postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

post-22501-1182190379.jpg

dette er det sidste billede fra syntes jeg en helt igennem ubeskrivelig dag.... Dagen blev kun ligsom vejret..kun bedre og bedre.

Jeg vil endnu engang takke de skønne tøser der var ved min side netop den dag..... tusind tak skal i have... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

kors hvor ser det bare hyggligt ud smukke, og ganske morsomt, er stadig færdig af grin over det billede af dig i sumo-dragt, det lyder simpelthen som den bedste polter... :thumbsupsmileyanim:

har du prøvet vandski før, det ser da sådan ud... :thumbsupsmileyanim: det styrer du da for vildt...

er virkeligt glad for I havde sådan en dejlig dag... :blink:

:blink::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

50 dage tilbage, hvad mangler jeg.....????

- 75 velkommen hæfter..

- en bordplan til 114 mennesker...

- en tur til Tyskland

- Købe hvidvin

- 2. tilretning af kjolen

- prøveopsætning og makeup

- Købe Frederiks tøj

- købe 60 bloklys

- lave beklædning til baren

- få købt gavekort til vores barnepiger

- få bestilt morgenmad til den 12.

- lavet bryllupslagkage

- få fundet en servietfoldning jeg vil have...

- snakket med præsten

- afleverer Falcon den 10.8 :thumbsupsmileyanim:

- kors hvor jeg ikke håber der er mere..... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de gode billeder!!

Det var godt nok sjovt at se så detaljeret fra en polterabend. Det dér baboon city ser godt nok sjovt ud! Gad vide, om man har sådan noget på sjælland :thumbsupsmileyanim:

:)

Maja

Hej Maja...

Tusind tak for din hilsen... Og ja jeg /vi havde simpelthen en helt igennem perfekt dag, grinede fra vi blev hentet og til vi igen lå i vores seng.....

Tror faktisk kun at Baboon City findes i herning... :huh:

Tak fordi du kiggede ind.. :)

0

Del dette indlæg

Hej søde Belinda

Hvor er det nogen dejlige billeder du har taget,- sikke en dag. :thumbsupsmileyanim: En dejlig dag ,- til et dejligt menneske. Det må bestemt ha været alle dine veninders mål med den dag... Det er bare guld værd,- som dig :)

Dejligt at få lavet en overskuelig liste,- ikk??? Du skal bestemt nok nå det søde!! :)

Ser at du giver barnepigerne gavekort,- super ide!! Hvad giver du og til hvad??

:huh:

Siltote

0

Del dette indlæg

Hej søde Belinda

Hvor er det nogen dejlige billeder du har taget,- sikke en dag. :thumbsupsmileyanim: En dejlig dag ,- til et dejligt menneske. Det må bestemt ha været alle dine veninders mål med den dag... Det er bare guld værd,- som dig :)

Dejligt at få lavet en overskuelig liste,- ikk??? Du skal bestemt nok nå det søde!! :)

Siltote

Skønne skønne kvinde...

Tak for en dejlig hilsen...

Ang det til barnepigerne..vi har været meget i tvivl om hvad de skulle have, også fordi det ikke er nogle "gamle" piger der skal passe dem... men vi er nået frem til at de får hvert et gavekort på 500,-. til H&M.. Det må være lige noget for tøser på 17 og 14 år syntes du ikke ??? eller er vi for smålige..??? vi har bare ikke flere tusinde kroner der står gaver på .. :o og det må jo være tanken der tæller ikke...

millioner af :) til dig smukke....

0

Del dette indlæg

Hej søde Belinda

Siltote

Skønne skønne kvinde...

Ang det til barnepigerne..vi har været meget i tvivl om hvad de skulle have, også fordi det ikke er nogle "gamle" piger der skal passe dem... men vi er nået frem til at de får hvert et gavekort på 500,-. til H&M.. Det må være lige noget for tøser på 17 og 14 år syntes du ikke ??? eller er vi for smålige..??? vi har bare ikke flere tusinde kroner der står gaver på .. :o og det må jo være tanken der tæller ikke...

Jeg synes det lyder helt fint :bearhug: ... DEt bliver de bestet glad for...

To rigtig søde piger på 22 og 24 år kommer og hjælper til receptionen herhjemme,- skænker champagne og rydder op efter vi er taget videre til kroen... Den ene af pigerne kommer så senere ud på kroen,- kl 00.00 -00.30,- og henter de to små piger, tager dem med hjem til os og sover på gæsteværelset. For det regner jeg med at give dem henholdsvis 500 kr og hende som oss henter pigerne 1000 kr

Er det ikk okay??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

50 dage tilbage, hvad mangler jeg.....????

- 75 velkommen hæfter..

- en bordplan til 114 mennesker...

- en tur til Tyskland

- Købe hvidvin

- 2. tilretning af kjolen

- prøveopsætning og makeup

- Købe Frederiks tøj

- købe 60 bloklys

- lave beklædning til baren

- få købt gavekort til vores barnepiger

- få bestilt morgenmad til den 12.

- lavet bryllupslagkage

- få fundet en servietfoldning jeg vil have...

- snakket med præsten

- afleverer Falcon den 10.8 :huh:

- kors hvor jeg ikke håber der er mere..... :)

:thumbsupsmileyanim: et stort kram skal du straks få søde *SS*

Bare rolig søde du/vi skal nok nå det - det lover jeg dig !!!

Du skal lige have et par småting mere tilført din liste, men bare rolig det er hyggelige ting, nemlig tilretning af bryn og en tur til Rikke som skal have vores negle *SS*

Vi snakkes lige ved så vi kan få planlagt turen til Tyskland inden alt for lang tid, så det kan blive overstået og ja hæfter og bordplan skal jeg gerne komme og hjælpe dig med :)

0

Del dette indlæg

Hej søde Belinda

Hvor er det nogen dejlige billeder du har taget,- sikke en dag. :thumbsupsmileyanim: En dejlig dag ,- til et dejligt menneske. Det må bestemt ha været alle dine veninders mål med den dag... Det er bare guld værd,- som dig :o

Siltote

Skønne skønne kvinde...

Ang det til barnepigerne..vi har været meget i tvivl om hvad de skulle have, også fordi det ikke er nogle "gamle" piger der skal passe dem... men vi er nået frem til at de får hvert et gavekort på 500,-. til H&M.. Det må være lige noget for tøser på 17 og 14 år syntes du ikke ??? eller er vi for smålige..??? vi har bare ikke flere tusinde kroner der står gaver på .. :bearhug: og det må jo være tanken der tæller ikke...

Jeg synes det lyder helt fint :bearhug: ... DEt bliver de bestet glad for...

To rigtig søde piger på 22 og 24 år kommer og hjælper til receptionen herhjemme,- skænker champagne og rydder op efter vi er taget videre til kroen... Den ene af pigerne kommer så senere ud på kroen,- kl 00.00 -00.30,- og henter de to små piger, tager dem med hjem til os og sover på gæsteværelset. For det regner jeg med at give dem henholdsvis 500 kr og hende som oss henter pigerne 1000 kr

Er det ikk okay??

Det er da bestemt også noget de kan være tilfreds med syntes jeg..... masn skal jo bare finde den gyldne middelvej.... :)

0

Del dette indlæg

:heart:Bordplanen er færdig..... :bearhug:

efter utallige timers puslen frem og tilbage, kan jeg nu sætte et stort x den opgave der hedder bordplanen.....

Men jeg vil rette en stor tak, nej en ubeskrivelig stor tak til Gittes ( Gika) kommende mand Karsten, det er ham der har lavet bordene på computer, kan altså ikke det der med de finesser på den pc´er.. :bearhug:

Men resultsatet er nu at nu er 115 mennesker placeret fuldstændig perfekt....ingen ups borde eller borde vi er i tvivl om....nej hvis folk vil så er de placeret sådan at der kun kan komme gang i festen... Det er så dejlig en følelse jeg sidder med nu...

Nu skal Karstens arbejde bare forstørres op i en A3, også skal der skrives navne på og vupti så er den i vinkel.....

:bearhug: fra Belinda

0

Del dette indlæg

hvor er jeg glad for at høre at det hele er gået op, og at det er en bordplan I er glade for... :heart: det holdt også hårdt smukke...

at vi har kunnet være til en hjælp er jeg enormt glad for, og jeg glæder mig mere og mere til vi ses igen og du skal hilse på min kommende mand... det blir så hyggeligt...

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: til dig min ven

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer