Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke på lørdag!! Håber I får en dejlig dag - og kirken fyldt til bristepunktet af nysgerrige BK'ere...(eller BZ'ere - bridezilla's naturligvis)

Vi ved jo alle at du bliver super smækker lækker - så derfor også et ønske til gemalen om at han ikke dåner ved synet af dig - det ville jo være synd hvis han gik glip af det hele - fordi han lå der ..... så husk lige lugtesaltet til ham!

Vi ser frem til billeder der viser DET HELE minut for minut - 5-10 billeder kan IKKE gøre det!!

hej fra knirke :bearhug::bearhug::bearhug::boohoo:

0

Del dette indlæg

Håber meget på at vi hører fra dig før den 30. - men ud over det så håber jeg bare at alle anstrengelser betaler sig og i bare får en super duper dejlig fantastisk dag og at du ikke lader os vente så længe med billeder og berettninger.

:boohoo::) :drink2: :bearhug::bearhug::bearhug:

:seeyeah: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjære Lise

Til lykke med forestående bryllupsdag

Jeg er sikker på at du blir en rørende vakker brud og at mange gjerne skulle vært i Jons sko på lørdag. Det er vanskelig for meg å delta i globryllup i Danmark, men jeg skal jeg sende alle varme tanker til dere denne dagen fra det kalde nord.

Stor klem fra Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blush::blush::blush: Sødeste Lise-pigen :):):)

:( Håber du og Jon må få en helt fantastisk bryllupsdag, og jeg ønsker alt det bedste for jer fremover. -HAHA-

:mar: :mar: :mar: Har savnet dig meget herinde, men glæder mig til at smugkigge jeres hjemmeside, når I forhåbentligt snart får alt det nye "guf" på. :mar: :mar: :mar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære allesammen

Nu ryger min make up snart ned af kinderne - HVOR ER I SØDE... :blush:

Jeg er SÅ ked af at jeg ikke har haft tid og overskud til alle jer dejlige tøser - lover jeg vender stærkt tilbage... :)

49 minutter, så går det løs :):blush:

JEG GLÆDER MIG!

Savner jer!

Lise - som er ret nervøs... :blush:

0

Del dette indlæg

Kære Lise,

TILLYKKE!!! Jeg håber, at du og Jon får en dejlig dag idag, og at I når at nyde det hele i fulde drag. :blush: Og så glæder jeg mig ikke mindst til at høre om det hele og nyde billederne. Jeg sidder og venter ved skærmen med kleenex klar!

:blush::blush::):):)

Cille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Lise

Først og fremmest vil jeg lige fluks sige guuuud hvor er du savnet herinde....

hvor er ser i skønne ud sammen som :hug: håber i får en helt fantastiskog uforglemmelig dag .. men en masse gode minder.....

Skønne billeder SUS fik taget af jer .... glæder mig til at se og høre meget meget mere :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stor tilykke med dagen - de første billeder af jer er så utrolig flot.

Håber i har haft bedste dag i jeres liv trods regn og krykker. Men i ser lykkelig ud.

Og top nice kagetop figur.

Glader mig at snart høre resten af beretning fra dig.

:hug::(()():super: Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer