Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Øv noget møj at du ikke mener at kunne skære ned på tiden.... Det kunne bare være så dejligt for dig at få den eksamen overstået....

Mangler du negle at øve på (selvom tiden er knap) må du sige til... Ligger gerne hænder til (og betaler selvfølgelig) Men du siger bare til....

Jeg skal nok krydse alt hvad krydses kan for at det kan lykkes for dig :thumbsupsmileyanim:

Søde Katja... TAK!!! Glæder mig super meget til at møde dig! :ilovebryllupsklar:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan da godt være du bruger "lang tid" på at lave neglene - til gengæld laver du dem SUPER FLOT... så jo Marinas (Gittes) negle, da du havde lavet dem i København... og det var VILDT FLOT...

:ilovebryllupsklar: Sender den gode eksamenskarma retur til dig, som du sendte til mig :bestwishes:

Åhh Anja... Hvor er det bare fantastisk sødt af dig at skrive... Løftede lige mit humør op på en 7'er (eller deromkring) :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg sender da ogsaa glaedeligt noget god Karma til dig her fra London. Taenkte paa dig i morges, da jeg gik forbi en neglebiks med nogle MEGET anderledes designs i vinduet :ilovebryllupsklar:

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Irishbride
0

Del dette indlæg

Årh pjat med dig Rikke, du skal nok klare den, for du er bare skide god til det der med neglene :ilovebryllupsklar:

Mine blev bare så flotte, og puha sladder fylder jo meget når man sådan får lavet negle ;)

Men bare lige for en sikkerheds skyld, så får du lige et par spande held og lykke fra mig, så håber jeg at det virker ligeså godt som dit held plejer at gøre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Og jeg sender da ogsaa glaedeligt noget god Karma til dig her fra London. Taenkte paa dig i morges, da jeg gik forbi en neglebiks med nogle MEGET anderledes designs i vinduet :ilovebryllupsklar:

:thumbsupsmileyanim:

Tak, søde Anna :cheerleader3:

Med "meget anderledes designs" mener du så grimme?!!! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Årh pjat med dig Rikke, du skal nok klare den, for du er bare skide god til det der med neglene :ilovebryllupsklar:

Mine blev bare så flotte, og puha sladder fylder jo meget når man sådan får lavet negle ;)

Men bare lige for en sikkerheds skyld, så får du lige et par spande held og lykke fra mig, så håber jeg at det virker ligeså godt som dit held plejer at gøre :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak, sødeste Gitte :bestwishes:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke..... :super:

Ja havde det ikke lige været ordet eksamen jeg skulle læse så havde jeg bedt dig om at slå koldt vand i blodet..... vi render så mange tøser rundt i dette ganske danske land og beundrer det arbejde du har lagt på vores negle........og helt ærlig er det ikke alt afgørende...skulle måske lige skrive et brev til din sensor.... -HAHA-

Og det med at korte snakken af.....det gør du bare ikke smukke...det er jo hele herligheden ved at få ordnet negle af dig smukke... :kiss:

Nej, jeg kan selvfølgelig ikke lave det om det med ekasamen men vil sende dig alt mulig held og lykke....

:lol::hug::(:):biggrin:

:shooter: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hej søde

Kan godt forstå at du har sommerfugle eller ligende i maven. Men som tidligere skrevet,- der er ingen som kan sætte fingeren på dit flotte stykke arbejde. Når rutinen kommer, får du sikkert indhentet lidt i tiden. Og tid til at øve og opnå rutinen er bestemt ikke det du har haft mest af.

Ønsker dig al mulig held og lykke i morgen. Mon ikke at du kan charme dem alle lige som jeg og alle andre er faldet for din dejlige personlighed :hug:

:shooter::super::lol:

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE SMUKKE RIKKE

Vi vidste du ku!! Alt andet ville være underligt, så flotte negle du laver.

Glæder os sindssygt, til det er vores tur til at vise flotte negle frem :rolleyes:

Knus

Lisette & Sophie

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: I er bare fantastiske!!! Sidder og skåler lidt i rødvin med jer alle sammen!! :iloveyou:

Jeg fortsætter bare med at lave negle for mig selv. Har ik' planer om at leje mig ind eller få ansættelse hos andre neglefolk. Jeg har jo osse fået min egen krog i vores nye butik :rolleyes: (Besvarer det dit spørgsmål, Josefin?)

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer