Cilisimus

7. april 2007

171 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa :balloons:

Jeg skal godt nok ikke giftes d. 7/4 men er da en aprilbrud idet jeg skal giftes lørdagen efter nemlig d.14/4 :blush: Glæder mig bare så meget og for en gangs skyld kan vinteren næsten ikke komme hurtigt nok så det kan blive forår igen*lol*

:biggrin: Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen :iloveyou:

Skal vi ikke have lidt gang i denne tråd igen :bearhug: Nu er der jo snart kun et halvt år tilbage til den store :( dag.For mit vedkommende er det snart et år siden min mand friede i Paris og vi gik i gang med planlægningen.Dengang syntes jeg der var en evighed til og alligevel er der gået et år nu :biggrin:

Har I andre styr på meget efterhånden ?

:hug: Christine

0

Del dette indlæg

Øhhh... sådan lidt tror jeg.... :hug:

Ej: kirke, lokaler, transport, musik, invitationer mm, endelig gæsteliste, forlover, vidner, brudebørn, frisør & makeup, navneændring er klaret. Så mange vi bare alt det andet.... :iloveyou:

Bryllupskagen bestilles på fredag, og menuen fastsættes engang i uge 42. Så kan vores menukort nemlig også blive færdige.... :bearhug:

Jeg skal også ud og prøve kjoler d. 14. oktober - glæder mig som et lille barn....

Synes i øvrigt, at tiden går lige stærkt nok lige for øjeblikket. Men det er måske kun mig der har det sådan?

0

Del dette indlæg

Nej jeg synes også at tiden også bare flyver afsted lige nu.Synes netop at det er helt underligt at det snart er et helt år siden at han friede og vi startede bryllupsplanlægningen så småt :bearhug:

du kan roligt glæde dig til at skal ud at kigge på kjoler :carrot: Det er en helt speciel ubeskrivelig fornemmelse at stå der og se sig selv i sådan en kjole. Jeg har købt min kjole(ved godt jeg er i meget god tid men kunne ikke lade være) og skal ned at prøve den igen d. 10 oktober i den rigtig str. Da jeg købte kjolen havde de den kun hjemme i en str 36 hvilket lige er to numre for småt til mig så jeg glæder mig til at komme ned og prøve den i str 40 :iloveyou:

Hvor skal du hen at prøve kjole ?

:hug: Christine

0

Del dette indlæg

Jeg skal i House of Brides på Rådhuspladsen sammen med min søde mor, og min påtrængende svigermor. Laaaaang historie. :iloveyou:

Jeg har fundet nogle kjoler i Rembo-stilen, som jeg bare er faldet fuldstændig for. Nu håber jeg så bare, at de ser nogenlunde ud på mig, ellers må jeg jo starte forfra.

Jeg havde faktisk lidt en "mærkelig" oplevelse igår. Var inde i Kbh med min mor for at fejre hendes fødselsdag. Efter en rigtig tøsefrokost slentrer vi ned af Strøget, og så kommer vi forbi Lilly. Min mor hiver mig derind (under voldsomme protester fra mig) men så sker det underlige: jeg ser simpelthen den sødeste kjole + slør. Blev fuldkommen overrasket, da jeg synes at Lilly i mange år har lavet lidt for kedelige og store masseproduktioner.

Men jeg må godt nok indrømme, at jeg blev overrasket. Så hvis jeg ikke finder noget det andet sted, så ved jeg godt, hvor jeg skal hen og prøve. :hug: Personligt synes jeg, det er fuldstændig ligegyldigt, hvad der står i nakken af ens kjole, så længe man føler sig tilpas i den..... Hov, det blev vist lige en længere smøre.... :bearhug:

Har du fundet din kjole, og hvor har du i så fald fundet den?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den må du da helt klart ind at prøve så :iloveyou:

Jeg så netop min kjole i udstillingsvinduet hos Askepot og Valentino i Tønder.Meget mærkelig fornemmelse at stå der og bare vide at den kjole må man prøve hvilket jeg jo så også gjorde og det skulle bare være den :biggrin: Prøvede dog også lige tre-fire andre for nu at være helt sikker men der var ikke noget at gøre jeg var solgt :hug: Jeg sparede iøvrigt en pæn del ved at købe min kjole hos Askepot og Valentino fremfor f.eks. Panayotis i Vejle.Har givet 6900 kr for min kjole i Tønder og i Vejle skulle de have 8400.Det er da også en slags penge.Hvis du vil se min kjole kan kan du finde den panayotis hjemmeside.Den er fra La Sposa og modellen hedder Golden.

:bearhug: Christine

Ps. Det kunne være jeg lige skulle tilføje at jeg også synes rigtig godt om Panayotis og faktisk har lagt fire tusind hos dem for slør og sko :(

0

Del dette indlæg

Ja ikk? Jeg har faktisk fundet et billede der ligner nederdelen og toppen....kan ikke finde de helt nøjagtige....

Kunne godt forestille mig, at det er en mærkelig følelse lige pludselig at se "sin" kjole hænge i et vindue - den oplevelse har jeg desværre ikke haft endnu, men håber da dem kommer. :iloveyou:

Jeg har været inde og kigge på din kjole - den er bare super flot..... Jeg troede egentlig at Panayotis (hvorfor får de ikke et navn man kan udtale?) var dyrere, så dem havde jeg afskrevet - meeen mon ikke jeg skulle derind og kigge også? -HAHA- Det bliver vist et værre rend.....

Hvis jeg lige må stille et ekstra spørgsmål: Hvor høj er du, og hvilket slør har du valgt?

Den må du da helt klart ind at prøve så :hug:

Jeg så netop min kjole i udstillingsvinduet hos Askepot og Valentino i Tønder.Meget mærkelig fornemmelse at stå der og bare vide at den kjole må man prøve hvilket jeg jo så også gjorde og det skulle bare være den :( Prøvede dog også lige tre-fire andre for nu at være helt sikker men der var ikke noget at gøre jeg var solgt :bearhug: Jeg sparede iøvrigt en pæn del ved at købe min kjole hos Askepot og Valentino fremfor f.eks. Panayotis i Vejle.Har givet 6900 kr for min kjole i Tønder og i Vejle skulle de have 8400.Det er da også en slags penge.Hvis du vil se min kjole kan kan du finde den panayotis hjemmeside.Den er fra La Sposa og modellen hedder Golden.

:biggrin: Christine

Ps. Det kunne være jeg lige skulle tilføje at jeg også synes rigtig godt om Panayotis og faktisk har lagt fire tusind hos dem for slør og sko (y)

post-17738-1159288376.jpg

post-17738-1159288392.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fin kjole du har sat billede ind af :iloveyou: Den er rigtig flot. Uhh du kan altså roligt glæde dig så meget til at komme ind og prøve kjoler :hug:

Jeg er ikke så høj. Kun ca. 1.68 cm men min drøm var/er et langt langt slør og den drøm skal da udleves så mit slør er 3 meter langt.Det eneste jeg gruer lidt for er om jeg nu også kan styre det :biggrin: men det må jo komme an på en prøve.........

0

Del dette indlæg

Super fin kjole du har sat billede ind af :bearhug: Den er rigtig flot. Uhh du kan altså roligt glæde dig så meget til at komme ind og prøve kjoler :super:

Jeg er ikke så høj. Kun ca. 1.68 cm men min drøm var/er et langt langt slør og den drøm skal da udleves så mit slør er 3 meter langt.Det eneste jeg gruer lidt for er om jeg nu også kan styre det :blink: men det må jo komme an på en prøve.........

Det var lige præcis det jeg gerne ville have svar på..... :biggrin: Jeg er ca. 173 cm høj, og min drøm er også bare at få langt slør på.... Jeg har bare hørt noget om, at butikkerne siger, at man skal være X antal cm høj før det ligesom falder i hak.... :blink:

Men tusind tak.... nu går den vilde slør-jagt. :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også være med her! Vi skal nemlig også giftes 7. april. Er ikke så langt i forberedelserne; Vi har kun kirke og fotograf 100% klar.

Men i efterårsferien skal jeg ud og prøve kjoler (igen), og der skulle jeg gerne finde KJOLEN. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa (y)

Jo det har du da ret i. Nå men jeg kan da fortælle at jeg i tirsdags var en tur i Tønder for at prøve min kjole i den rigtig str.Havde i dagene op til lidt af diverse tvangstanker om at jeg nok ikke kunne passe den men da den kom på sad den bare som støbt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif det var så dejligt men også totalt underligt pludselig at stå der i sin EGEN kjole. Total mærkelig fornemmelse.Først der tror jeg virkelig det gik op for mig at nu er der altså ikke så forfærdelig længe til det er min tur :) Jeg skal så derned igen i februar til tilretning.Der skal tages noget af længden + jeg skal have et lille ekstra stykke syet i ved barmen da jeg syntes den lige vare en tand for nedringet men det kan der jo heldigvis gøres noget ved :bearhug:

Rigtig godfornøjelse til dig i morgen Christine med din kjoleprøvning.Glæder mig til at høre meget mere om den :boohoo:

:( Christine

0

Del dette indlæg

Jeg skal ikke giftes d. 07.04.07, men derimod den 28.04.07, så er jo også aprilbrud!! Og manner, hvor jeg glæder mig!

Indtil videre har vi styr på kirke, sted, fotograf og kørsel. Vi har et par tilbud ude hos forskellige dj´s - så musikken skulle der også snart være styr på. Og på mandag.... Ja, der skal jeg ud og prøve kjoler for første gang.. Glæder mig helt vildt!! Det lyder bare så spændende, når i andre fortæller om det! Og rigtig god fornøjelse med din Christine -glæder mig til at høre om det.

:boohoo:

(y)

0

Del dette indlæg

Hejsa :boohoo:

Jeg skal godt nok ikke giftes d. 7/4 men er da en aprilbrud idet jeg skal giftes lørdagen efter nemlig d.14/4 :( Glæder mig bare så meget og for en gangs skyld kan vinteren næsten ikke komme hurtigt nok så det kan blive forår igen*lol*

(y) Christine

Jeg skal også stå brud d.14. april 2007. Jeg var efterhånden begyndt at tro at jeg er den eneste der skulle giftes til april - alle andre skal om sommeren.

Skønt at finde nogen der har samme tidsramme som mig.

Stina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal vi til det igen..... :bearhug: Hvor langt er I nået tøser?

Vi er indtil videre ret godt med....

Dog kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilket tidspunkt I andre skal vies, og hvordan jeres tidsplan ser ud? Altså lige fra morgenmad til det tidspunkt I træder ind i kirken..

:balloons: Christine

0

Del dette indlæg

Hej Christine :bearhug:

Ja lad os da endelig få lidt gang i tråden igen :balloons:

Hmm tidsplan har jeg nu nok ikke som sådan men tror det kommer til at foregå nogenlunde sådan her: står nok MEGET tidligt op idet jeg ikke tror jeg kan sove længe den dag.Omkring kl.8.00 morgenmad.Kl. ca.9.00 ind til frisøren hvor jeg beregner ca to timer.Så kl.11.00 videre hen og få lagt makeup.Beregner nok ca en time til det så jeg er hjemme igen omkring kl. 12.15. Så tror jeg vil prøve om ikke jeg kan få en bid mad ned inden det er ved at være tid til at komme i kjolen kl.ca. 13.00 Kl.13.30 regner jeg så med at blive hentet af det køretøj som skal køre med os på dagen (en overraskelse fra svigerfar og hans kone) og taa taa daaa kl.13.45 skal vi så endelig :loveboard:

Det er nogenlunde sådan jeg regner med at det kommer til at foregå på dagen :blush:

Har forresten lige talt med hotellet vi skal holde festen på i dag og d.13 december skal vi ind til møde med dem for at bestemme duge, blomster og så videre.Føler godt nok det lige så stille rykker tættere på nu :bestwishes:

:blush: Christine

0

Del dette indlæg

Hej søde Christine,

Ih, hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste, der synes at tiden løber for stærkt lige for øjeblikket. :bestwishes:

Vi er heldigvis ret godt med, men synes alligvel altid der er 1000 ting man kan lave. Og prøv så lige at overvej at der er UNDER 5 måneder tilbage. Det er jo fuldstændig sindssygt.... :blush:

Vi har ingen tidsplan for selve dagen endnu. Vi skal først giftes kl 15, så mon ikke det kan komme til at hænge sammen på en eller anden måde?

Et af mine "problemer" er, at jeg ikke rigtig har nogen frisør til at lave håret lige nu. Har en halv aftale med Salon Vice i Kbh, men hende der skal sætte håret kan først give endelig besked om en lille måned, fordi hun ikke ved, hvordan ferien er lagt. Det er bare den samme besked jeg har fået ved alle de frisører jeg har ringet til. Og det er altså til at få lidt pip i papkassen af...

Nå, det blev en længere smørre... :blush: skriv endelig når I har været til samtale hos feststedet... vil SÅ gerne høre om det.

:balloons::bearhug: Christine

0

Del dette indlæg

Hej igen :boohoo:

Ja det er lidt sindsygt som tiden efterhånden flyver afsted men det er jo kun dejligt :kiss:

Jeg har heller ikke min frisør 100% på plads endnu for den salon hvor hun arbejder begynder ikke at lave aftaler for 2007 før vi er i 2007!!!! Det er så træls for vi rigtig gerne kunne strege det fra listen også men det må jo så vente lidt endnu for det skal altså lige være hende.Har haft hende som frisør i rigtig mange år nu og det skal bare være hende som sætter det på min store dag.Ellers bakser vi lidt (læs min mor) med at få indbydelserne færdige nu så de kan komme ud her i starten af december.Det er så fire måneder før hvilket jeg synes er meget passende.

Vi glæder os rigtig meget til at komme ud på Bygholm og snakke med dem men samtidig kan jeg også blive helt nervøs over at det snart er ved at være tid til at vælge de slags ting.Du kan tro jeg nok skal skrive om det.Kan nok slet ikke lade være :biggrin:

:denmarkflag::balloons::balloon: Christine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer