postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Gudeskøn kjole - du ser bare så godt ud i den.

Morede mig en lillesmule over billedet af præsten - har jeg ski ikke set før her på forum.

Vil da meget hellere se nogle billeder af dine børn. :cheerleader3: De er nok også kønnere!

- Laila

Redigeret af NoCandyfloss
0

Del dette indlæg

Hejsa

Gudeskøn kjole - du ser bare så godt ud i den.

Morede mig en lillesmule over billedet af præsten - har jeg ski ikke set før her på forum.

Vil da meget hellere se nogle billeder af dine børn. :cheerleader3: De er nok også kønnere!

- Laila

:hug::boohoo::hug:

Hvor er du bare god....

Men der bliver jo sat billeder ind af alt om planlægningen....og præsten er jo også en vigtig del... :bearhug:

Mine børn...jo selvfølgelig...

:cheerleader3: til dig...

0

Del dette indlæg

" sikken fest vi har haft nu i naaaat åhhja åhhja åhh..."

Nej undskyld mig men jeg har lige fået tilbuddet idag på musik ( diskotek) til vores bryllup :cheerleader3: og er bare helt oppe og køre over det..

Havde sagt jeg ville have et tilbud jeg ikke kunne sige nej til,men havde også nogle krav de skulle opfylde....

Nå men inden i får mere at vide så får i lige prisen......2500.-

Hvad får vi så for det?

Jo, de kommer lørdag den 11-8-07 ca kl 10. Så stiller de hele anlægget op og ordner så der kommer lyd i hele teltet.. Da vi skal være rimelig mange og teltet er meget stort vil jeg have atfolk kan få et "headset" pånår der skal holdes taler...(for selvfølgelig er der da nogle der vil fortælle en historie eller to om denne yndige brud.... :bearhug: )

Nå men det ordner de, også kommer de igen kl 21.30 og spiller indtil sidste gæst har forladt teltet(forhåbentlig ikkefør søndag lige før morgenmaden... :smolf: )

Jeg syntes bare det er så fedt...For normalt når folk hører ordet bryllup har jeg på fornemmelsen at det bliver udregnet med en pris der hedder mellem 50-100% af hvad normalen er....

Åhh jeg er så glad idag....... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da bare helt kanon billigt!!

Er du sikker på der ikke er et 0 bagefter? :cheerleader3::cheerleader3:

Tillykke med det gode tilbud, da er da fedt

:bearhug: Maria.....

lige da jeg havde fået prisen af vide var jeg da også så rundt på gulvet, så det røg bare ud af mig..."jamen er det i timen" :bask:

Ha ha men heldigvis var det prisen.... Det blev også et tilbud jeg ikke kunne sige nej til.. :hug:

0

Del dette indlæg

Må vi ikke godt få navnet på musikerne - eller er det hemmeligt?

Og har du fået dem anbefalet af andre - MED SAMME SMAG SOM DIG SELV - ikke mindst?

Umiddelbart lyder det nemlig så billigt, at jeg får helt Pedal Ove tanker. Men under alle omstændigheder, så sørg få at få tilbuddet skriftligt - især det med at de spiller til sidste gæst går.

Vh. Laila

Redigeret af NoCandyfloss
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da ferie for et tilbud! Ja vi skal godt nok give et helt andet beløb http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Det er da bare dejligt!

Føles det ikke bare skønt, når tingene stille og roligt falder i hak?? :boohoo:

Og kom så lige med nogle billeder af dig selv, gemalen og dine skønne tøser! (y)

Hej skønne kvinde....

Billeder af min elskede familie skal jeg nok få lagt ind,men mig selv.... :bask: åhh nej vel....

Jo Katharina... jo det er dejligt nårman kan sætte hak ved endnu en ting på listen...

men ellers skulle jeg sikkert nok nå det.... har heldigvis stadig noget tid at gøre med.... :bearhug:

Vi snakkes skønne.... :( til dig

0

Del dette indlæg

:bearhug: åhh nej dog hvilken dag idag...

Jeg vågnede igår morges, og følte bare jeg havde sovet så fantastisk... også lige da jeg skulle løfte hovedt fra puden, så skal jeg da lige love for jeg fik fortalt noget andet :)

Arrrrrggggghhhhhh jeg havde fået hold i nakken...for S.... sådan noget det gør ondt..

Nå men afsted på arbejde skulle jeg jo. Hovedt på skrå da det var der det gjorde mindst

ondt...hmm...Fik klaret arbejdsdagen også hjem og få en varm pude på... Det syntes jeg faktisk hjalp lidt, men efter endnu en nat kan jeg da hilse og sige at den varme pude IKKE

hjalp. Nå men op og på arbejde, det mente jeg da jeg kunne... :( Men kl otte var jeg nødt til at ringe til massøren og sige...HJÆLP MIG.... såkl 10.30 lå jeg og fik

løsnet min nakke..... Han kunne ikke løsne det så meget at jeg ville føle det bedre, men jeg skulle selv begynde at "tvinge" mit hoved rundt...AV AV AV (y)

Så nu sidder jeg her på BK med varme om min nakke og ligner en bedste... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Godt det ikke er Den. 10-8-2007.....

Rigtig god weekend til alle...

:boohoo: fra mig til jer...

0

Del dette indlæg

Midt i min efterligning af en bedstemor....(med min varmepude om nakken) :bearhug: kunne tiden jo ligså godt bruges til bryllupsinspration.... :boohoo:

post-22501-1160758083.jpg en lille kage... :(

post-22501-1160758118.jpg og endnu en......

Måske min kære svigerfar får brug for lidt inspiration...og det kan han så få her (y)

Ja min svigerfar har fået opgaven at lave bryllupskagen....hvilket han syntes kunne være så hyggeligt... :carrot: Ja lige indtil denne her rablende svigerdatter fandt opskriften og forklarede ham at det tager ca en uge at lave sådan en kage... :bask:

Men han springer glædeligt ud i det... Nu skal vi lige over julen, også vil vi prøve at lave en lille prøve af kagen, bare for at se om det skal være det fyld osv...

:loveshower: det var lidt mere nyt...

0

Del dette indlæg

Og har du fået dem anbefalet af andre - MED SAMME SMAG SOM DIG SELV - ikke mindst?

Umiddelbart lyder det nemlig så billigt, at jeg får helt Pedal Ove tanker. Men under alle omstændigheder, så sørg få at få tilbuddet skriftligt - især det med at de spiller til sidste gæst går.

Vh. Laila

Måske har du midt i nakke-problemerne overset mit spørgsmål :boohoo:

Men så må jeg jo gentage det og ønske god bedring.

Vh. Laila

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vh. Laila

Måske har du midt i nakke-problemerne overset mit spørgsmål (y)

Men så må jeg jo gentage det og ønske god bedring.

Vh. Laila

Hej Laila.......

Undskyld undskyld.... dumme :bask: til mig...

Hvis jeg må vende tilbage til dig på mandag, for så kan jeg spørge dem om jeg må give dem videre.

Og siger de ja, så får du lige deres tlfnumre på mandag også...

Knus fra Belinda.... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Nu var det ikke så meget for min egen skyld - men mere et generelt-interesseret-på-andres-vegne-spørgsmål, hvis du forstår...

Selv har jeg allerede besluttet, at når jeg ikke synes, at jeg har råd til diskobil, så bliver brylluppet med jukebox og muligvis noget andet underholdende end lige musik tidligere på aftenen.

- Laíla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vh. Laila

Ja umiddelbart lyder det da meget billligt. På papiret ser det ud som at de leverer det samme som vi gør, bare til det halve. Dvs. ubegrænset spilletid fra start til slut. Dog spiller vi også under middagen, hvis folk ønsker det, men det er næppe det der gør prisforskellen.

Der er et ordsprog der hedder at man får hvad man betaler for. I den her situation dækker den pris I skal betale ikke engang hvad vi betaler vores egne dj's vedr. de jobs som jeg ikke selv spiller. Det giver måske lidt stof til eftertanke :boohoo:

Har man tiltroen til at de også kan formå at spille det musik der skal til ved festen er det jo fint nok. Men er man i tvivl bør man måske undersøge hvor meget erfaring de egentlig har med at spille til bryllupsfester og voksenfester i det hele taget. Kan man få nogle anbefalinger o.l. fra andre der har brugt dem eller hørt dem ved bryllupsfester vil det være helt fint.

Hvis musikken ikke er i orden er folk bedre tjent med jukeboksen.

Med hensyn til det med at ting koster mere når der står bryllup foran så vil jeg da godt fastslå at det ikke gælder hos os. Vores priser er faste priser som kun er påvirket af geografien. Det er sagt med andre ord fuldstændig ligegyldigt prismæssigt om det er en fødselsdagsfest, en bryllupsfest o.l vi spiller til. Jo vores firmafester ligger lidt højere end privatfesterne.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boohoo: Hallo så er der lidt mere nyt.....

Jeg har jo også fået styr på frisør + makeup..

faldt ved en tilfældighed over en side på nettet, hvor to friske tøser gjorde reklame for dem selv og deres kunnen.. :butterfly:

Siden tiltalte mig og jeg sendte dem en forespørgsel, hvor jeg spurgte om de ideer jeg nu havde var noget de kunne opfylde...

Efter en del mails frem og tilbage, er de nu booket, prisen aftalt og ja så kan jeg jo bare vente... :(

De skal have 2600.- ... (y)

Prisen indebærer...:

Prøveopsætning + prøvemakeup på mig 14 dage før..

Opsætning på dagen...(heldigvis..) :bask:

Makeup på dagen..

Opsætning + makeup på min søster...

Opsætning + makeup på min Veninde Katja...

Og det bedste af det hele... de kommer hjem til mig.. så der skal bare slet ikke være noget stress, jeg kan i ro og mag gå herhjemme og få flere og flere sommerfugle i maven, og det er jo dejligt... :bearhug:

det var vist det der var for idag....hmmm

0

Del dette indlæg

Vh. Laila

Ja umiddelbart lyder det da meget billligt. På papiret ser det ud som at de leverer det samme som vi gør, bare til det halve. Dvs. ubegrænset spilletid fra start til slut. Dog spiller vi også under middagen, hvis folk ønsker det, men det er næppe det der gør prisforskellen.

Der er et ordsprog der hedder at man får hvad man betaler for. I den her situation dækker den pris I skal betale ikke engang hvad vi betaler vores egne dj's vedr. de jobs som jeg ikke selv spiller. Det giver måske lidt stof til eftertanke :(

Har man tiltroen til at de også kan formå at spille det musik der skal til ved festen er det jo fint nok. Men er man i tvivl bør man måske undersøge hvor meget erfaring de egentlig har med at spille til bryllupsfester og voksenfester i det hele taget. Kan man få nogle anbefalinger o.l. fra andre der har brugt dem eller hørt dem ved bryllupsfester vil det være helt fint.

Hvis musikken ikke er i orden er folk bedre tjent med jukeboksen.

Med hensyn til det med at ting koster mere når der står bryllup foran så vil jeg da godt fastslå at det ikke gælder hos os. Vores priser er faste priser som kun er påvirket af geografien. Det er sagt med andre ord fuldstændig ligegyldigt prismæssigt om det er en fødselsdagsfest, en bryllupsfest o.l vi spiller til. Jo vores firmafester ligger lidt højere end privatfesterne.

Heeejjjj diskobil...

Tak for jeres hilsen, og jeg kender godt det med man får hvad man betaler for...Nu kender vi dem der har givet tilbuddet, og kender mange som har haft dem til deres fest, og kun givet rosende ord...

Vi havde heller ikke booket dem hvis kendskabet var på bar bund, da vi personligt mener at musikken er det alt afgørende for hvordan en fest forløber... :carrot:

Men kan godt forstå folk er meget skeptiske omkring vores valg, da det umiddelbart lyder alt for billigt.... :boohoo:

Men tusind tak fordi i tog tid til min tråd.... (y)

Knus fra belinda...

0

Del dette indlæg

JUBIIIII....

Nu er der kun en uge til jeg skal lave invitationer, glæder mig helt vildt..Katja og jeg har sat både lørdag og søndag af til det...Må indrømme jeg er blevet meget hook på at lave sådan en lille æske til hver gæst...og det kan jeg jo takke alle i skøre bridzillas for, for havde i ikke inspireret mig, jaså var det jo bare blevet ved et bordkort... :boohoo: tak skal i have (y)

Men hvad kommer i i dem, ideer modtages gerne.... og gerne med en skabelon også...

Knus fra Belinda...

post-22501-1160823518.jpg

post-22501-1160823551.jpg

0

Del dette indlæg

Yeeees baby om en uge sidder vi og er i fuld gang med at lave indbydelser og jeg glæææææder mig rigtig meget :boohoo:

Ja du er jo ved at have styr på en hel del ting og ja ovenikøbet er du så langt fremme at du ligefrem har sørget for frisør og make up til mig også (y)

Jeg eeeeeelsker at være så stor en del af din drømme dag hvor du skal giftes med drømmeprinsen :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer