Mullemusen

Hvor er du fra?,

258 indlæg i dette emne

Hej Tikkitavi

Boet i: Tune (v/ Roskilde),Esbjerg, Grindsted, Egtved, Kolding (3 forsk. steder), Grindsted (igen

Hvor længe har du boet i Egtved? Og hvor henne i Egtved?

Er selv født og opvokset i Gravens (den lille by ved siden af Ågård!) :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg tænker tit på om ikke der er nogle man kender fra "den virkelige verden" herinde?! Her er så mange, så måske en gammel kollega, veninde eller skolekammerat?

Navn: Nanna-Carina Lykke Boe Pallesen (tidligere gift Poulsen)

Årgang:1982

Opvokset i: Skjern og Stauning

Skole:Skjern Byskole, Kirkeskolen i Skjern, Stauning Centralskole, Efterskolen Lægaarden og Amagerskolen.

Bor nu:Kibæk ved Herning efter 7 år i Holland.

Beskæftigelse/Uddannelse: Køkkenkonsulent ved Invita Køkkener i Spjald.

Håber nogle er med på den?!

Knus Nanna

:balloons:

Hihi.. jeg er opvokset i Tarm, men har boet i Skjern nogle år da min mand er derfra. Han har også gået på kirkeskolen, men er fra 78 så du ved sikkert ikke hvem der er *ss*

Nå men min baggrund:

Navn: Anita Brink Bager (født Mortensen)

Årgang: 1981

Opvokset i: Tarm boede i Skjern fra jeg var 17 til 23 sammen med min mand

Skole: Tarm skole, Skjern Handelsskole, Skjern tekniske skole, Holstebro tekniske skole

Beskæftigelse: Er uddannet køkkenasssistent og starter på nyt arbejde på mandag på en efterskole. Har indtil da arbejdet på Den danske husflidsefterskole i Skjern

Bor nu: i Tarm igen

Hejsa..

Jamen så har du jo nok gået i skole med min meget gode veninde Louise Jensen som boede i Lønborg???

Det kan da godt være jeg kender din bedre halvdel for jeg har altid kendt alt og alle da min far var meget involverede i alt hvad der forgik i Skjern og min mor bestyrede City-Kiosken indtil for 12 år siden. Så jeg kender mange enten af navn eller ansigt...

Knus Nanna.

:biggrin:

Hmm.. jeg har ikke gået i klasse med en Louise fra Lønborg. Hvad årgang er hun? Jeg selv er 81 . Har nu godt nok gået på Tarm skole fra børnehaveklasse til 10. men det siger mig ski ikke noget. Kan godt nok heller ikke lige helt huske om jeg har gået i parelelklasse med hende. Men så har det været i 8 eller 9 klasse. Min bedre halvdel hedder Allan Bager. Han forældre hedder Hanne og Poul Erik. De bor faktisk lige overfor kirkeskolen

0

Del dette indlæg

Indtil videre ikke en sjæl bare i nærheden af nogen jeg kender :biggrin:

Det skal du ikke være ked af. Der er heller ingen jeg kender, eller der kender mig. :biggrin:

Jeg kender heller ikke nogle - der er ikke en eneste fra Vendsyssel :balloons:

Jeg kender heller ikke nogle, men der er et par det kender nogle fra min familie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indtil videre ikke en sjæl bare i nærheden af nogen jeg kender :balloons:

Hov dig kender jeg da vidst... er du ikke hende den lækre med fletningerne og den dejlige dreng??? *GG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg vil osse være med her:

Navn: Charlotte Jensen

Født: 16 maj 1977

Boet i: (på) Amager indtil jeg var 8, flyttet til østerbro, videre til frederikssundsvej (ved Bellahøj) og tilbage til Amager .

Uddannelser/Erhver: Skelgårdsskolen Bhkl.-2. kl., Strandvejskolen 3 kl.- 9. kl., Hotel- og rest.skolen i kødbyen 93-94, i lære hos Gate gourmet( Kbh's lufthavn), Regatta Pavillionen i Bagsværd, 97-2001 Select Service partner i Kbh's lufthavn, Delikatessen i ISO i Charlottenlund, Kantinen i Finans Mins. og som kassedame i Super Brugsen i Dragør! Hov hov havde lige et par månder på HF enkeltfag på vesterbro(2005)

Min bedre halvdel:Brian Munk ( Født Jørgensen)

Født: 03-11-77

Boet i: Brøndby, Brønshøj, Østerbro og Holbæk

Arbejde: Eksportchauffør (Og lidt bus)

0

Del dette indlæg

Indtil videre ikke en sjæl bare i nærheden af nogen jeg kender :biggrin:

Det skal du ikke være ked af. Der er heller ingen jeg kender, eller der kender mig. :biggrin:

Jeg kender heller ikke nogle - der er ikke en eneste fra Vendsyssel :balloons:

Jow jow vi er skam fra Vendsyssel, men kender nu heller ingen herinde... *G*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Navn: Maja Enghave Sørensen

Opvokset i: Vester Såby (ligger på Midtsjælland)

Skole: Kr. Såby skole 0-9. klasse 1989-1998. Glamsdalens idrætsefterskole 1998/1999. Roskilde Katedralskole 1999-2002. Vejle Idrætshøjskole foråret 2003 og nu Holbæk seminarium.

Bor nu: Ringsted

Beskæftigelse/Uddannelse: Læser til lærer i Holbæk

Du har gået på Katedralen samtidig med min Gudfar's søn. Han gik et år over dig. Han hedder Jeppe og var sproglig.

0

Del dette indlæg

Indtil videre ikke en sjæl bare i nærheden af nogen jeg kender :hug:

Hov dig kender jeg da vidst... er du ikke hende den lækre med fletningerne og den dejlige dreng??? *GG*

Knuz Trine

Jo jo - :balloons: det er mig :biggrin: - det er mig :biggrin:

Men det gælds ikke med dig Trine - du kender fandemer ALLE :hug:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Navn: Maja Enghave Sørensen

Opvokset i: Vester Såby (ligger på Midtsjælland)

Skole: Kr. Såby skole 0-9. klasse 1989-1998. Glamsdalens idrætsefterskole 1998/1999. Roskilde Katedralskole 1999-2002. Vejle Idrætshøjskole foråret 2003 og nu Holbæk seminarium.

Bor nu: Ringsted

Beskæftigelse/Uddannelse: Læser til lærer i Holbæk

Du har gået på Katedralen samtidig med min Gudfar's søn. Han gik et år over dig. Han hedder Jeppe og var sproglig.

JUHHHUUUUU... jeg er kendt af nogen. Jeppe, jeppe, jeppe... hmmm... ham burde jeg jo kende. Specielt, når der ikke gik så mange i fyre i de sproglige klasse. Jo, jeg tror, at jeg ved hvem han er... jeg tror faktisk, at han gik i klasse med min gamle nabo, men jeg må vist lige hente min blå bog...

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Så må jeg også hellere lige tilføje min profil her.. :balloons:

Navn: Jette Fedders Johannessen

Årgang:1978

Opvokset i: Køge

Skole: 0.-6. Brochmanns/Sct. Nicolai Skole, 6-10. Sydkystens Privatskole, Sproglig student (1995-98) HHX-1 årig (1998 -99)

Bor nu: Brøndby strand

Beskæftigelse/Uddannelse: Pt. ledig, men uddannet kontorassistent

:biggrin:

Jette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da også lige være med...

Navn: Anne-Marie Jegbjerg

Årgang: 1979

Opvækst: Thyborøn

Skole: 0.-8. klasse på Thyborøn Skole, 9. klasse Skals Efterskole 1994-1995, 1. G. Lemvig gymnasium 1995-1996, HF i Nr. Nissum 1997-1999, pædagoguddannelsen på Viborg Seminariet 2000-2004.

Har boet: Thyborøn 1979-1996 (med et enkelt år på efterskole), Hjortshøj 1996-1997, Nr. Nissum 1997-1999, Skive 1999-2003

Bor nu: I Esbjerg, hvor jeg har huseret siden februar 2004.

Beskæftigelse: Pædagog i en børnehave i Esbjerg

Redigeret af jegbjerg
0

Del dette indlæg

Navn: Lone Vinther Christensen (født Svendsen, gift Christensen)

Årgang:1975

Opvokset i: Helsingør og Smidstrup v. Gilleleje og Nykøbing F.

Skole:Byskolen i Helsingør 1982-1988, Blistrup Skole 1988-1992, Handelsskolen Helsingør 1992-1993, Handelssskolen Nyk. F 1994-1997, Social- og Sundhedsskolen Nyk. F. 1999-2000

Bor nu: Nykøbing F. Sammen med min mand Jan

Beskæftigelse/Uddannelse: Social-og Sundhedshjælper Vikar i Sydfalster Kommune

Min Mand Jan Røhmer Christensen er fra Næstved af.

Jeg har gået i folkeskole med Martin - Jans lillebror. Jan kender jeg også, vi boede på Kastanievænget i Appenæs

0

Del dette indlæg

Vil også være med:

:loveshower: Anne-Dorthe Markvart Sørensen

:loveshower: Født og opvokset i Kjellerup(Midtjylland)

:loveshower: Årgang 1978, 21 januar

:loveshower: Skolegang var 0.-6. klasse i Levring - 7.10. klasse i Kjellerup - gymnasiet i Bjerringbro(1994-1997)(sproglig) - Sygeplejeskolen i Silkeborg(99-2002) - 1 årig HH i Viborg på Erhversakademiet(2002-2003) - derefter elevplads på Grundfos(2003-2005)

:loveshower: Boet i Kjellerup, Levring, Midstrup, Bjerringbro, Rødkjærsbro,Ans, USA

:loveshower: Uddannet indkøbassistent,arbejder nu som salgsassistent i en eksportafdeling.

Spændt på om nogen kender mig ? :balloons::biggrin:

0

Del dette indlæg

Navn: Natascha Schiess

Årgang: 1981

Opvækst: Odense C og Odense N (Stige)

Skole: Sct. Albani Skole 0-8 klasse, Stige Friskole 9 klasse

Bopæl: Odense SV.

Beskæftigelse/ uddannelse: Udd. social-og sundhedshjælper, men læser igen....denne gang til socialrådgiver

Bare lige lidt nysgerrig, hvor i odense sv bor du, jeg kommer selv fra Odense sv og min mor bor stadigvæk derude.

Min mor bor på floravænget, hvis det siger dig noget og jeg har en veninde, som bor på askvej. Men dalum, dyrup, sanderum, bellinge er områder hvor færdes meget dengang jeg var ung.

Michale hedder Lorenzen til efternavn, hihi han har lige nu lånt min walkman og diktafon, til en opgave ;-)

Er du lige begyndt her i august på socialrådgiver uddannelsen, en af vores venner går nemlig også derude? Michael, kan ikke lige huske hvad han hedder.

Jeg bor i dyrup, ja, jeg startede der i sommers, og går i klasse med en Michael :)

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- Navn: Stine kalsmose

-HAHA- Årgang:1980

:carrot: Opvokset i: Hundslund indtil jeg blev 10 år og herefter skanderborg

-HAHA- Skole: Huindslund kosle indtil 5 kl. herefter Morten Børup indtil 9 kl. herefter HG på viemosevej i viby, sproglig på skanderborg amtsgymnaium.

-HAHA- Bor nu: midt i Århus C

:) Beskæftigelse/Uddannelse: 1 år som fuldtid i DOMO viby fra 2000-2001, læser nu på 5. år i jura på Århus Universitet

Altså Stine jeg er sikker på at du må kende min lillesøster, eller at hun kender dig. I er samme årgang, startede på gymnasiet samme år (såvidt jeg kan regne ud), hun gik dog ud efter 1.g. Men hun kender ihvertfald mange der har gået på Morten Børup Skolen (jeg kender kun nogle et par år ældre).

Navn: Tine Rosborg Wegener

Født: Skanderborg

Opvokset: I Stilling (6 km fra Skanderborg) Flyttede til Skanderborg da jeg var 15 år.

Skole: Stillingskole 0-9 kl (afsluttet i 1993) Hou Maritime Idrætsefterskole 1993/1994, Skanderborg Amtsgymnasium 1994 - 1997, Bachelor i litteraturhistorie og Æstetik og kultur på Uni i Århus 1999-2002, Æstetik og Kultur fra 2002- ????? (afsluttet på grund af sygdom)

Søskende: Anne Rosborg Wegener (årgang 1980)

Uddannelse: Bachelor i Litteraturhistorie og Æstetik og Kultur plus det løse...

Job: Pt hjemmegående og sygemeldt

Frivillige Job: Lejerleder i Ungdommens Røde Kors, Koordinator for mentor-projekt i Dansk Flygningehjælp

0

Del dette indlæg

:) Navn : Melanie Aistrup

-HAHA- Argang :1976

-HAHA- Opvokset i : Tingbjerg/ brønshøj

-HAHA- Skole : Tingbjerg skole til 10 og derefter sosu udannelsen og arbejdet i nordisk film men stoppede da vi flyttede fra København

-HAHA- bor nu i : Gørslev nede vede Køge og Ringsted

-HAHA- Beskæftigelse : Går hjemme på barsel har fået en dreng nr2 og der efter skal jeg i flexjob glæder mig. (y):biggrin: håber der er nogle der kender mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vil jeg da gerne ruske lidt op i den!!!

¨

Navn: Trine Elouise Winther Hyttel

Født: marts 1982 i Brønderslev

Jeg boede i Hjørring til jeg var 5, flyttede til grevinge og "hjem igen " da jeg var 9. Der gik jeg på Grevinge Central skole.

Hjørring Private Real, Hjørring Gymnasium (student 2000), boede i Norge nogle år.

Bopæl: Århus N

Beskæftigelse: Studerer Medicin på 3. år (bliver nok færdig i 2010... Med mindre jeg skal på barsel et par gange :bearhug::biggrin::)-HAHA- )

Lidt om mig...

SÅ DER ER ALTSÅ FOLK FRA VENDSYSSEL HER!!!

0

Del dette indlæg

Så vil jeg da gerne ruske lidt op i den!!!

¨

Navn: Trine Elouise Winther Hyttel

Født: marts 1982 i Brønderslev

Jeg boede i Hjørring til jeg var 5, flyttede til grevinge og "hjem igen " da jeg var 9. Der gik jeg på Grevinge Central skole.

Hjørring Private Real, Hjørring Gymnasium (student 2000), boede i Norge nogle år.

Bopæl: Århus N

Beskæftigelse: Studerer Medicin på 3. år (bliver nok færdig i 2010... Med mindre jeg skal på barsel et par gange :bearhug::unsure::huh::hug: )

Lidt om mig...

SÅ DER ER ALTSÅ FOLK FRA VENDSYSSEL HER!!!

WEEEEEEEEEEE en fra Brønderslev

0

Del dette indlæg

Hej Tikkitavi

Boet i: Tune (v/ Roskilde),Esbjerg, Grindsted, Egtved, Kolding (3 forsk. steder), Grindsted (igen

Hvor længe har du boet i Egtved? Og hvor henne i Egtved?

Er selv født og opvokset i Gravens (den lille by ved siden af Ågård!) :huh:

:bearhug: Boede i Egtved ca. 5 år - fra jeg var 14-18 (½ - hehe). Vi boede i Doritshave - i udkanten af Egtved, mod Bølling, V. Nebel og Kolding :hug:

:unsure:

0

Del dette indlæg

Ikke nogen jeg kender.... :bearhug:

Men her er lidt om mig:

Navn: Jannie Erlandsen (født Nielsen, men skiftede med mine forældre da jeg gik i 9. klasse)

Årgang: 1977 :thumbsupsmileyanim:

Folkeskole 82-83; Syvstjerneskolen i Værløse, 83-89; Oppe Sundby skole, 89-93 Sogneskolen Jægerspris.

Derefter Hillerød Handelsskole frem til 96, gik i K. Lidt dalren omkring som postbud, aktivering, tvillingehjælp og vikar i børnehave. Alt sammen i Fredensborg, hvor jeg boede i 'Villa Fjolle' på Benediktevej. 1998 (sommeroptag) startede jeg på Gentofte pædagogseminarium, skiftede 1999 til Jægerspris (Dannerseminariet), hvor jeg afsluttede 2002. Bor pt. i Kyndby en lille flække i Jægerspris kommune. :balloons:

Skal giftes med (Jens) Erik Andersen årgang 1968 fra Slagelse, hvor han har boet til vi mødtes. Han har været DJ i radio SLR og på flere af diskotekerne i Slagelse. Men var altså en gang tilbage i 80'erne/starten af 90'erne. Hvis nogen kender ham fra dengang, så er det sikkert ikke for noget flatterende. Han levede højt på sin DJ-rolle og fik vidst nok sin del af de dejlige ungmøer i Slagelse og omegn. Senere (1997) købte han sammen med en kammerat en male/køkkenbutik i Slagelse, som de måtte lukke et par år senere. :biggrin: Da han mødte mig flyttede han til Frederikssund og han har bla. arbejdet i trælasten hos Silvan.

Mon der er nogen der kender mig??? Eller Erik???

0

Del dette indlæg

Navn: Pernille Pehrsson

Født: 27 juni 1975

Boet i: Vallensbæk, Brøndby Ø, Glsotrup, Kbh Sv, Emdrup og nu i Brøndby V

Uddannelser: Vallensbæk skole bh.kl - 8 kl., Nørregårdsskolen (Brøndby) 9. kl, Høje taastrup amts gymnasium (½ af 1.g) Roskilde efterskole 10 kl. Vallensbæk HF, vestegnenshandelsskole, elevuddannelse i PFA Pension, Forsikringshøjskolen

Min bedre halvdel: Jesper Madsen

Født: 27 december 1972

Boet i: Støvring, Sønderborg og nu Brøndby

Arbejde: Han er elektriker, jeg er stadig i forsikringsbranchen - blot er jeg rykket tættere på flertallet herinde og befinder mig i nabolaget af ulrikkenborg plads.

Ved der er en der genkender mig....... mon der er flere ??????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer