postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

den ser sgu da lækker ud smukke... sidder jo og bliver helt lækkersulten nu... :thumbsupsmileyanim:

:denmarkflag::)

:heart::heart: ja hvem kan ikke bruge dagens kalorier her kl 9.....

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif til dig...

har lige religion, så kunne godt bruge et lile sukker boost... :heart:

det virker som om det er dit ynglingsfag så optaget du er af det.....hi hi hi

0

Del dette indlæg

den ser sgu da lækker ud smukke... sidder jo og bliver helt lækkersulten nu... :thumbsupsmileyanim:

:denmarkflag:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

:heart::heart: ja hvem kan ikke bruge dagens kalorier her kl 9.....

:blink: til dig...

har lige religion, så kunne godt bruge et lile sukker boost... :)

det virker som om det er dit ynglingsfag så optaget du er af det.....hi hi hi

jep jep, du rammer lige hovedet på sømmet... :heart: det er da interessant, men nej jeg er flad

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde...

Det er en rigtig flot kage du fik lavet der.. Mums, den smager sikkert lige så godt som den ser ud.. Vi lavede jo også en prøve her til David's fødselsdag og MUMS den var lækker

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde belinda

Din tråd er altid fyldt med fristelser :hug: Sikke en kage,- du kan bare det der :shooter::super: Husker en vinteraften hvor du havde bagt boller og jeg sad alene hjemme og savlede over dem... Det er lidt voldtægt når man forsøger at holde vægten til den store dag... :( Så et lille :biggrin: til dig Belinda :)

Hvor er det dejligt som I alle har haft det i pinsen. Det ser vildt hyggeligt ud.. Hvad er det de er i gang med at stavle???

Og så forresten,- tillykke med jeres nye extra hjem!! -HAHA-

Sikke dejlige betingelser du har på jobbet i det her gode vejr. Er i ramt af besparelserne??

:lol:

Silotte

0

Del dette indlæg

Hej søde belinda

Din tråd er altid fyldt med fristelser :iloveyou: Sikke en kage,- du kan bare det der :rolleyes::cheerleader3: Husker en vinteraften hvor du havde bagt boller og jeg sad alene hjemme og savlede over dem... Det er lidt voldtægt når man forsøger at holde vægten til den store dag... :) Så et lille :hug: til dig Belinda :)

Hvor er det dejligt som I alle har haft det i pinsen. Det ser vildt hyggeligt ud.. Hvad er det de er i gang med at stavle???

Og så forresten,- tillykke med jeres nye extra hjem!! :)

Sikke dejlige betingelser du har på jobbet i det her gode vejr. Er i ramt af besparelserne??

:cheerleader3:

Silotte

Åhhh skønne kvinde...

Du er der bare altid.. :iloveyou:

Ang vores lille "leg" på campingturen....så har de sådan nogle store legoklodser i plastik, som jeg så lige er ved at lave et lille legehus til ungerne... ren hygge....

Og ang mit job, ja det er virkelig lykken at cykle rundt i både korte ærmer og korte bukser og blive brun, også få løn for det... :) Så nej ingen besparelser i Sunds...men måske kun en stakket frist.....

:cheerleader3: og tak fordi du altid er der.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey smukke..

I morgen kommer der et brev fra mig der skal til Simmelkær Hovedgade.. Og denne gang skal det altså afleveres, jeg vil ikke have det tilbage igen... Må du gerne sige til din kollega.. *ss*

Knuz Mia :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hey smukke..

I morgen kommer der et brev fra mig der skal til Simmelkær Hovedgade.. Og denne gang skal det altså afleveres, jeg vil ikke have det tilbage igen... Må du gerne sige til din kollega.. *ss*

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: jamen det skal jeg personligt forsøge ...............

0

Del dette indlæg

Er det da dig der køre derude?

Jeg blev godt nok noget lang i hovedet da jeg pludselig fik en af mine egne indbydelser ind af døren igen.. Det var jo ikke meningen.. Den havde været omkring Sunds, men ikke afleveret.. *gg*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke...

Hvad i alverden ligger du og roder rundt heromme på side 5 for :blink:

Det ved du godt at jeg ikke vil have :bask:

Du burde jo have masser af tid til, at ligge i sengen med den bærbare og skrive herinde, når nu jeg har beordret dig hjem i seng med benet opad, for det har du selvfølgelig lyttet efter ikke søde :bearhug:

Håber snart at vi kan ses smukke :bestwishes:

Redigeret af aelmholdt
0

Del dette indlæg

Hejsa søde!

Hvad i alverden laver din tråd omme på side 6????

Det går da virkelig ikke!! :toot:

Jeg håber du havde alletiders dag i går på forhåbtlig verdens bedste polterabend!!! :smolf: :carrot: :thumbsupsmileyanim:

Og jeg håber det går meget bedre med dit ben og knæ selvom jeg sagtens kan forstille mig at du ikke var til at styre på 10 tønder land, dårligt knæ eller ej!

Glæder mig til vi snart kan ses igen! :thumbsupsmileyanim:

:blush:

0

Del dette indlæg

Hejsa søde!

Hvad i alverden laver din tråd omme på side 6????

Det går da virkelig ikke!! :kiss:

Jeg håber du havde alletiders dag i går på forhåbtlig verdens bedste polterabend!!! :smolf: :carrot: :thumbsupsmileyanim:

Og jeg håber det går meget bedre med dit ben og knæ selvom jeg sagtens kan forstille mig at du ikke var til at styre på 10 tønder land, dårligt knæ eller ej!

Glæder mig til vi snart kan ses igen! :thumbsupsmileyanim:

:blush:

Nårhhhh Hej NAnna........

Ja jeg skal til at skrive min beretning nu....men what a day... :toot:

tak fordi du tænker på mig og hiver mig frem.... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Så skete det.....

Igår var så dagen hvor jeg / vi skulle polters..... Og her kommer beretningen...

For mit vedkommende startede dagen kl kvart i 5. Da ringede mit vækkeur og jobbet i post danmark skulle begynde. Totalt uvidende om hvad dagen ville bringe. På arbejdet forløb det hele som det plejer, og mine kollegaer opførte sig på ingen måde unormalt. En af mine kollegaer kommer hen til mig lige inden jeg skal pakke min bil, og spørger om ikke hun skal tage noget fra min tur, da jeg havde den lægste tur !!! hun er en af de få kollegaer som altid plejer at hjælpe, så at hun ville tage noget af min tur fandt jeg på ingen måde mærkeligt.......

Afsted på min tur jeg kom... Da kl er 11.15, ringer endnu en kollega til mig, der mangler jeg tre stikveje nede ved vores sommerhus område hvilket svarer til max 15 min... jeg fortalte at dert allerede var blevet taget en time af min tur, så jeg skulle nok selv klarer resten...!!!

Nå men færdig med turen bliver jeg, og sætter kursen mod posthuset...

Jeg når ikke at parkerer bilen, før min skønne veninde og faster Camilla står foran den og tager billeder og nærmest rykker mig ud af bilen.... " Vi har travlt " siger de.....okey, afsted med mig, ind på posthuset med mine kasser, hvor de oplyser mig om at mine kollegaer godt ved de har "taget" mig så jeg skal bare scanne ud...

Ude på parkeringspladsen får jeg stukket en kold øl i hånden, også lyder der bare hjulspænd i det fjerne...!!!! Det er så katjas mand Tony der kommer susende i hans Toyota MR2....( fed vogn)..... Bliver sat på sædet, også skal jeg ellers have "røvtur..." Tillykke den er hidsig den vogn, sætter af fra parkeringspladsen med hjulspænd og hvinende dæk, fed oplevelse....

vi cruiser derudaf, hører høj musik og får kolde øl!!!! kanon start på en polter !!! Efter endt racer tur ender vi ved mine svigerforældre, hvor jeg med det samme opdager Rikkes og Kats biler.......( i er bare så vidunderlige tøser......) et splitsekund efter vælter det bare over vejen med gæster, det var så dejligt at se...

Jeg bliver fulgt ind i huset hvor bedstefar og farmor byder velkommen...... Morten er også blevet chanhajet, så der var dømt fælles polter..!!!

Vi bliver sat ved bordet hvor der er gjort klar til frokost.... Faster Katrine rejser sig og byder velkommen til vores polterabend, hun fortæller at dagen idag er drenge mod pigerne, og der vil specielt blive holdt øje med hvordan vi vil blive serviceret af henholdsvis drengene og pigerne....og pointstillingen vil blive gjort op senere på dagen...

kl ca 12.45 rejser katrine og Katja sig op og fortæller nu skal vi videre.. Vi bliver fordelt i 3 biler, jeg sidder i Katjas bil og lige idet jeg skal til at lukke døren kommer katjas mand Tony til at råbe lidt om hvad der skal ske......hi hi.. Vi kører afsted og ender ude ved en rideskole....( Kan ikke fordrage heste og har den dybeste respekt for de store dyr...)for ja min 1. udfordring idag skulle nemlig være at ride.... Havde det ikke været fordi jeg kendte hende der har rideskolen og ved hun er en fantastisk pige jaså var jeg aldrig kommet op på de dyr... men op kom jeg, og det endte med at jeg rent faktisk red selv....

Efter ridning gik turen til herning, hvor vi endte i baboon city, et kæmpe legeland hvor der er alt til både voksne og børn... Her skulle dyste i stjernetræf som er :

Bueskydning

Luftpistol

Knivkast

Elastikløb

Boksering

Pælekamp

Sumobrydning

'Striker'

Rodeokamel

Snaggolf

Sømslåning

Monsterbasket

Monsterfodbold

der farede vi så rundt i 1½ og gik totalt amok....det var så sjovt, så da tiden var gået ville vi dyste videre, men det var programmet ikke til... Uheldigvis Var Rikke F så uheldig at under basketball kampen faldt hun ned på nakken og måtte omkring vagtlægen for lige at blive tjekket.. Håber du er okey igen smukke.....

Da vi kører fra Herning igen fortæller Katja at vi skal hjem og gå rundt om søen.....ejjjj tænker jeg, den løber jeg rundt om 3 - 4 gange i ugen så skal jeg vel ikke gå rundt om den på min polter også... men jo da vi kommer tilbage til huset for folk besked på at tage rigeligt at drikke med....det gør folk, også begynder vi ellers på gåben, tænker bare det kan ikke være rigtigt..!!! Heldigvis stopper vi efter ca 500m. Og ved det hus vi er stoppet har jeg så gættet havd der så skulle ske.....JUBIIIIIIIIIIIII vandski !!!!!!!

Vi skal stå på vandski, det er bare så fedt....og efter to fede ture på vandski og over hækbølgerne, er det tid til at komme i baderingen.... Det føles bare som man sejler flere 100 km i timen når man sidder i den, men det er næsten ligeså fedt som at stå på vandski.. Vi bliver smidt af ved bådebroen ved mine svigerforældrer, også er der varmt bad og nyt tøjskifte...

Efter bad og man var blevt gjort lidt lækker var der dømt grill aften på terassen....også foregik resten af aftenen ellers bare med ren råhygge og en masse vidunderlige mennesker..

Jeg var hjemme ved ettiden, uden at være stang bacardi, men med en dag der bare var helt igennem perfekt i minderne.....

Tak til alle der var med til at gøre denne dag vidunderlig.........

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer