xenobia

Dorthe & Boris 29-07-2006

322 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey Dinah

Jeg har købt kjolen i House Of Brides inde på Rådhuspladsen. Mærket er Maggie Sottero mener jeg. Du kan se flere modeller derfra inde på www.brud.dk De har bare så mange flotte kjoler derinde. . .

Og mange tak for de flotte komplimenter :butterfly:

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Wuhuu - så er bryllupsrejsen bestilt. Vi var inde og besøge My Travel på Rådhuspladsen i fredags og fandt der ud af, at vi med Gate Eleven kan komme til Caribien som vi hele tiden har drømt om, men har syntes lettere umuligt, da ikke ret mange rejseselskaber rejser dertil i august måned. Men vi var heldige og har booket 14 dage på 4-stjernet All Inclusive hotel, fra den 2. august til den 16. august. Så når vi kommer derned er alt bare betalt, mad, drikke og aktiviteter på området - bliver det skønere?

Vi skal til Den Dominikanske Republik, til noget der hedder Punta Cana. Følgende er hvad der står om det:

Punta Cana ligger på Costa del Coco, hvis strande er blandt de smukkeste i hele verden: 30 kilometer med kridhvidt koralsand, azurblåt vand og høje, slanke palmer. Her tilbyder Gate Eleben All Inclusive-hotellet, Grand Paradiso Bavara.

Så nu er vi bare super lykkelige - var også hvad vi lige havde brug for, for fotografen vi havde hyre er bakket ud - han troede bare han skulle tage et par portrætter, det var jo slet ikke det der var meningen. Der skal både tages portrætter, billeder i kirken og til festen.

:frizz2: Dorthe

Edited by xenobia
0

Bryllupsrejse til Caribien - bvadr hvor ulækkert :thanks:(mumler noget med misundelse er vel nok en grim ting)

Ville ønske det var mig, der skulle på sådan en eksotisk rejse - vi "nøjes" med Tyrkiet til september - som en forsinket bryllupsrejse... Nå ja og så giver jeg jo Flemming en tur til London i morgengave....

Hva sulen er det for en fotograf, I havde fået fat i - det er da alligevel :) Håber da virkelig I får styr på en anden fotograf inden Jeres store dag....

*knus*

Mette

0

Nej ...........Fy skamme sig :bask: :bask: :bask: Jeg har slet ikke væet forbi her og sige HEJ.....

Det er hermed gjort!!!

Dejlig historie om din tur ud og prøve kjoler...........Jeg Startede hvor du sluttede, nemlig i Nicolai.......og gir dig ret...........deres dør binder RIGTIG meget...... Jeg fik også prøvet altmuligt - både det der liiiiige var mig og det der så absolut IKKE var mig...........Og det syntes jeg nu var meget rart, så man ikke vælger forkert!!!!

Men smuk er din kjole...........WOW WOW WOW :super::)

/Kira

0

Annonce ♥

Rigtig smuk kjole du har fået dig.

Jeg glæder mig meget til, at se billeder af dig i den også selv om billederne er fra din store dag, vi må lære at væbne os lidt med tålmodighed herinde :bearhug:

0

Annonce ♥

Så blev invitationerne endelig færdige... Og det er bare blevet super flotte - takket været Boris' evner. Sætetr lige et par billeder ind af noget af det vi har brugt til invitationen, som Boris har lavet helt fra bundet i et 3D program på computeren!

post-16886-1143561078.jpg

Dette er så ringene, der danner hjørnerne af invitationen...

Edited by xenobia
0

Annonce ♥

Yeahaaaa - har ferie helt til den 18 april, det er bare skønt :yay:

Vi har brugt den første feriedag på at gå en tur på Ballerup Rådhus og få og udfylde vores ægteskabserklæring. Gjorde det dernede, så de kunne se, om vi havde udfyldt den korrekt og så kunne vi jo lige så godt aflevere den dernede med det samme. Så om et par uger skulle vi gerne have vores prøvelsesattest. Blev forbløffet over at det går så hurtigt, da vi havde fået af vide at det kunne tage 6-7 uger. Men det er jo kun godt det går så hurtigt!

I morgen skal vi til Vestkirken og tale med dem om vores nye efternavne - mit nuværende mellemnavn. Vi kan lige så godt få styr på det hele her i ferien, har ikke tid til at komme sådanne steder når vi går på arbejde jo. Bliver spændende. Så nu må vi se, hvordan det går...

:bearhug: Dorthe

Edited by xenobia
0

Så er min navneændring gået igennem! Har siddet meget af weekenden og øvet mig på min nye underskrift, det er lidt underligt at skulle skrive under med et andet efternavn end det jeg har gjort de sidste mange mange år!

Valgte at ændre mit navn (slette mit efternavn og bruge mit mellemnavn som efternavn) nu, da det er det letteste for os. Desuden er bryllupsrejsen bestilt i mit nye navn. I forbindelse med navneændringen fandt vi også ud af, at man iflg den nye Navnelov ikke kan gifte sig til et nyt efternavn, men man kan først ændre det efter brylluppet. Med mindre man har levet sammen i ægteskabslignende forhold i mindst 2 år. Så desværre kan Boris ikke ændre sit navn før engang efter brylluppet. Lidt surt, for bryllupsrejsen står også i Boris' nye navn. Har dog haft fat i Familiestyrelsen i dag, da vejledningen til tolkningen af Navneloven er lidt svævende at læse. Og det er muligt at han godt kan få mit navn alligevel. Vi får svar engang efter påske.

:balloon: Dorthe DREYER

Edited by xenobia
0