge en masse penge på en gang, men lidt hver måned. Han blev så glad, og glædede sig til hver af de 12 små gaver. Måske en ide?

Hvad han skal have i morgengave ved jeg ikke. Kunne godt tænke mig at give ham en andel i en tønde whiskey eller billeder, men vi får se.

AUra

Dette indlæg er godt nok gammelt men det er faktisk en super god ide at give en morgengave der i realiteten varer i 12 mdr :0) Den kommer jeg nok selv til at hoppe på! :) Tak for inspirationen!

0

Del dette indlæg

overvejer at give H2B en tur til le mans (sammen med alle kammeraterne, som han ikke ved noget om) ellers et faldskærms udspring eller en riffel + et jagt stykke(han er ivrig jæger)ved at det vil glæder ham total meget :cheerleader3:

hej den du har i bunden fra lilly slim hvordan har du fået den sat ind?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg ender med at give ham boudoir billeder, for ved han vil elske det :)

Men synes også ideen med kalenderen er rigtig god :)

Har dog stadig lidt under 2 år til at bestemme mig så har ret god tid

0

Del dette indlæg

Lige en lille ting, jeg lige er faldet over ..... syns faktisk ideen er super genial ! thumbsupsmileyanim.gif Og koster 250 kr ....

Gider ik skrive hele skidtet igen, så linker til min tråd, hehe :

http://www.bryllupsklar.dk/forum/69043/maria-kenneths-bryllup-18-august-2012.html/page__view__findpost__p__1143889

- det er kort fortalt: Man køber en stjerne på himlen og navngiver den selv og får bevis på den tilsendt osv .... og kan derefter gå ind på Google Sky og se den fremover med det navn, man har givet den :)

1

Del dette indlæg

Jeg giver min H2B boudoir billeder, da jeg bare ikke ved hvad jeg ellers skal giv ham.

Han vil dø af skræk hvis jeg sendt ham med en helikopter :huh:

men tror derimod at han vil blive rigtig glad for at få nogle flotte billeder af mig :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg giver min H2B boudoir billeder, da jeg bare ikke ved hvad jeg ellers skal giv ham.

Han vil dø af skræk hvis jeg sendt ham med en helikopter :huh:

men tror derimod at han vil blive rigtig glad for at få nogle flotte billeder af mig :a1221:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har engang givet min kæreste en kalender, og for hver måned havde jeg planlagt en lille ting. Det var picnique, en lækker middag hjemme, en tur i biffen, en tur i la glace, massage osv. på den måde skulle jeg ikke bruge en masse penge på en gang, men lidt hver måned. Han blev så glad, og glædede sig til hver af de 12 små gaver. Måske en ide?

Hvad han skal have i morgengave ved jeg ikke. Kunne godt tænke mig at give ham en andel i en tønde whiskey eller billeder, men vi får se.

AUra

Dette indlæg er godt nok gammelt men det er faktisk en super god ide at give en morgengave der i realiteten varer i 12 mdr :0) Den kommer jeg nok selv til at hoppe på! smile.gif Tak for inspirationen!

Det var da en super ide, den snupper jeg da vist også :biggrin:

0

Del dette indlæg

.. Jeg giver min mand en pibe. Han ryger dog ikke pibe, men jeg synes det er mandigt, og da man har valgt at gå det store og vigtige skridt som ægteskab, så er man også ved at være en herre og de har piber. :b Ej, det er også bare en lidt "for sjov" gave til ham, og jeg har hørt, at det kun er mænd der giver morgengaver.. ? Det gjorde man i hvert fald en gang. (-;

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej balloons.gif

Jeg har tænkt mig at give min kommende et ur. Han har fablet om det ur de sidste mange år, så det er helt sikkert det han skal have. Helt an på prisen på uret, så har jeg også tænkt mig at købe et "bamsebrudepar". Jeg har set, at nogle har det som avatarbillede, hvis ikke I lige ved hvad jeg mener... Der er jo syet dato og navne i, hvilket jeg synes er rigtigt sødt :loveshower:

Held og lykke med jagten

bearhug.gif Mia

Den med uret tror jeg måske også jeg går efter... det er godt nok klassisk men tror han vil blive glad. ret sikker på han ville synes det er alt for underligt med billeder når han bare kan kigge på mig. Selvom jeg synes mange af billederne er vildt flotte (så ville det mere være så jeg kunne lege model for den dag hehe)

0

Del dette indlæg

Jeg har længe sagt det skulle være boudoir billeder, og det ved han godt.

Så vi gør noget lidt andet. Den første weekend efter brylluppet er hans fødselsdag, der tager vi afsted sammen og får lavet billedserien - han får lov at bestemme 1-2 outfits fra udvalget hjemme i skuffen (og jeg er sikker på valget falder på mine overknee stiletstøvler ala Pretty woman). Han glæder sig allerede som et lille barn til det - så det gør bestemt ikke noget, at han ved hvad han får. Så er glæden så meget større i det her tilfælde :a1221: Her er det nok passende at tilføje, at vi halvdelen af året har et langdistanceforhold pga. hans arbejde på et skib - så nogle halvfrække billeder vil være perfekte at have med sig...

Men altså... jeg finder jo nok en lille ting at overraske ham med alligevel. Han er audi klassiker entusiast, så en t-shirt eller en lemans effekt ville være lige sagen, nu hvor han har dummet sig og lagt vores bryllup i le mans weekenden.... hi hi!

Redigeret af BirgitA
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aw, det var en god idé at kombinere det, så glæder han sig netop også allerede, nu han ved det :) Det må være hårdt at undvære hinanden i så lang tid ad gangen, godt gået.

Jeg har været i vildrede mht. morgen gave, min kommende mand har ikke mange materielle behov, og jeg har også selv tænkt på disse billeder - men han vil helst, at det kun er ham der ser mig sådan næsten nøgen, sidst jeg sådan spurgte ham diskret, uden at nævne, hvad det handlede om. :rolleyes:

Men hvad med billeder, hvor der er bare lidt tøj på - det kan vel stadig godt gives og vække glæde, tænker jeg? Eller er det mon for kedeligt?

Mmm, tøj til billede-serie...Et nyt købsbehov er på vej, kan jeg mærke! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det kommer jo an på

Aw, det var en god idé at kombinere det, så glæder han sig netop også allerede, nu han ved det :) Det må være hårdt at undvære hinanden i så lang tid ad gangen, godt gået.

Jeg har været i vildrede mht. morgen gave, min kommende mand har ikke mange materielle behov, og jeg har også selv tænkt på disse billeder - men han vil helst, at det kun er ham der ser mig sådan næsten nøgen, sidst jeg sådan spurgte ham diskret, uden at nævne, hvad det handlede om. :rolleyes:

Men hvad med billeder, hvor der er bare lidt tøj på - det kan vel stadig godt gives og vække glæde, tænker jeg? Eller er det mon for kedeligt?

Mmm, tøj til billede-serie...Et nyt købsbehov er på vej, kan jeg mærke! :biggrin:

jeg er ude i en tema fotosession - gangster/mafia fra 20'erne med hat, pistol, netstrømper, silkenatkjole osv. Og nu hvor han sejler en med hans kasket og uniformsjakke og selvsiddende strømper osv. det kunne være sjovt at optræde som kvindelig officer eller måske bare i hans yndlingsskjorte og med slipset.

Så er jeg løbet tør for ideer der, men skal nok finde et par temaer mere. Måske noget med et russisk champagne og diamant tema med hvid pels?

Så mine billeder bliver ikke mere end halvnøgne kan man sikkert læse ud af det her, men jeg er sikker på de bliver frække nok alligevel til at fange interessen fra ham :wink:

Min kæreste er helt vild med læder, så jeg kommer nok ikke udenom læder. har pretty woman støvlerne i kalveskind fra da overknee var moderne - måske de skal med. Det kunne da være skægt med et skrap og sexet skolelærerbillede nu jeg er lærer... en pegepind, og en stram høj hestehale, rød læbestift og en pencilskirt nederdel og en hvid skjorte hvor man kan se en bh under måske. man kan også tage en af hans arbejdst-shirts (almindelig US t-shirt) og klippe ærmerne og halsen af og rive den lidt så den falder ned over den ene skulder og få et billede hvor man kigger sig over skulderen halvt bagfra

det kommer jo an på lyset og ansigtsudtrykket og den stilling man står/sidder/ligger i og ikke så meget an på mængden af bar hud.

1

Del dette indlæg

Arj, det lyder vildt sejt, tak for inspirationen! :)

Ja, det synes jeg også, mængden af bar hud er ikke afgørende, tværtimod - 'Leave something to the imagination, I always say!'

Edit: Hvad med makeup før sådan et fotoshoot? Findes der steder, der tilbyder begge dele, altså sådan en slags sampak? Det så jeg vist engang i TV, men det var vist ikke fra Danmark.

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

hmm ja det var sgu faktisk et rigtig godt spørgsmål... hvad dælen skal jeg finde på? men har faktisk en ide, da han er lastbil chauffør, og han længe har ønsket sig et navneskilt til vognen :-) ellers kan han få et gavekort til en tatovering, da han længe har snakket om at få en hehe :-)

0

Del dette indlæg

Min mand fik en Ipad! :)

Ikke en særlig "personlig" gave - ikke en særlig billig gave :lol: men en gave der vakte STOR begejstring! Den har - ligesom min morgengave fra ham (en alliancering :heart: ) ikke forladt hans side siden den 28.01.12... :lol::loveshower: Så det var den helt rigige gave for mig/ham... :)

Synes sommetider de der "anstrengte" forsøg på at finde noget viiiiildt personligt - det ender ud i nogle mystiske ting som måske alligevel ryger i glemmebogen/skuffen kort tid efter - og så synes jeg jo ens anstrengelser er spildt.. :) Synes oplevelser er en suveræn ide - et varigt minde man gemmer i hukommelsen og hjertet! :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer