postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

wow Belinda...

jo det er enormt flot og smukt, havde I ikke en aftale om at du ikke måtte se det? eller er det mig der husker galt?

det er bare vildt flot :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Godt husket skønne du...... :balloons:

Men han ville gerne have "chefens" :bearhug: ord på om det passede til kjolen, for han ved hvor meget det betyder for mig...sødt af ham.. :bearhug:

Det er jeg bare rigtig glad for..

tusind tak for din evige støtte....

0

Del dette indlæg

wow Belinda...

jo det er enormt flot og smukt, havde I ikke en aftale om at du ikke måtte se det? eller er det mig der husker galt?

det er bare vildt flot :thumbsupsmileyanim:

:balloons:

Godt husket skønne du...... :bearhug:

Men han ville gerne have "chefens" :heart: ord på om det passede til kjolen, for han ved hvor meget det betyder for mig...sødt af ham.. :thanks:

Det er jeg bare rigtig glad for..

tusind tak for din evige støtte....

he he, ja tænkte det jo nok det var sådan noget, jeg synes stadig det er helt vildt flot, han bliver da rigtig dejlig i det tøj, hvis I skal holde lidt på den der med ikke at se hans tøj så kunne I jo sige at du ihvertfald ikke ser ham i det før på dagen, det er altså stadig noget helt andet når tøjet sidder på... :thumbsupsmileyanim:

han lyder som om han er rigtig betænksom, Karsten foreslog også den der med at jeg ikke så hans tøj, men eftersom han HADER at gå ud og prøve tøj, var han heller ikke meget for selv at gå ud og kigge, så ville han hellere have mig med... og ja det er jo også bare så flot til ham... hmmm kommer til at tænke på vi skal til og finde ud af om det skal være den ene eller den anden skjorte, hvis nu jeg lægger dem op mod min kjole, så er det vel nemmere at se hvad der passer til hinanden... det må jeg rode med i aften...

:bearhug:-HAHA-

Belinda dejlige pige, jeg er der altid...

0

Del dette indlæg

Billede 3

post-22501-1172419967.jpg

er det ikke pænt ???????????

:thumbsupsmileyanim:Wauuuuu! Wauuuuuuuu! Wauuuu! :balloons:

Søde Belinda,- hvor bliver i smukke sammen. :bearhug: Nu har jeg oss en personlig svaghed for nålestribet :td: ,- så jeg er absolut solgt :( Men der er jo oss kælet for alle detaljerne,- farvenuancer, stofbeklædte knapper både i vest og jacket.... Det er bare fuldendt :thumbsupsmileyanim:

Mht chefens ord omk. tøjet,- tror jeg at det oftest er en god beslutning at vi kvinder er med på sidenlinien. Og er der ikke oss et ordsprog som lyder "Bag enhver stor mand står en klog kvinde"... Det er måsk lidt tankevækkende,- men ikk overraskende,-eller? GP

Min mand har spurgt mig om det samme, om jeg ikk ønsker at være med når han skal vælge tøj,- så vi matcher hinanden bedst muligt... Tanken er jo utrolig sød :hug:

Ønsker dig al mulig god arbejdslyst i morgen,- det lyder lidt barsk det du skal igennem. Du er sikkert mørbanket :bask: når du kommer hjem i morgen.

Tak for dine altid søde beskeder i min tråd,- Luna rødspætte har det meget bedre, men forventer ikke at hun kan komme i børnehave i denne her uge. Hun får stadig nye og dem skal der jo først skorp på før hun må komme afsted. Så vi må prøve at være lidt kreative mht til børnepasningen i denne her uge. Tror du at min gemals arbejde i Post Danmark ønsker en lille rødspætte til alle deres møder i denne her uge :heart: Hun kunne måske være inspiration til udsmykning af alle de kedelige rudekuverter :bearhug:

:bearhug:-HAHA-:thanks:

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Gitte og Rikke for jeres søde hilsner.... :)

Nå BK, nu er det tid til en lille opdatering herfra, og hvorfor jeg ikke har været herinde en hel uge... :super:

Det længe ventede snevejr kom jo i sidste uge, og da jeg nu har valgt at arbejde med at omdele folks private hilsner, jaså er der jo grænser for hvad jeg kan slæbe mig igennem....

Torsdag i sidste uge fik vi ikke noget post overhovedt pga uvejr så broen havde været lukket, så vi havde intet fået over til fredericia. fredag fik vi så dobb dosis post, dog var der stadig en masse der ikke var noget frem. Fredag lød meldingen at vi ikke skulle arbejde over !!!... Lørdag ville det danske vejr her i midtjylland at snevejr ikke var nok, vi skulle da lige dækkes af isslag.. ()()

Så ingen postomdeling Lørdag heller..... Nu havde vi så post fra 3 dage til at stå i reolerne og kunne egentlig godt se hvordan Mandagen ville blive.. :hug: Mandag vælter det ind med post. Jeg arbejder til kl 16.15, og da vi går hjem mandag kan vi stort set ikke se der er svunden i mængden... Tirsdag bliver kl også lige omkring 16. Heldigvis er der ryddet op tirsdag da vi går hjem, så nu regner alle med at vi kører på normal vis igen....

Onsdag ligger der en mail til mig om at chaufføren er kørt galt, så vi skal nok ikke forvente at få vores post inden vi kører ud, jamen for F..... da.... Jeg bruger onsdagen på at få planlagt de næste 8 uger frem og får ryddet op. dagen slutter kl 14.30.

Torsdag bliver vi igen bombarderet med post og ja knokler igen til kl 16...... Jeg var ved at nå det punkt hvor jeg ikke følte jeg lavede andet end sove og arbejde. Jeg var ikke tilstede for mine børn overhovdt, og syntes jeg snerrede af dem over det mindste...

Fredag blev vi ringet op af chaufføren han var kørt i grøften i Nørre snede, og vidste ikke hvornår han kom derfra.... KØR DOG ORDENTLIG MAND.... ved godt han nok ikke kunne gøre for det, men efter sådan en uge skal der bare ingenting til....

Vi fik delt samtlige reklamer ud, spændende at køre rundt med KUN reklamer... :bask: Jeg skulle have været til råhygge oppe ved KAT, sammen med Rikke F, men var træt slidt og brugt, og var bare nødt til at melde afbud, hvilket selvfølgelig gav mig mega dårlig samvittighed, oveni det hele... Overskuddet til BK har der slet ikke været tale om, skulle være heldig hvis jeg fik noget at spise.... :(

Jeg havde heldigvis fri i lørdags, den var afsat til at min veninde og jeg skulle lave indbydelserne færdige, for de var selvfølgelig også begyndt at irreterer mig over jeg ikke hvade dem fået sendt ud...ja ja så kommer det hele jo som regel..

Nå men nu sidder jeg her Søndag eftermiddag igen på Bk GP , og med indbydelserne liggende klargjort til afsendelse imorgen....

Glæder mig til igen at være aktiv i jer skønne tøsers planlægning.

:thumbsupsmileyanim: og tusind :) fra mig til alle jer.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hold da lige op altså... :unsure:

ja tak så kan jeg godt forstå du føler dig noget brugt... ville jeg dælme også have gjort... Belinda :thumbsupsmileyanim: du skal lige have en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel masse af dem her :) dem har du vist brug for...

har været lidt bekymret for dig, men er glad for du er ok...

:):super:()()GP:(:hug::)

Fra mig af

og forresten så ser indbydelserne bare :super: godt ud... Godt gået

0

Del dette indlæg

Haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij søde.... Dejligt at ha' dig tilbage :super: Jeg HAR jo sagt, at du ik' ska' ha' dårlig samvittighed over i fredags :smash: Nu ses vi jo så d. 13. i stedet :thumbsupsmileyanim::):)

()()

Åhh smukke du.... det er derfor jeg holder så meget af dig... GP

Tusind tak for din søde hilsen Rikke... :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op dine indbydelser er blevet flotte :thumbsupsmileyanim:

Og øv at være postbud i det her vejr, det er jo bare ikke sjovt, men i sne og slud posten skal ud :super:

Men nu burde sneen være væk, det er den i hvert fald her i Søborg :)

ha ha ja den er også væk her.... men jeg elsker nu snevejr, syntes bare ikke det er så sjovt når bare posten bliver ved at hope sig op... Me heldigvis kører vi normalt igen.......

Tak for hilsnen du skønne... :)

Dejligt du kigger forbi engang imellem.....

0

Del dette indlæg

Jamen, det kan jeg jo slet ikke lade vær' med :thumbsupsmileyanim:

Jeg elsker også snevejr, lige indtil det bliver til sjap, så er det bare æv :)

ja sjap.... :) og jeg ved ikke hvorfor lastbilerne ALTID kan finde de steder der ligger mest sjap og hvor det kan sprøjte mest på én, sjovt nok ligger de steder sku altid lige når men kommer forbi..........

0

Del dette indlæg

Uhhhhhhhhh sikke en lang tråd du har ;) har lige skimmet de første par sider og de sidste.

Din kjole er godt nok smuk, og hvor sidder den da godt - ikke mindst på ryggen, SÅ smukt :thumbsupsmileyanim:

Og dine invitationer er bestemt heller ikke værst :). De minder faktisk en del om dem vi har lavet.

Så du er postbud. Jeg har været lørdags afløser ved siden af mit studie, men kunne ikke helt forligne mig med HVER lørdag at skulle møde kl 5 eller 6:td: og hver kun med hveranden var der ikke rigtigt penge i. Men har været der i min sommerferie de sidste par år og der er det bare lækkert. Et sommerferie job hvor man kan være uden for Og få motion, og så er man tit relativt tidligt færdig, så syntes jeg det er lækkert. Men tænker tit på landets postbude når vejret er mod jeg:rolleyes:

Men blot en hilsen fordi vi har sammen vielses dato

Mona

0

Del dette indlæg

Uhhhhhhhhh sikke en lang tråd du har ;) har lige skimmet de første par sider og de sidste.

Din kjole er godt nok smuk, og hvor sidder den da godt - ikke mindst på ryggen, SÅ smukt :thumbsupsmileyanim:

Og dine invitationer er bestemt heller ikke værst ()(). De minder faktisk en del om dem vi har lavet.

Så du er postbud. Jeg har været lørdags afløser ved siden af mit studie, men kunne ikke helt forligne mig med HVER lørdag at skulle møde kl 5 eller 6:td: og hver kun med hveranden var der ikke rigtigt penge i. Men har været der i min sommerferie de sidste par år og der er det bare lækkert. Et sommerferie job hvor man kan være uden for Og få motion, og så er man tit relativt tidligt færdig, så syntes jeg det er lækkert. Men tænker tit på landets postbude når vejret er mod jeg:rolleyes:

Men blot en hilsen fordi vi har sammen vielses dato

Mona

tusind tak for din hilsen.... det er jo altid rart.. :)

At kunne være ude og få motion samtidig med at man får løn, det er også med til at jeg nyder mit arbejde. Samtidig så nyder jeg også at have tidlig fri, det passer bare perfekt til en travl børnefamilie..... :)

du skal være velkommen en anden dag... :super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer