yndlings-Lea

post-wedding-party

526 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JEG KOMMER - jeg skal da se, hvad I er for nogen, for jeg har aldrig set nogen af jer live :bearhug:

Jeg kører i bil fra Holbæk / Regstrup, så hvis man vil med fra Holbæk, Sorø, Slagelse (kører gerne en lille omvej for at samle bridezillas i brudekjole op ved landevejen :loveshower: ) Jeg kan også samle folk ved toget i Korsør, hvis I kommer fra Fyn / Jylland ;)

Jeg har endnu ikke fortalt manden, at jeg skal til fest med alle jer fra nettet, for jeg ved, at han dør af grin :balloon:

Glæder mig til at se jer :yay:

:)

Gitte

0

Del dette indlæg

...Dem fra Jylland har fortrinsret til sovepladserne.

:veiledsmile1: Hømmhmmm - Hømmhmmm... :veiledsmile1:

Er ikke SK****DE god til geo, men er det ikke sådan at Oslo så i hvert fald ligger i Jylland...??? :bearhug::):balloon:

Glæder mig, Sesse-mor - for JEG KÅÅÅMMER... :wee:

0

Del dette indlæg

...har endnu ikke fortalt manden, at jeg skal til fest med alle jer fra nettet, for jeg ved, at han dør af grin  :bearhug:

Min mand lå flad af grin hele aftenen, da jeg havde fortalt ham det... :balloon:

Glæder mig til at møde dig, Gitte... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEG KOMMER - jeg skal da se, hvad I er for nogen, for jeg har aldrig set nogen af jer live  :)

Jeg kører i bil fra Holbæk / Regstrup, så hvis man vil med fra Holbæk, Sorø, Slagelse (kører gerne en lille omvej for at samle bridezillas i brudekjole op ved landevejen  :loveshower: ) Jeg kan også samle folk ved toget i Korsør, hvis I kommer fra Fyn / Jylland ;)

Jeg har endnu ikke fortalt manden, at jeg skal til fest med alle jer fra nettet, for jeg ved, at han dør af grin  :bearhug:

Glæder mig til at se jer  :yay:

:balloon:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

jamen jeg vil da gerne have et lift! når du du er så sød at gide at køre helt til slagelse :carrot:

åh a lea JEG KOMMER!!!!! 100% sikkert :bearhug:

0

Del dette indlæg

super fedt lea :bearhug: glæder mig endnu mere :)

kan vi ikke skrive hvad vi tager med i tråden, så vi ikke dukker op med en masse ens?? eventuelt aftale hvem der tager hvad med.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, jeg laver en liste over, hvor mange, der skal tage for- hovedret og dessert og snacks med...så kan man jo sætte sig på efterhånden.

Men først vil jeg gerne vide, hvor mange der kommer...endeligt.

<{POST_SNAPBACK}>

tip top :wee:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har tilmeldt mig men bliver vist nødt til at være på stand-by.

Vi skal jo giftes den 5.11.05 :bearhug: Af gode grunde kender vi ikke datoerne for vores polterabend.

Jeg har en formodning om. at en skal skal poltes i den weekend - hvis det er mig, så kommer jeg nok ikke - hvis det er Per, så skal jeg være hjemme hos Oliver.

Hvis ingen af os skal poltes, så kommer jeg selvfølgelig - hvis jeg må!

Vil gerne give bedre besked men.......................

Kan jeg stå som standby?

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

...Dem fra Jylland har fortrinsret til sovepladserne.

<{POST_SNAPBACK}>

:veiledsmile1: Hømmhmmm - Hømmhmmm... :veiledsmile1:

Er ikke SK****DE god til geo, men er det ikke sådan at Oslo så i hvert fald ligger i Jylland...??? :):balloon::bearhug:

Glæder mig, Sesse-mor - for JEG KÅÅÅMMER... :wee:

<{POST_SNAPBACK}>

()() åh Lise din stakkel, det må vidst kaldes grov diskrimination :lol: ellers er du ihvertfald meegt velkommen til at sove hos mig

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: åh Lise din stakkel, det må vidst kaldes grov diskrimination  :) ellers er du ihvertfald meegt velkommen til at sove hos mig

:loveshower:WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :loveshower:

Tak, søde Rikke... :mf_ind:

0

Del dette indlæg

...har endnu ikke fortalt manden, at jeg skal til fest med alle jer fra nettet, for jeg ved, at han dør af grin  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Min mand lå flad af grin hele aftenen, da jeg havde fortalt ham det... :balloon:

Glæder mig til at møde dig, Gitte... :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

I lige måde :carrot:

0

Del dette indlæg

JEG KOMMER - jeg

jamen jeg vil da gerne have et lift! når du du er så sød at gide at køre helt til slagelse :carrot:

<{POST_SNAPBACK}>

Så bliver du skrevet på listen, vi kan senere lige aftale præcis, hvor jeg skal hente dig :)

Gitte

0

Del dette indlæg

JEG KOMMER - jeg

<{POST_SNAPBACK}>

Så bliver du skrevet på listen, vi kan senere lige aftale præcis, hvor jeg skal hente dig :)

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

fedest :balloon:

du siger bare hvor jeg skal stå klar:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

-incl til dem, der ikke har noget imod at sove i ske med en anden i dobbeltseng.

:mf_ind: MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG :mf_ind:

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... :bearhug: :veiledsmile1: :champis2:

0

Del dette indlæg

I'd låvvvve to :wee:

:drink2: :wee: :wee: :wee: :drink2:

Skan skssssisme ogssssshhhå likkke på gååål-gålvet, jaj... :champis2:

No problemo, amigo'sssshssshhhss... :rockf:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, kan godt se, at der er en del ting, der taler imod. Dog vil jeg fortsat håbe på at se dig Arno!

:bearhug:

Jeg vil lige tage en snak med Dan om det hele, og så håber jeg at han siger det som han føler, og ikke bare giver mig lov til at tage afsted, hvis han i virkeligheden er ked af at skulle sidde alene hjemme på vores 3 års dag... :)

Giver besked hurtigst muligt; hvornår er sidste ENDELIGE tilmeldingsfrist?

/arno

0

Del dette indlæg

Med smerte i hjertet, bliver jeg også nødt til at melde fra! Min søster har flyttet hendes 30 års fødselsdag til den dag.... Sorry, men hun kommer nu først!

Håber at i får en kanon dag, og at der bliver taget billeder, så jeg kan se, hvad jeg går glip af!

:bearhug: Nancy

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor ærgeligt Nancy! Jeg sletter dig...du kan jo bare sige til, hvis nu din søster flytter sin fødselsdag igen...

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm det var et sjovt sammentræf! Hun rykkede sin fødselsdag i går, pga. lokaleproblemer!

Så hvis i stadig vil se mig, min kjole + div. tilbehør! så vil jeg da stadig meget gerne tilmeldes (igen) og med!!

(Er der nogen der skal med tog fra jylland, så kan vi evt. følges!!!)

:balloon: Nancy

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Listen er nu opdateret. Dem, der står med fed er helt sikre (y)

:)  :balloon:  :bearhug:  psst...har jeg iøvrigt fortalt, at nogle af vores gæster moonede til vores bryllup??  ()()  :lol:  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg vidste det........hende Løvinde var jo med ude og kigge ikke.......har jo også øvet sig med de Boudoire billeder............... :bearhug:

:mf_ind: :mf_ind: :mf_ind: Løvinde :mf_ind: :mf_ind: :l31:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer