postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Ja, du kan ikke bare sådan forsvinde i flere dage, du er jo savnet :balloon:

Nu keder du dig vel ikke alt for meget i det mørke jylland ;)

Skønne skønne du...hvor er det altså bare nogle fantastiske hilsner du lige ligger i min tråd...sender dig lige en favnfuld :thumbsupsmileyanim:

Tak fordi du er som du er....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm ja så sidder jeg stille her en lørdag efter løbeturen og hvad opdager jeg..... :bearhug:

Gisp... kun ½ år tilbage.... Syntes det er vildt der allerede er gået ½ år med planlægning..... og et ½ år med super skønne minder herfra :thumbsupsmileyanim: ..

Er det ikke VILDT....

Millioner af :balloon: til jer allesammen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloon: HAR ALLE SET MIN TICKER....................

DER ER KUN ½ ÅR TILBAGE :bearhug:

yes har også gået og tænkt på det idag, og lige pludselig så er det jo nu... den tid kan som hurtigt få ben at gå på og inden vi ser os om så er vi gift... :thumbsupsmileyanim:

og TILLYKKE med dig din dejlige pige

Kære Gitte..

Vidste jeg kunne regne med dig... syntes det ikke det er vildt at tænke på... -HAHA-

Om ½ år bliver vi sku gjort til prinsesser... hvis da frisøren har tid nok... GP:biggrin:

tusind :o til dig skønne....

0

Del dette indlæg

Belinda -dejlige tøs....Tillykke med at der kun er to måneder til du kan hente din ægteskabserklæring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Sophie

Altså i to... for f..... hvor er I bare dejlige........

2 mdr... der bliver jo noget at se til hele tiden.. :thumbsupsmileyanim:

det begynder bare lige pludselig at gå stærkt... :bask:

0

Del dette indlæg

:balloon: HAR ALLE SET MIN TICKER....................

DER ER KUN ½ ÅR TILBAGE :bearhug:

yes har også gået og tænkt på det idag, og lige pludselig så er det jo nu... den tid kan som hurtigt få ben at gå på og inden vi ser os om så er vi gift... :thumbsupsmileyanim:

og TILLYKKE med dig din dejlige pige

Kære Gitte..

Vidste jeg kunne regne med dig... syntes det ikke det er vildt at tænke på... :o

Om ½ år bliver vi sku gjort til prinsesser... hvis da frisøren har tid nok... :biggrin::biggrin:

tusind GP til dig skønne....

i kirke skal vi sgu nok komme, om det så bliver i et par cowboy bukser, du :boohoo:

og du får da ingen problemer med at blive prinsesse, man kan ikke blive noget man allerede ER...

-HAHA-

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej nej ikke tude, det duer ikke, :bearhug:

jeg mener det jeg siger, du er for dejlig og ihh hvor ville jeg gerne komme til globryllup, det bliver vist bare lidt svært at nå... især med DSB

:thumbsupsmileyanim:

-HAHA-:o ... ja det vil jeg kun give dig ret i..

men nu skal jeg lige over den næste måned.... så skulle vi måske finde ud af at mødes hvis det var noget du havde lyst til !!!

:balloon: fra Belinda

0

Del dette indlæg

nej nej ikke tude, det duer ikke, -HAHA-

jeg mener det jeg siger, du er for dejlig og ihh hvor ville jeg gerne komme til globryllup, det bliver vist bare lidt svært at nå... især med DSB

:balloon:

GP:biggrin: ... ja det vil jeg kun give dig ret i..

men nu skal jeg lige over den næste måned.... så skulle vi måske finde ud af at mødes hvis det var noget du havde lyst til !!!

:bearhug: fra Belinda

enormt gerne, hvis vi kan finde ud af det på en eller anden måde... det kunne absolut kun være hyggeligt...

:thumbsupsmileyanim: ej det rører mig meget at du har lyst til det...

og nu er det ved at være min tur til at :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Belinda.

Det er helt vildt! Tænkte også godt på det i går... Syndes at jeg får en lille smugle stress... :boohoo:

Men det er en dejlig tanke syndes jeg. Syndes bare stadig der er mange ting jeg mangler... Men sådan er det jo med os kommende brude.. :boohoo::boohoo:VI BLIVER JO ALDRIG FÆRDIGE..... Måske skulle man bruge et andet ord for det.. hmmm TÆNKE TÆNKE.. Bridzilla?

Hmm... :boohoo: Ha en dejlig dag skønne.

Kram

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer