postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

-HAHA- hey smukke

ja det er din rablende veninde der sidder her kl kvart over 1 om natten og kan ikke falde i søvn, så tænkte jeg da at jeg lige ville kigge lidt i din tråd, og straks har jeg igen læst de første 10-15 sider, og så slår det mig: 'mangler der ikke noget her'?

jo det gør der sørme: EN BERETNING tak... :bearhug:

ved du har travlt i øjeblikket, men jeg håber du snart får tid til at kigge herind, savner dig jo... -HAHA- og som sagt før, så GLÆDER jeg mig usigeligt til at få historien om jeres dag... :balloon:

-HAHA- -HAHA- :thumbsupsmileyanim: fra mig af

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg endelig fundet tiden og muligheden for at komme til computer! Flytning og graviditet tager på kræfterne, og den sidste uge har jeg ikke rigtig haft tilgang til nettet!

Nå men søde kære dejlige Belinda! En sand prinsesse det er du, og den 11 august strålede du med hele din glans, som 1000 sole! Du min egen var fantastisk og det glæder mig sådan at i havde en fantastisk dag!

Her kommer lidt af de billeder jeg tog på dagen:

6462lv5.jpg5zp82lz.jpg

63v6ana.jpg63v6ana.jpg

0

Del dette indlæg

Søde, smukke Belinda - hvor ser du VIDUNDERLIG ud!!!

Havde helt misset din tråd med billederne (det er faren ved ikke at komme herinde så tit mere), men det ser ud som om I havde en perfekt dag. I ser i hvert fald fortryllende lykkelige ud, og det har I dæleme også fortjent!!!

Hilsen Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer