yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Lea

Super flotte sko, hvor har du fundet dem ?

:bearhug:

helse

Tark. De er fra Skoringen og kostede den nette sum af 400 bobs...så det er jo til at komme over. Jeg er rigtig glad for mine nye sko...skal have dem på på lørdag, hvor vi skal til bryllup i Jylland...

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores plan for dagen ser indtil videre sådan ud:

Fredag 26. august 2005

Gæsterne tjekker ind på hotel/slot i løbet af eftermiddagen

15.00 Vielse i Næsbyholm Slotspark

16.00 Hele selskabet stiller op til fotografering

16.15 Forfriskninger og pindemadder

16.45 Champagne-løb/Lea og Jan fotograferes

17.45 Vinderne af champagne-løbet kåres og hyldes på behørig vis

18.00 Middag

24.00 Brudevals

Hele natten vil en minibus køre i pendulfart mellem slot og hotel, så gæsterne kan komme i seng, når det passer dem

Lørdag 27. august 2005

08.00-11.30 Picnic-brunch-buffet i slotsparken

Vi ved ikke helt endnu, om vi skal have en form for reception...der er jo mange kolleger, bekendte og så´en, som ikke bliver inviteret til festen...

Hej Lea

Jeg skriver lige en kort hilsen da jeg kan se I også skal holde bryllup på Næsbyholm slot. Jeg er bare mega nysgerrig. Vi skal nemlig først tale med dem på torsdag. Skal I også vies udenfor??? Kan ikke lige se om du har skrevet det senere også, jeg mener: om planerne er ændret? Må jeg også spørge hvad I giver pr. kuvert?

Knus Sandra

Hej Sandra

Ja, vi skal velsignes udenfor. Papirarbejdet ordner vi tidligere på dagen på rådhuset.

Vi tager selv kok med, som er en ven af huset, så vi kan ikke rigtigt sammenligne kuvertpriser.

God fornøjelse ude på slottet. Stine er super sød!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

I dag er det Leas fødselsdag, hurra, hurra, hurra,

ynglingsbabe kan du nu have en rigtig vidunderlig dag, håber du rigtig bliver forkælet af hele familien. Stort tillykke til dig fra mig :boohoo:

Rikke

Tillykke Lea

"...Hurra for deg som fyllder ditt år,

Ja deg vil vi gratulere.

Alle i ring omkring deg vi står,

og se nå vil vi marchere.

Bukke, nikke, neie - snu oss i ring,

danse for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting

- og si meg så, hva vil du mere -

GRATULERER!..."

HJertelig tillykke, Yndlings-Babe.

Håber du får en daaaaaaaajli' dag med 'sessen og Jan... 

Lise.

TILLYKKE

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN, LEA!!

Håber du får en dejlig dag...

TILLYKKE SMUKKE SESSE-MOR

Anne - der håber du har en deeeejlig dag :blush:

Gratulerer med dagen Lea!!!!!!!!

Håper alle ønsker går i oppfyllelse i dag!!

Stor klem fra Anita

Selvom jeg ikke kender dig, blev jeg da liiige nød til at ønske dig et STOR tillykke emd dagen.

STORT tillykke 

Så nåede jeg også lige at ønske dig tillykke med dagen

TILLYKKE 

Anss

Halløj Lea, et forsinket tillykke herfra  :bearhug:

Jeg håber du havde en rigtig dejlig dag i går.

Hej Lea

KÆMPE stort tillykke til sesse-mor ... håber du havde en fantastisk dag

Btw Lea vi savner dig rigtig meget

Marie

HVOR ER I BARE KNUSDEJLIGE! -Hvis I vidste, hvor meget jeres hilsener varmer her i en lidt svær tid...I LUVE YA! :hjerte:

pssst...sorry, men jeg blev nødt til at reducere antallet af jeres smileys...

0

Del dette indlæg

Ihhh, mange tak skal I ha alle sammen.

Jeg har haft lidt meget om ørene på det sidste...men vil prøve at komme uptodate lidt hurtigt...

STORT kram til jer alle....jeres hilsener varmer MEGET!

Hej Lea

Hvor har du været savnet :toot: Hvor er det bare godt du er tilbage :bearhug:

Årh Sus, hvor er du sød! Jeg har bestemt også savnet dig...

:blush::boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Lea

Hvor dejligt at du er her igen, vi var ved at blive helt bekymrede for dig, men godt at du atter er dukket op til jordens overflade

:bearhug: Rikke

Tark søde Rikke! Det er utroligt så afhængig man bliver af sine cyber-veninder herinde...

Det er lidt svært, når livet ikke lige flasker sig, som det skal iflg. mine planer (kontrolfreaken)...så er det lidt svært at mande sig op til livet herinde...selvom lysten ikke mangler.

For du Rikke, er jo bestemt een af dem herinde, som er god at læne sig op ad, når det er svært...

0

Del dette indlæg

Hejsa Lea

Hvor dejligt at du er her igen, vi var ved at blive helt bekymrede for dig, men godt at du atter er dukket op til jordens overflade

:bearhug: Rikke

Lige mine ord.....du har været savnet og det er godt du er tilbage smukke

:boohoo: Marie

Tark søde Marie...og hvor er jeg glad for, at der er kommet en lysning i din og din datters situation. -Jeg har tænkt meget på jer i sidste uge (især onsdag, hvor I skulle til møde)...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For laaaaaaaaaaaang tid siden var vi til møde med præsten. Sammen udfærdigede vi dette program for selve ceremonien:

Præludium: Måske "Every breath you take" -Police

Sang 1: "Hvad er det min Marie?"

Indgangstale

Bøn

Sang 2: "Du kom med alt det, der var dig"

Vielse

Ringe

Og så et eller andet, jeg ikke kan læse (Præster og deres kragetæer :angry1: )

Velsignelse

Sang 3: "Det er så yndigt at følges ad"

Tale

Sang 4: "Fly me to the moon"

Postludium: Sikkert "For once in my life" -Stevie Wonder

0

Del dette indlæg

Hejsa Lea

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Lige mine ord.....du har været savnet og det er godt du er tilbage smukke

:) Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Tark søde Marie...og hvor er jeg glad for, at der er kommet en lysning i din og din datters situation. -Jeg har tænkt meget på jer i sidste uge (især onsdag, hvor I skulle til møde)...

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Tak lea det varmer i mit :hjerte: ...og er glad for at der nu er ved at komme lidt lystpunkter i vores liv...og ikke mindste for Sarah...(y)

:( Marie

0

Del dette indlæg

Vi har i øvrigt besluttet os for, at Klara skal være med til hele bryllupsfesten. Oprindeligt var planen, at hendes far skulle hente hende inden middagen, og det havde jeg forklaret hende (voksne spiser og snakker i maaaange timer, der kommer ikke andre børn med, og det bliver måske kedeligt), og hun forstod det godt...MEN hun glæder sig usigeligt meget til dagen, og derfor har vi bestemt os for, at hun skal have det hele med. Til den tid er hun næsten 5 år, og med en babysitter, der kan gå ud at lege med hende i løbet af aftenen, skal det nok gå...

I øvrigt går min mor sikkert tidligt i seng efter brudevalsen, så dér kan hun komme med, hvis hun altså er klar til det.

Det er rigtigt dejligt at tage den beslutning. Hun er så stor en del af mit liv, at jeg også ville være ked af ikke at kunne dele det hele med hende.

post-10235-1115809064.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg lige vasket min nye ansigtsmaske af...arh, min hud er bare lækker smækker nu. HEEEELT vildt blød.

Indsætter lige:

Nyt fra Ole Henriksen

Den danske skønhedsguru Ole Henriksen har endnu engang tryllet med alverdens lækre ingredienser og udviklet et nyt og effektivt produkt til dig, der vil forny og genopbygge din hud.

Mikro/Mini Peeling serien består af et tre-trins system, hvor huden allerførst poleres med en mandelpeeling som sliber og jævner. Almond Polish sørger også for at rense og ilte huden. Dernæst dybdepeeles og fornyes med en 20% frugtsyregele Lemon stripe som også bevirker, at hudens porer mindskes og at huden bliver fastere. Til sidst neutraliseres og beroliges huden med kamillemasken Chamomile Comfort, der gennemfugter og nærer huden.

Micro/Mini Peeling Systemet er emballeret i en flot blå æske med tre krukker og en måleske. Vejl. pris 995 kroner.

post-10235-1115814255.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har besluttet mig for at få lavet hair extesions. Det skal være ægte hår, og det skal syes i....er der nogen af jer, der har erfaringer med det (pleje og sårn).

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Det allervigtigste er at du finder en professionel. For det kan virkelig blive noget sjusk at se på.

Nu kan jeg ikke lige huske hvordan du ville have håret til brylluppet, men skal det sættes op giver det også nogen krav til hvordan det syes på.

Den bedste metode er vist egentlig at få det svejset på, men det er dyrt. Rigtig dyrt! Til gengæld kommer det til at se helt naturligt ud.

Jeg har ikke selv prøvet, men kender flere der har. Bl.a min frisørveninde. Og det er meget tydeligt at se forskel på det professionelle og "hjemmebryggeriet".

Tag kontakt til en frisør og tjek om dit hår overhovedet er egnet til det. Bed om at få lov til at se billeder af noget de har lavet tidligere. Og find en anden hvis du bare føler dig lidt utryg ved frisøren.

B*, der glæder sig til at se resultatet. Postet billede

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer