xenobia

Dorthe & Boris 29-07-2006

322 posts in this topic

Min mor har fået lov til at sy risposer, som skal stå på bordene. Dette er bare en første udgave - den hun vi bestemte os for, da hun havde lavet et par prøver. Risene bliver nogle andre, men hun havde kun poseris derhjemme. Men jeg synes den er rigtig fin, og dem kommer til at passe perfekt til bordet - der er nemlig guldstole :)

post-16886-1149408260.jpgpost-16886-1149408289.jpg

Wuhuuu - får lov til at skrive indlæg nr. 100 i min planlægning :bearhug:

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Weee - kan se, at der i dag kun er 50 dage tilbage til den store dag.

Vi mangler stadig at høre fra et enkelt par, selvom der var sidste svardato den 1 juni. Har sendt en mail til dem og har ringet til dem i dag, men der er ringen hjemme. Så måske er de på ferie eller noget. Må bare blive ved til jeg får fat på dem...

0

Hejsa, Dorthe!

Argh - det var da længe siden jeg har skrevet i din tråd! :biggrin: Har fulgt med på sidelinjen med navneproblemene - håber det ordner seg fullstendig :unsure:

Sikke et skønt diadem du har købt, det bliver perfekt til din smukke kjole! Og risposerne er også utrolig fine. Skoene ligeså - ja du haver jo altså bare god smag, må jeg fastslå! Dejlig tråd at følge med i, skal der siges :super:

Og invitationen til din poller var altså genial - og så sød :denmarkflag:

0

:denmarkflag::biggrin::super::unsure::unsure::unsure::pokey:

Åh nej åh nej åh nej!

Har lige haft en telefonopringning fra min mor, der fortalte at min mormor er faldet - muligvis et ildebefindende eller en blodprop - og har slået sig slemt. Hun er gul og blå over det hele, har flækket læben, smadret brillerne, slået alle fortænderne ud og har brækket armen :) Det var bare lige det der ikke måtte ske. Min mormor er nu sur over at hun er faldet og prøver hele tiden at pille gipsen af hendes arm! Men det hjælper jo ikke noget.

Jeg har lovet min mor at ringe til min mormor i løbet af eftermiddagen for at tale med hende og prøve at overbevise hendes om, at hun ikke må tage gipsen af og at hun skal lave de øvelser hun fik på sygehuset! Jeg har nemlig selv to gange før brækket armen!

Min søster læser til tandlæge og hun har lovet at ordne min mormors tænder, så hun har nogle i munden til brylluppet.

Så hvor uheldig kan man være? Stakkels mormor, håber hun har fået gipsen af, er helet og har fået nye tænder inden brylluppet, som hun ser så meget frem til...

:pokey::pokey:-HAHA-:sm::sm::sm::sm:

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Øv øv øv!! Her har du :unsure: :unsure: :unsure::pokey: :pokey: :pokey:-HAHA-:sm: :sm:

Stakkels mormor! Det høres da intet mindre en forferdelig ud :biggrin::super: Det er så man overhovedet ikke kan forestille sig hvad hun har været igennem, det høres SÅ frygtelig ondt ud. Håber din snakk med henne gik godt, at hun forstår alvoret og at hun får rigtig god pleje på sygehuset. :denmarkflag:

0

Så er der sket lidt mere i vores planlægning. I går var jeg hos frisøren og aftale en tid til at få sat hår og lagt make-up - fik en tid til både min mor og jeg. Hun vil også gerne skines helt op til den store dag :bearhug: Stedet hvor vi skal smukkeseres er Londonshop

I dag har jeg så ringet til Kreative Kager og fået en tid til på tirsdag kl 16.00, hvor vi skal snakke design, fyld mm. Når vi så er blevet enige om hvordan den skal se ud og hvad den skal laves af laver de en lille prøvekage som vi skal ned og smage efter et stykke tid. Det bliver spændende at se, hvad vi kommer frem til, da jeg er meget kagekræsen (eller bare kræsen sådan helt generelt).

I dag var osså dagen, da vi endelig fik kontakt til det sidste hold gæster som vi ikke havde fået svar fra. De undskyldte mange gange, men ville meget gerne komme. Så nu kan Boris gå i gang med at designe bordplan, bordkort mm.

Hvad min mormor angår, tja hvad kan jeg sige. . . Hun har stadig ingen tænder i overmunden og ligner stadig en der er blevet mørbanket. Jeg har dog ikke selv set hende, da hun bor i Århus ligesom resten af min familie. Men vi skal derop i næste uge, hvor vi skal til min fars bryllup på Ebeltoft Rådhus.

0

Det var da en skrækkelig historie med din mormor :) , håber for jer alle at hun bliver nogenlunde klar til at nyden dagen sammen med jer :bearhug:

Og sikke da et pokkers bøvl med det navnehalløj - jeg kunne næsten ikke hitte hoved eller hale i hvad det var I skulle gøre..... Men har I fundet definitivt ud af om det hele kan lade sig gøre?

Lyder da godt med din polterabend - og dejligt at dine veninder kender dig godt nok til at vide at en voldsom overraskelse ikke ville være sagen! Dejligt med så gode venner -HAHA-

Ellers kan jeg jo kun sige det ser godt ud med det du har fået købt og Boris har fået lavet siden jeg sidst kommenterede her på din side. Flot diadem - du kommer til at ligne en drøm :bearhug: Og hvor er de bare søde de risposer med guldhjerterne - tænker selv på noget i den stil, så jeg blev mega inspireret da jeg så dem :denmarkflag:

Og super smart med lommen på strømpebåndet.... ;) Jeg sloges selv med at finde ud af hvad mit gamle og lånte skal være..... men der er jo tid endnu (men ikke meget længere :denmarkflag: )

Glæder mig til at følge med i de næste trin :blush:

0

Jeg har i dag ringet til House Of Brides, for at høre, hvor langt min brudekjole er kommet. Jeg talte med Bo, som kunne fortælle mig at de kjoler der var bestilt hos Maggie Sottero (heriblandt min) var begyndt at komme ind til dem. De havde allerede fået første sending og ventede en ny i løbet af et par uger. De kunne ikke sige, om min var med i den sending der lige var kommet, da de endnu ikke havde nået at pakke dem ud. Men den er i hvert fald på vej. Så inden for et par uger kommer den. Glæder mig bare helt vildt

Spurgte også om jeg så allerede nu skulle bestille tid i skrædderiet, men det sagde han at det ikke var nødvendigt at gøre, før jeg har modtaget brevet om at kjolen er kommet. For da jeg skal giftes i juli måned vil jeg have høj prioritet. Så det bliver ikke noget problem at få mig ind. Det er bare dejligt.

I morgen har Boris og jeg et møde hos Kreative Kager kl 16.00, hvor vi skal hen og se på kagedesign og indhold. Glæder mig meget til det. Så må vi se om vi kan finde noget kræsne mig kan lide :biggrin:

0

Annonce ♥

Spennende at følge din planlægning! Vi skal jo :bearhug: samme dag.

Pinlig jeg ikke har skrevet her tidligere...

1. Kjolen er bare superflot, og diademet passer jo suverent til!

2. Jeg er virkelig misundelig på bryllupsrejsen... Det lyder bare utrolig dejlig. Håber alt ordner sig med navneendring, pas osv!

3. Stakkels mormor... Krysser fingre for at alt går godt!!!!

Lykke til videre med planlægningen :blink:

0

Så er vi kommet hjem fra weekend, hvor der er sket en hel del må man sige. Vi skulle jo til bryllup hos min far og han kæreste på det gamle Ebeltoft Rådhus og det var bare så hyggeligt. Har lige sat et par billeder ind som jeg tog - var blevet udnævn til fotograf af min far, så fik skudt over 200 billeder.

post-16886-1151335379.jpg

Edited by xenobia
0

Weee - har i dag også fået brev fra House Of Brides om, at min kjole er kommet. Så det første jeg gjorde var, at ringe til min mor, som har fået lov til at komme med til tilretningen af kjolen - det skal lige siges, at hun endnu ikke har set kjolen, så hun glæder sig helt vildt til det. Jeg skulle jo lige høre, hvilke dage det passede hende nogenlunde, at tage turen herover til kjoleprøvning med mig. Min familie bor i Århus.

Derefter ringede jeg til Skrædderiet, hvor jeg fik aftalt en tid - og det er allerede på mandag kl 11.00, så jeg glæder mig helt vildt meget til det! Kan slet ikke beskrive det. Nu har jeg heller ikke set kjolen i snart 4 månder :balloons:

Så nu håber jeg at jeg kan få fri på mandag! Det har jeg nemlig ikke forhørt mig om, jeg skulle bare have en tid hurtigst mulig. Men mon ikke det går. Der er ikke så travlt for tiden - er først et par dage, når de første festivalgæster går til lægen med deres små kønssygdomsproblemer vi begynder at få rigtig travlt :)

0

Annonce ♥

Ihhhh hvor dejligt at din kjole er kommet hjem :balloons: Jeg kan godt forstå at du glæder dig vildt til at gense den - jeg var også helt syg efter at komme til tilretning og gense min. Og det var dejligt skulle jeg hilse og sige :)

Husk at få din mor til at tage et par billeder af din tilretning - vi vil jo så gerne se billeder :) Jeg havde desværre ikke nogen med ude til min tilretning så jeg fik slet ikke nogen billeder med hjem :)

Sød buket - dejligt at det blev en god dag :)

Held og lykke med tilretningen på mandag :)

0

Ihhhh hvor dejligt at din kjole er kommet hjem :balloons: Jeg kan godt forstå at du glæder dig vildt til at gense den - jeg var også helt syg efter at komme til tilretning og gense min. Og det var dejligt skulle jeg hilse og sige :)

Husk at få din mor til at tage et par billeder af din tilretning - vi vil jo så gerne se billeder :) Jeg havde desværre ikke nogen med ude til min tilretning så jeg fik slet ikke nogen billeder med hjem :)

Sød buket - dejligt at det blev en god dag :)

Held og lykke med tilretningen på mandag :)

Du kan tro min mor får lov til at tage mit kamera med til tilretningen. Har nemlig ikke nogen billeder af mig selv i kjolen endnu. Og hun har sagt, at hun gerne vil tage nogle billeder når vi skal derhen. Så nu har jeg husket at tage mit kamera med hjem fra arbejde, hvor jeg glemte det i torsdags (ups, skulle jo tage billeder til min fars bryllup, men han har heldigvis et kamera magen til mit).

0

:bearhug: Iiiiiiiiiih endelig fik jeg nolet mig til at læse din fine planlægning igennem - og manner hvor er det bare en smuk kjole du har valgt :loveshower: hende der Maggie kan virkelig noget med designs!

Glæder mig til at se dig i den (gentager lige mig selv her)

:biggrin: Lisen

0

Hold da op hvor tiden dog bare flyver afsted. Kan slet ikke fatte, at der kun er en måned tilbage til vi skal giftes! Det er jo helt vildt.

I går var vi hos Kreative Kager og prøvesmage vores bryllupskage. Jeg var lidt spændt, da jeg normalt ikke kan lige ret meget kage - hun var faktisk ved at opgive mig helt, da vi var nede og bestemme fyldet til kagen. Men NØJ hvor var det bare et lækker stykke kage vi fik serveret (og kæmpestort). Jeg spiste hele mit stykke - endda hurtigere end Boris, som bare sad og stirrede på mig til tider. Var troede bestemt ikke at jeg ville spise op!

post-16886-1151591482.jpg

Her er så et ca. billede af hvordan kagen kommer til at se ud. Vi har været inde på nettet og finde billederne og så har Boris ellers være i gang med photo shop med at fritlægge diverse billede og sætte det sammen til vores ønskekage. Vi faldt pladask for prinsessen og den lille tykke frø, så det skulle selvfølgelig være vores topfigur. Derudover har får vi lavet den ring, som er på vores invitationer og som kommer til at gå igen på bordkort mm. Ringen bliver lavet i 3D på kagen i samme guldfarve som frøens krone!

Hvad synes I?

0

Annonce ♥

Åååååååh den kage ser bare lækker ud, jeres prinsesse og frø er bare for søde :)

Hvad var fyldet lavet af?

- Lisen

Det er en hjemmelavet chokoladebund og chokolade top. Fyldet er frisk jordbærmousse med jordbærstykker i, lime og små fine chokoladeblade. Kagen er så pakket ind i marcipan, som er dækket af et fint lag sugarpaste og så al pynten :biggrin:

0

Annonce ♥

Åååååååh den kage ser bare lækker ud, jeres prinsesse og frø er bare for søde :)

Hvad var fyldet lavet af?

- Lisen

Det er en hjemmelavet chokoladebund og chokolade top. Fyldet er frisk jordbærmousse med jordbærstykker i, lime og små fine chokoladeblade. Kagen er så pakket ind i marcipan, som er dækket af et fint lag sugarpaste og så al pynten -HAHA-

Ahmenam..... :biggrin: det lyder bare voldsomt lækkert!

0

Så er det i morgen jeg skal til tilretning med min kjole - glæder mig for vildt til det, har jo ikke set kjolen i 4 måneder efterhånden :blush: Så håber jeg stadig er helt vild med den - meeeen mon ikke jeg stadig er det ? :balloons:

Sætter lige billederne ind af kjolen - men de siger ikke så meget. I morgen kommer billederne af mig i kjolen.

post-16886-1151854542.jpgpost-16886-1151854625.jpg

Min mor kommer helt her til Sjælland for at være med til prøvningen - min stedfar skulle alligevel have et møde i Køge kl 8 og derefter parkerer vi ham i vores lejlighed med kaffe og trådløst netværk og så daffer mutti og jeg ellers til Taastrup!

0

En lille hilsen fra en gammel Næstvedpige - jeg har gået i skole på kirkepladsen og er blever konfirmeret i sct. Peder - lige ved siden af jeres feststed.

Du er godt nok nået langt i planlægningen - dejligt at se at I er fælles om det, det lyser ud af hele din planlægning at du er meget glad for Boris.

Hvordan går det med navneændringen - vi følger nemlig spændt med herhjemme, da vi heller ikke når at have haft fælles bopæladdress i 2 år før vores bryllup.

Glæder mig til at se billeder af dig i din kjole.

Beatles

0

Wow :) Jeres kage ser FANTASTISK ud og lyder bare for mums ;)

Et par fine billeder du har taget til din fars bryllup - du har da vist talent!!

Og så kjoleprøvning :bearhug: HUSK nu at ta' billeder!!! *gg*

:)

Birgit

Heh - man er vel heller ikke "fotofreak" for ingenting. Er udlært i en fotobutik i tidernes morgen, så interessen kommer helt sikkert derfra. Fik skudt lidt over 200 billeder til hans bryllup - som egentlig ikke var ret mange timer. . .

0