postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

post-22501-1170576333.jpg

Det var så lidt af mine tanker omkring hans tøj. Jeg har jo som skrevet før ikke meget at sige på det område... Men inspiration har man jo lov til at give... :bearhug:

jeg ville bare være så ked af hvis han kom i sort, da min kjole er meget creme, så jeg syntes sort kommer til at skille sig helt ud, eller er det bare mig der ikke lige kan se farverne sammen... :bearhug:

:cheerleader3: til jer alle, fra Belinda...

0

Del dette indlæg

nej det tror jeg heller ikke lige er de bedste farver sammen, der er det så lidt lettere for os, min kjole er hvid og det kan jo sagtens gå til sort, og det er jo også den farve vi har købt til ham, men vi overvejer at købe noget der ligner den vest og skjorte du har fundet til Morten der, bare i hvid selvfølgelig... vi har fået købt en lyseblå skjorte til ham, og det er vi begge lidt kede af, da det så ikke kommer til at matche bare lidt...

men jeg tror som sagt du har fat i noget at det rigtige Belinda...

:cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

post-22501-1170576333.jpg

Det var så lidt af mine tanker omkring hans tøj. Jeg har jo som skrevet før ikke meget at sige på det område... Men inspiration har man jo lov til at give... :bearhug:

jeg ville bare være så ked af hvis han kom i sort, da min kjole er meget creme, så jeg syntes sort kommer til at skille sig helt ud, eller er det bare mig der ikke lige kan se farverne sammen... :bearhug:

:cheerleader3: til jer alle, fra Belinda...

Jeg har det lidt på samme måde. Kæresten vil støve sin gamle smoking af og bruge den - men jeg er jo i ivory og guld...og sådan en HVID skjorte kan godt stikke i øjnene og måske er det lidt for hårdt sammen med det sorte...mmhh....På den anden side...har vi lige 4000 kr til at købe et nyt sæt tøj til ham? Nej, det tror jeg ikke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej det tror jeg heller ikke lige er de bedste farver sammen, der er det så lidt lettere for os, min kjole er hvid og det kan jo sagtens gå til sort, og det er jo også den farve vi har købt til ham, men vi overvejer at købe noget der ligner den vest og skjorte du har fundet til Morten der, bare i hvid selvfølgelig... vi har fået købt en lyseblå skjorte til ham, og det er vi begge lidt kede af, da det så ikke kommer til at matche bare lidt...

:cheerleader3::bearhug:

:griner:-:griner:- Gitte....øjjj hvor er jeg glad for du syntes jeg ikke er helt på herrens mark....

:bearhug: du er bare skøn....

0

Del dette indlæg

:bearhug::bearhug:

:griner:-:blush: Gitte....øjjj hvor er jeg glad for du syntes jeg ikke er helt på herrens mark....

:griner:- du er bare skøn....

herrens mark? bor du ikke derude :blink: ej pjat... syns også bare godt det må passe lidt sammen... og derfor er jeg også lidt ked af den skjorte vi har fået købt til Karsten, vi skal se om ikke vi kan finde noget der er lidt bedre...

og næ nej det er da DIG der er skøn nemlig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg syntes ellers umiddelbart at blå lyder hammer flot til sort...men det er måske helt forkert..!!! :bearhug:

Gitte hvor er det dejligt du er blevet fast inventar i min tråd.....

tusind :cheerleader3: til dig....

ærligt talt? så har jeg ikke set vores tøj sammen endnu, og blå er smadder flot til sort, men det også bare det at jeg gerne vil have det matcher lidt til mit tøj... så det er lidt der vores bekymring går...

inventar? :griner:- jeg er da flyttet ind :griner:-

og lige tusind tilbage :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Belinda!

Jeg er lige inde og lure på din tråd her, og har set billedet af diademet på dig...er glad for at du valgte det for det klæder dig rigtigt godt!

Du skal have 101 kram herfra, og jeg glæder mig til at se billederne af dig på dagen!

Ida

0

Del dette indlæg

EEEEJJJJJ hej Ida....

Så dejligt du ligger vejen forbi min lille tråd.... :bearhug:

Jeg er også rigtig glad for det, og glæder mig sindsygt til jeg skal ud og sammenligne det med kjolen....

Og bare rolig Ida.... du skal nok få billeder.....

:cheerleader3: fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Jamen , bare fordi man er fraværende et par dage, så vokser tråden jo med flere sider -HAHA-

Lækker kagemand, var det ikke for lidt tømmermændsrest, så ville jeg blive helt lækkersulten ;)

Og han bliver da lækker, ham din tilkommende, godt du selv bliver mindst ligeså flot med din smukke kjole :bearhug:

:pokey:

0

Del dette indlæg

Jamen , bare fordi man er fraværende et par dage, så vokser tråden jo med flere sider :oops:

Lækker kagemand, var det ikke for lidt tømmermændsrest, så ville jeg blive helt lækkersulten ;)

Og han bliver da lækker, ham din tilkommende, godt du selv bliver mindst ligeså flot med din smukke kjole :bearhug:

-HAHA-

Tak søde... du er altid så betænksom hvad angår min tråd... :pokey:

hmm tømmermænd... nu er du ikke ved at have et problem vel smukke... :oops: .. hvad har du så været til...???

-HAHA- fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdt Sørens 30 års fødselsdag i lørdags, fest med 37 gæster og sjov og ballade til kl 3.30 om natten :bearhug:

Var lidt smadret igår, selvom jeg var opppe og lave morgenmad til drengene (vi havde to overnattende gæster), så fik jeg kun taget en enkelt bid af mine scramble eggs, så måtte jeg ind i seng og sove igen :pokey:

Gik så også i seng kl 20.30 igår -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg håber da ikke, at sort og 'en-eller-anden-nuance-af-hvid-kaldet-blandt-andet-creme-og-ivory' er helt til pis ved siden af et sort suit... Min kæreste har nemlig valgt sort, men så er vest og skjorte 'en-eller-anden-nuance-af-hvid-kaldet-blandt-andet-creme-og-ivory'... Så må vi bare håbe, at de to 'en-eller-anden-nuance-af-hvid-kaldet-blandt-andet-creme-og-ivory' er nogenlunde ens :whistle:

Synes det er rigtig lækre sæt du har fundet frem der :bearhug:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer