Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så har jeg også købt, betalt og fået med hjem, et styk Gudnitz :thumbsupsmileyanim:

Super flot kjole du har fundet dig. Helt vildt flot til dig. Hvordan vil du have dit hår? Bare nysgerrig da min ligner lidt, men er meget i tvivl om frisuren der passer til.

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er MIN kjole så! Fra House of brides .

Den er ikke tilrette helt endnu, da den lige skal lægges op en 4-5 cm.

Man får en helt vildt flot talje i den (især, når der er lidt at "modellere" med omkring hofterne) ;)

Jeg GLÆDER mig meget!! :bearhug:

Vildt flot kjole....

Glæder mig til at se DIG i den. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Knus pernille :biggrin::hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil også være med..... MEN... jeg har ikke noget billede af færdig model, men jeg har mønsteret og billedet som kjolen skal syes ud fra.

Med følgende ændringer:

I stedet for blomsten på corsagen, kommer der under brystet i begge sider "broderet" et stort S med perler på.

Nederdelen bliver "skåret op" i foran så der kommer to slidser med stof bag ved og så kommer der skørt inden under, så der kommer meget mere fylde i kjolen. :thumbsupsmileyanim:

Og så skal den selvfølgelig gå ned til gulvet og være elfhenben hvid syet i satin med struktur.

Glæder mig vildt til at se den færdig.

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal tage slør på, hvad synes I??

Mvh Marie

post-32301-1205492033.jpg

Må jeg spøreg hvor du har billede fra er helt vild med den, som den er.

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper lige ind og svarer på Marie's vegne...... håber at det er i orden, Marie :biggrin:...... for jeg faldt nemlig over den da jeg sad og surfede efter inspiration til datterens konfirmationskjole i går aftes.

Det er et snitmønster fra Burda og kan i alle forretninger, der forhandler disse.

Den er nemlig rigtig flot! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i skal da også lige se min kjole. billederne er fra tilretningen. beklager den dårlige kvalitet, synes slet ikke den kommer til sin ret.

Ej, hvor er jeg vild med din kjole - det er fuldstændig sådan én jeg forestiller mig. Du bliver en super smuk brud :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
i skal da også lige se min kjole. billederne er fra tilretningen. beklager den dårlige kvalitet, synes slet ikke den kommer til sin ret.

Ej, hvor er jeg vild med din kjole - det er fuldstændig sådan én jeg forestiller mig. Du bliver en super smuk brud :griner:-

taaaaaakkkk. hvor er du sød. jeg er også selv helt tosset med den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også købt, betalt og fået med hjem, et styk Gudnitz :thumbsupsmileyanim:

Super flot kjole du har fundet dig. Helt vildt flot til dig. Hvordan vil du have dit hår? Bare nysgerrig da min ligner lidt, men er meget i tvivl om frisuren der passer til.

Pernille

Jeg ved det ikke endnu. Jeg har langt brunt hår. Jeg tror det passer bedst til mig, hvis det får lov at hænge lidt. Corsagen er også meget enkel, så lidt bølgede lokker ned over skuldrene tror jeg vil passe fint.

Denne stil forestiller jeg mig:

post-32142-1207251693.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
i skal da også lige se min kjole. billederne er fra tilretningen. beklager den dårlige kvalitet, synes slet ikke den kommer til sin ret.

Jeg synes VIRKELIG den er smuk på dette billede og hvis den er endnu bedre i virkeligheden er det jo bare helt fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker min brudekjole. Det var den første jeg overhovedet prøvede og var bare slet ikke i tvivl. Den er fantastisk og sidder som var den syet præcist til mig :thumbsupsmileyanim: Den var dyrere end jeg havde regnet med, men kunne ikke lade være med at købe den. Jeg skal have den på om 4 måneder, så ventetiden er lang.

Her er den på en model som slet ikke kan fylde den ud de rigtige steder - og selv i butikken, Panayotis, siger de at den er flottere på mig end nogen andre de har set. Ja ja lidt selvtillid har man da lov at have :bearhug:

Kan I lide den?

post-29017-1207388213.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med alle jeres smukke kjoler :bearhug:

Jeg har selv købt min for nylig i Panayotis. Det er en Pronovias, model: Ucrania, som var på udsalg i forbindelse med deres 40 års jubilæum. Nypris 9450,- - men jeg slap billigere... :thumbsupsmileyanim:

Super service, kan varmt anbefale at købe der.

Min kjole er ivory og ikke gylden, men det var det eneste jeg kunne finde.

post-5894-1207435050.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

et til hvor den ses bagfra

Du er super smuk. Jeg har elsker det der skæve snit og at fyldet starter et godt stykke under hofterne, jeg har selv købt en kjole der gør det. Hvis din havde været stropløs, ville jeg have troet at det var den samme kjole som min :cheerleader3:

Meget smuk kommende brud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer