lisbethbakholdt
Medlem-
Antal besvarelser
75 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af lisbethbakholdt
-
Ja som overskriften lyder leder vi efter et godt og billigt sted man kan købe papir, laksegl osv til invitationer? Gerne på nettet:-)
-
Har været i panduro og synes ærlig talt ikke udvalget var særlig stort😕 og så tænkte jeg også at det måske kunne gøre billigere over nettet.. Tak for input😊 vil kigge på de sider i har lagt ind😊
-
Hvor fedt! Tillykke med det😀
-
Køb din brudekjole brugt på trendsales eller dba.. Der er vildt mange.. Jeg fandt fx en til 600kr som har kostet 15.000 fra ny og den passer perfekt.. Istedet for dj kan i lave en playliste på en iPad, det gør vi.. Pynt og bordkort kan være noget fra naturen.. Duge kan være lagner fra ikea til 14kr stykket.. Tja der er mange måder at spare hvis man tænker sig om😊 Jeg er helt sikker på vores bryllup bliver helt fantastisk selvom det er et budgetbryllup😀
-
Jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at have en type kjole på som min kæreste har udtrykt at han ikke bryder sig om. Jeg tror jo du vil føle dig smuk og komfortabel om den er tea length eller lang, men hvis du ska gå og bekymre dig om hvad din h2b synes så tror jeg det vil gøre noget ved din følelse.. Det ville det i hvert fald for mig... Man er jo så spændt på at se deres reaktion når man kommer ind og man vil jo gerne være 100% sikker på at de bare synes man er gudesmuk.. Jeg synes bare det vil være ærgerligt hvis du skal være i tvivl om han synes det pga længden på kjolen.. Lyder som en go ide at mærke rigtig godt efter hvad du mest er til og hvad du vil have det bedst med😃
-
Jeg synes det lyder rigtig fint med team length.. Og skoene er rigtig fine og elegante så ser ikke noget problem i dem. De kommer til at passe fint til😊 er spændt på at se det færdige resultat..
-
Jeg kan bedst lide den første😊 men det er jo smag og behag.. Er bare mest til det enkle og ikke alt for marensagtige😊 Er spændt på hvad du ender med, man plejer jo at sige at man ender med en helt anden kjole end man lige forestiller sig..
-
Jeg giver de andre ret.. Det er da mega synd for hende at hun har fortrudt, men det er også strengt at hun informerer dig om det, for det tager da en lille smukke af lykken og glæden ved kjolen at vide at hun har fortrudt.. For det vil være en del af kjolens historie nu og det er ret uheldigt af hende.. Øv for hende.. Nyd du din fine unikke kjole😀
-
Sonnerupgård kunne være en mulighed det ligger i Hvalsø.. men så skal gæsterne nok selv betale for overnatningen ellers bliver det nok mere end budgettet.. Men det synes jeg også sagtens gæsterne selv kan betale for. Der har vi været til bryllup og det var super fedt og der betalte alle gæster selv for overnatning..
-
Etsy har nogle virkelig flotte headpieces synes jeg.. Og til en overkommelig pris.. Jeg tror jeg ska ha et derindefra, synes bare det er så pokkers svært at vælge😃
-
Så må det være på tide at oprette min planlægningstråd Jeg har været sammen med min H2B i 8 år og sammen har vi to dejlige børn på 4 og 1 og i sommers friede min dejlige kæreste til mig Til at starte med ville vi holde det så meget nede på jorden som muligt med sommerhavefest derhjemme. Det viste sig så at kirken i vores by (som vores yngste også er døbt i) skal renoveres, så det kunne alligevel ikke blive sådan. Vi gik i tænkeboks og kom frem til at det ville være super hyggeligt og romantisk at blive viet i min svigerfars gamle kirke (han er pensioneret præst og skal også vie os). Det føles bare helt rigtigt!!! Vi syntes dog at det ville være fjollet at køre hjem til os og holde festen, det gav ligesom mest mening da vi snakkede om kirken i vores by. Og jeg blev også temmelig nervøs omkring vejret -hvis nu det lige var den dag vi havde valgt der ville komme skybrud, det var mine nerver ikke til alligevel... Så vi undersøgte forskellige muligheder og har nu booket et sted der hedder Kattinge Værk som ligger tæt på kirken, er super smukt i de mest fantastiske omgivelser og så kostede det kun 7500 for en weekend og der er plads til overnatning af de fleste gæster. Det er meget nede på jorden med køjesenge osv, men vi syntes begge to det er fedt at man kan overnatte så halvdelen af selvskabet ikke skal sidde og spytte i rødvinen Så nu har vi kirken og stedet på plads, det bliver d. 4. oktober 2014 Kjolen fandt jeg ret hurtigt efter han friede, jeg køber (næsten) alt brugt så det gav meget god mening også at købe brudekjolen brugt... Jeg synes selv jeg gjorde et kup, den kostede kun 600kr og har kostet 15000 fra ny... Perfekt... Det var slet slet ikke hvad jeg startede ud med at kigge på. Til at starte med kiggede jeg ikke engang på hvide kjoler da jeg var sikker på at prinsessebrudekjoler slet ikke var mig. Jeg kiggede på almindelige gallakjoler i enkle snit og farver. Men så forelskede jeg mig bare pladask og måtte bare have denne kjole og jeg har ikke fortrudt overhovedet. Glæder mig som et lille barn til at få den på på den store dag.
-
Puh jeg ville aldrig bruge så mange penge på en fotograf. Jeg går selv rigtig meget op i at fotografere og skal også have taget nogle flotte billeder når vi skal giftes, men vi nøjes med min svoger som er en udemærket amatørfotograf. Jeg printer nogle billeder ud jeg har fundet på nettet og hører ham om han kan tage nogle ala dem så han har lidt at gå ud fra.. Men at bruge så mange penge forstår jeg ikke.. Der må være nogle der er lige så dygtige i Danmark og som måske ikke koster det hvide ud af øjnene😊
-
Vi overvejer det samme, synes det ku være super lækkert.. Elsker kage og specielt MEGET kage😊 Kan se vi har mange af de samme ideer som jer, vi vil også have naturmaterialer ins i pynt osv.. Og så ska vores også være med guld.. Elsker guld..
-
Og tillykke forresten😄 Fedt farvetema du har valgt, kan godt lide de friske farver til et sommerbryllup😄
-
Hvis du vil spare penge på brudekjolen så kig på dba og trendsales😊 Jeg har købt min maggio Sotero kjole til 600kr, den har kostet 15.000 fra ny.. Der er virkelig mange og ja sjovt nok har de fleste kun været brugt en gang😜
-
Vildt flot ryg der er på kjolen, den er virkelig smuk😊
-
Ej hvor fedt! Tillykke😀
-
Hold k*** en flot kjole, den klæder dig virkelig godt (og så minder den også om min).. Og tillykke med det kommende bryllup😀
-
Flotte invitationer, de har virkelig klasse! Og super flot brudekjole og brudepigekjole😊 Kan du huske hvad brudepigekjolen kostede?
-
Til gengæld var han rigtig meget på banen da feststedet sku findes og det var faktisk ham der fandt det.. Men efter det og kirken er på plads synes han vist godt vi kan vente et halvt års tid med at tage stilling til andet..
-
Jeg oplever det også og det irriterer også mig! Det sku jo helst være et fælles projekt, men er bange for jeg kommer til at bestemme alt alt for meget... Vores dato er 4. oktober 2014 og kæresten synes jeg er vanvittig at jeg allerede tænker så meget på pynt osv.. Han synes også det var helt skørt da jeg sagde at jeg gerne ville have et farvetema så invitationer og pynt kommer til at passe sammen og han godt må komme lidt på banen i forhold til farver osv så vi snart kan lave invitationer.. Ved ik om han havde forestillet sig at det bare sku stå på et Hvidt A4 ark eller hva. Jeg har tvunget ham lidt til at tage stilling til nogle ting og det har heldigvis båret frugt...
-
Super fedt indslag! Og så mega personligt, det kan jeg godt li!
-
Har du ik et billede? Lyder super fint!!
-
Vores sted koster 8000kr at leje og der er så plads til de fleste (dog i køjesenge og man skal selv have dyne osv med), der tænker jeg ikke vi tager noget for overnatningen. Dem der er for fine til det kan booke et værelse på et bed and breakfast 1 km derfra for egen regning..
-
Da min kærestes søster blev gift betalte gæsterne selv for overnatning, men da der ville være rabat på værelserne hvis det var dem der betalte foregik betalingen til brudeparret. Det fungerede fint og stort set alle blev og sov😊