Dee

Dorthe & Hans 22. Juli 2006

179 indlæg i dette emne

Flot bryllupskage!

Og dejligt at I har fået internettet tilbage! Nu er jeg heldigvis mest på fra arbejdet.

Jeg ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg ikke kunne komme på nogen steder fra.

Også selvom alle vores aftaler er på papir og ikke mails.

Tænk dig, der er kun 15 dage til vores store dag -HAHA-

Ja...det er helt vildt!!!

Glæder mig utrolig meget!! :thanks:

Lige nu er vi ved at gøre huset lidt rent...midt i vores flytte-og istandgørelsesrod (nyt ord -HAHA- )...For i morgen er vi RET SIKRE på at vi bliver poltet!! ()() Og jeg GLÆDER mig!! Synes at det er helt fantastisk at mine veninder gider at arrangere sådan en dag for mig!!

Er spændt på at se hvad de har fundet på!!

(y) KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:carrot: Så er vi blevet poltet!! :carrot:

Det var simpelhen en fantastisk hyggelig dag!!

Vi vidste faktisk at de kom, men ikke hvornår og hvad vi skulle lave..så klokken 7.45 stod der en gruppe af mine veninder inde i soveværelset... (y) (underlig nok havde jeg allerede været oppe og tage kontaktlinser i så jeg kunne få det hele med....selvom jeg "ikke" vidste at de kom ()() )

Lidt efter kom drengene og fik Hans ud af sengen...

Tøserne mente at jeg skulle finde mit sorte-engel kostyme fra et show vi har lavet...for det skulle jeg have på i dag... :thanks: Men jeg var ikke helt sikker på at jeg kunne være i det...da det er 4 år siden sidste jeg havde haft det på...men det passede stadig.. ;)

Vi spiste morgenmad sammen med drengene, og så kørte vi til Grindsted (som er der hvor jeg har tilbragt meget af min tid som"ung")....men jeg synes ikke lige at jeg kunne kende adressen....

.....og dog! Det var vores ene pianist fra showet der bor der...og jeg skulle indspille en sang på cd...(med rusten morgenstemme -HAHA- )...Det var rigtig sjovt! Og Ronni (ham der skulle stå for det) lavede en masse fis med os...

Vi har ikke hørt cd'en endnu...men det kommer jeg nok til d.22 -HAHA-

Her er jeg i mit ømme kostyme...

post-12583-1152454219.jpg

Øver lige sangen i gennem én gang...

post-12583-1152454242.jpg

Og så indspillede vi den...

post-12583-1152454275.jpg

0

Del dette indlæg

Bagefter havde de planlagt en picnic, men desværre begyndte det at regne så vi kørte hen i musikcentralen, (musikskolen som vi alle har været tilknyttet), og spiste derinde...De havde lavet nogle rigtig lækre sandwich, tærter, kyllingelår m.m.

Så fandt de en plastikblokfløjte til mig...satte et skilt på min ryg med "HJÆLP JEG SKAL GIFTES" og så skulle jeg ud at spille penge ind (y) Repertoiret var i starten ret begrænset...kunne ikke rigtig huske nogen sange andet end det der blev til dagens klassiker "Stille nu" -HAHA-

Men hen ad vejen fik jeg lyttet mig frem til flere -HAHA-

post-12583-1152454625.jpg

post-12583-1152454651.jpg

post-12583-1152454692.jpg

Vi var inde i de fleste af butikkerne i Grindsted, og folk smilte og gav penge ()() Jeg var nemlig SÅ GOD!!! Mente jeg da selv...For inde i Netto havde vi en sjov episode, hvor en ældre dame med et grin udbrød "Skån mig"!!! mens hun holdte sig for ørene... :thanks:

0

Del dette indlæg

Puhaaa! Blev pludselig MEGET træt i går...så beretninger forsætter idag... -HAHA-

Nogle af de mange penge jeg tjente (over 100 kroner -HAHA- ) brugte vi på at købe is, for det var pludselig blevet ret lummert..

Vi tullede tilbage til mod musikcentralen, med et enkelt stop i svømmehallen hvor en af mine venner var på arbejde...hold da op der var varmt derinde!!!! Men GOD LYD!!! :carrot:

Vi satte os udenfor med en kold øl og lidt Gajol og nød det fine vejr...Jeg havde fået besked på at medbringe et par flade sko, så jeg var spændt på hvad de kunne ha fundet på...

Pludselig kommer der en mand med en stor kuffert...hmmm....DAVS! Jeg når at tænke...Stripper?? Men så fortæller han at mine veninder skal bodypainte mig :iloveyou: Efter et par minutters tænkning på toilettet, er jeg helt klar på det!!! Det er jo mine veninder!! Men da jeg kommer tilbage siger han at det er ham vi skal bodypainte..."ik nær så grænseoverskridende...men okay" når jeg at tænke inden han grinede siger at jeg da vist ikke er til at hyle ud af den!!! Vi skal have et kursus i stunt og efterfølgende bruge det i en film!!! :bearhug:

Her har han lige fortalt mig at vi skal lave stunt - så jeg skal af med vingerne :lol2:

post-12583-1152545944.jpg

Det var bare SÅ SJOVT!!!! :blink: Hold da op hvor kunne vi mange grimme ord, råb og skrig!!! Og da vi skulle indspille filmen " Dorthe og ølbanden", skulle jeg i slutningen skydes...Så til sidste scene fik jeg monteret en metalplade, med en lille sprængladning og teaterblod på maven... Hold da op hvor fik jeg et chok da den gik af - selvom jeg selv havde udløst den...og da jeg så lå og var "død" kom jeg til at smile, for "blodet" løb ned af siden på mig, hvor jeg er VIRKELIG killer!!! :blink:

Han afmontererde pladen, og tøserne jokede med at det var min stripper!! Selvom han tog skjorten af mig... Men han blev nød til at tage den af mig, hvis jeg ikke skulle have teaterblod i underbukserne!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var helt "høje" af den fantastiske oplevelse med stuntmanden, det var virkelig godt - og til sidst fik jeg et diplom hvorpå der stod at jeg nu havde "license til at slå på min tilkommende mand (for sjov)" og en bog han havde skrevet som bruges i drama m.m. på mange skoler!! Nice!!

Vel hjemme i Næsbjerg igen, kom drengene tilbage fra deres kanotur...med en lolitadukke ud af soltaget -HAHA-

Vi spiste grillmad sammen i haven, og det var rigtig hyggeligt og festligt!!

Hans ordner grillen

post-12583-1152546557.jpg

post-12583-1152546601.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Senere på aftenen tog vi i byen...er jo næsten lige flyttet til Næsbjerg, så vi havde aldrig været der...

Fik snakket os til polter-rabat i taxaen -HAHA-

Der gik nok max en time, så var drengene væk, og Nanna og jeg tog ind på et diskotek hvor den fik gas på dansegulvet - til danske syng med sange- indtil klokken 4.30!!

Det var bare en FANTASTIKS DEJLIG DAG!!! Jeg er virkelig super glad for at jeg har så gode veninder, der ved hvad jeg synes er sjovt og gider ligge så meget arvejde i en perfekt dag!!!

Her er Hans dagen derpå...

post-12583-1152547265.jpg

-HAHA- KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Så nu er jeg i fuld gang med kirkehæfterne...Har fået valgt salmerne, og det bliver;

1. "Kærlighed er lysets kilde" - en dejlig sang, som har en god melodi i March&Lejr (FDF)

2. "Til min Marie" - Også en sang jeg har lært gennem FDF - fortæller om ægteskabets kærlighed

3. "Dejlig er jorden" - En sang vi har sunget hvert år til julekoncerten med vores kor - flerstemmigt - den er så utrolig flot. Den er også valgt for at ære min brudepiges søster som døde i august sidste år efter 11 års kamp mod kræften.. Det var hendes ynglingssang og den blev sunget til hendes begravelse...min veninde er meget glad for at vi tager Karin med til brylluppet på denne måde..

4. "Det er så yndigt"- klassikeren som næsten skal med -HAHA-

Her er mine kirkehæfter:

Forsiden

post-12583-1152556260.jpg

side 1

post-12583-1152556289.jpg

side 2 og 3

post-12583-1152556308.jpg

side 4

post-12583-1152556327.jpg

og bagsiden

post-12583-1152556348.jpg

-HAHA- KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:griner:- Sikken en skøn polter!!!!

Og super flotte kirkehæfter, hvor er i søde at huske din venindes søster!

:biggrin: Louise

Tark! :biggrin: Det er min bedste veninde og vi har levet med hendes søsters sygdom i 11 år, så det er næsten underligt hvis vi ikke inddrager hende denne dag - hun var et fantastisk menneske!

Og ja min polter var helt igennem fantatisk!!! har fået nogle nye billeder!

Venter på at komme i gang med at synge...

post-12583-1152695909.jpg

Med hatten på inden jeg begyndte at tjene penge.. :biggrin:

post-12583-1152696078.jpg

Hold da op hvor er jeg dygtig :bearhug:

post-12583-1152696136.jpg

:bearhug: KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Her blev jeg så skudt! Havde kun ét forsøg og min veninde der tog billedet fik et chok pga. af lyden da "sprængladningen" på min mave sprang!! Derfor er det rystet...men det giver faktisk en god effekt :bearhug:

post-12583-1152696243.jpg

Så er jeg død...

post-12583-1152696332.jpg

Havde svært ved ikke at grine når det nu kildede :bearhug:

Han blev nød til at tage pladen med blodposen af mig mens jeg lå ned, for da jeg prøvede at rejse mig løb det ned mod mine underbukser :griner:-

post-12583-1152696371.jpg

SÅ fik jeg mit bevis!!!

post-12583-1152696438.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg endelig blevet færdig med vores kirkehæfter!!! :griner:-

Og i går var vi nede og hente vores tøj...sidste gang jeg skulle i kjolen inden brylluppet :bearhug: Det var en lidt underlig følelse...fik lidt :butterfly: i maven!!!

Havde min veninde/brudepige med dernede så hun kunne lære hvordan jeg kommer i kjolen m.m.

Ligger nogle billeder ind fra i går lidt senere...

0

Del dette indlæg

Nu er der billeder fra min sidste kjoleprøvning i går... Blev som sagt puttet i den for at Nanna kunne se hvordan man gjorde...og så fik jeg lige prøvet mit slør fra Lucca & Leche sammen med! Og det så fantastisk ud!!!(synes jeg selv :bearhug: )

post-12583-1152726037.jpg

post-12583-1152726069.jpg

Og sådan ser den ud når den er hæftet op..uden slør

post-12583-1152726082.jpg

Og med slør..

post-12583-1152726108.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte kirkehæfter - og dejligt med et utraditionelt valg af sange/salmer. Dejlig er jorden er en skøn sang. Min kærestes familie har den med til både fødselsdage osv. og som de siger er det synd den kun bliver sunget til jul - for det er jo egenligt ikke en sang om julen. Dejlig måde at mindes hende på - kan godt forstå det varme din brudepige at du har hendes søster med på den måde. Håber I må få en helt fantastisk dag. Er sikker på at du bliver intet mindre end fantastisk - du ser i hvert fald meget smuk ud i kjolen - wauu..

0

Del dette indlæg

Har lidt travlt....svigerfamilien er allerede ankommet i går...

Men vil lige vise mine færdige ting... :biggrin:

Nanna i brudepigekjolen da den var blevet tilpasset hos cinderella kjoler i Billum!!

post-12583-1153406307.jpg

Risposer - der blev lavet i går i starinlysets skær...vi har jo stadig ingen el i stuen ;)

post-12583-1153406380.jpg

post-12583-1153406448.jpg

post-12583-1153406466.jpg

:biggrin: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Flotte kirkehæfter - og dejligt med et utraditionelt valg af sange/salmer. Dejlig er jorden er en skøn sang. Min kærestes familie har den med til både fødselsdage osv. og som de siger er det synd den kun bliver sunget til jul - for det er jo egenligt ikke en sang om julen. Dejlig måde at mindes hende på - kan godt forstå det varme din brudepige at du har hendes søster med på den måde. Håber I må få en helt fantastisk dag. Er sikker på at du bliver intet mindre end fantastisk - du ser i hvert fald meget smuk ud i kjolen - wauu..

-HAHA- TARK!!

Glæder mig også til at se det hele på :biggrin:

:biggrin: KnuZ Dorthe

Redigeret af Dee
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer